{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.898 visninger | Oprettet:

Vudering af Panhead 1948 Wishbone Bobber {{forumTopicSubject}}

Hey gutter, grundet huskøb er jeg måske nødsaget til at skille mig af med Pan'en. Hvad vil i mene er en realistisk markedspris. Står rigtig flot, alle dele minus stel, kobling og geerkasse er renoveret, omlakeret eller nyt! Motor har fået skiftet stempler, løftere, pakninger og løftehuse og ellers service. Den er stroket, har ss carb og indsugning. Bare en ca vudering.. Billeder i profil. Den står som på de 2 billeder længest til højre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vudering af Panhead 1948 Wishbone Bobber
  • #1   28. aug 2012 Jeg tror godt jeg kan finde 10.000 hvis det virkeligt skal gå hurtigt..... smiley
    Ingen anelse, men Fuck den er fed!


  • #2   28. aug 2012 Skulle helst være lidt mere smiley motoren har jeg brugt over 20.000 på alene i År

  • #3   28. aug 2012 Har da også lidt tomme flasker, jeg er villig til at smide oven i.
    Ej den er sgu lækker. Ville jeg være ked af at skulle af med.


  • #5   28. aug 2012 Tja efter at have kigget markedet og kan se tilsvarende eller ringere stand som koster op til 130-140 vil jeg mene at 70 er totalt urealistisk. Din gamle var også en shovelhead svingstel som ikke er særlig efterspurgt i forhold til stivstellet bobber. Udbud og efterspørgsel hænger også sammen.

  • #7   28. aug 2012 Tror også Crazy har en pointe. De originale cykler er nok dem der holder pengene mest nu. Men prøv med 100.000, så må du jo tage den derfra.....

  • #8   28. aug 2012 Rigtig fin cykel. Pris niveuet pt er usandsynligt lavt, og de eneste cykler der skifter ejer er dem som SKAL sælges.

    Tror ikke at den kan indbringe et beløb som betyder noget i en hushandel lige nu.

    Men mon ikke det vender igen om nogle år smiley


  • #9   28. aug 2012 Problemet er du kan købe en spritny til en latterlig rente lige nu, og det publikum, udover os gamle hd- kørere, vil have pålidelige nye cykler. Markedet for din er ekstremt lille. Du lavede den - du kører på den. Sådan er det. Jeg ville feks. aldrig købe en færdigbygget bobber, den ville jeg da lave selv....
    Har selv samme problem med min shovel og sportster, men kan heldigvis sige fuck det. De ryger på loftet, den dag jeg ikke selv kan køre, med en klausul i testamentet at de ikke må sælges. Man får sgu ikke en skid for gamle hd'er mere.
    (p.s. Knægten synes det lyder som en fin ide smiley


  • #10   28. aug 2012 Kan bare se at 3 brugere herinde har lign HD til salg til forholdsvis 130 - 140 og en i rat look til 150 uden motorrenovering som min feks.

  • #12   29. aug 2012 Forstår dig udemærket, men har aldrig skrevet at jeg ville have en 135, blot at der er nogen som sælger dem til dette. smiley min pris ville være noget lavere. Var også bare ude efter en vurdering smiley har et nogenlunde billede af hvad en udbudspris og reel pris kunne være

  • #13   29. aug 2012 Tja men fordi folk sætter prisen på deres cykler til 130000-140000 er jo ikke ens betydning med at de får det de kommer bare til at stå Tilsalg meget længe indtil de overgiver sig og sætter prisen ned til det den rent faktisk er værd i disse tider

  • #14   30. aug 2012 hej, som sagt er stivstel med panhead motor meget eftertragtet, da der ikke er rat mange til salg mere, men hvids du har bellede dokomation fra told og skat at den er godkendt som den står med tuv på springer og skive, vil jeg nok mene den ska sættes til 100.000kr så har du moget at handle med, men i dissde tider ska du også indse at det kommer til at gøre ledt ondt på pengepungen:( folk vil ikke bruge penge i disse tider! men held og lykke med salget,men hvids jeg var dig, ville jeg heller sælge softtailen, da de falder hurtiger i pris, og er nemmer at finde i fremtiden, en panheaden, det er nemlig svært at finde et orginalt stivsel tilsalg i dag!

  • #15   31. aug 2012 Jeg solgte jo min her i forsommeren. Der var een reel henvendelse. Og det selvom jeg tilbød at tage noget i bytte. Mht. godkendelse/afgift - så skal du have 200% styr på alle dine dele. Har du ikke det, falder prisen betragtelig.

    Jeg vil gætte på at du kan få omkring 75.000 - hvis dokumentation og afgift er ok. En latterlig lav pris. Been there.....



Kommentér på:
Vudering af Panhead 1948 Wishbone Bobber

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce