{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.555 visninger | Oprettet:

Bredt bagdæk Gsxr {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med at sætte et bredere bagdæk på en gsxr 750W årg93. Hvad er det bredestes dæk man kan få på original fælg? Og hvis man skal helt op i de store str kan man så få en bagsvinger til dette som passer på stellet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bredt bagdæk Gsxr
  • #1   30. maj 2014 JEG har et komplet sæt til det nr der.. En mono bagsvinger som passer lige i din ramme, og en 8,5" fælg med 240 dæk i 18" størrelse!! Det er Guf for sådan en cykel.. Hvis hjulet skal sidde snor lige på cyklen, så er Max bredde på fælgen 7,5" med 210 dæk.. Da det er en bilfælg der er monteret, så fåes de
    Jo i alle størrelser.. Tjek min fighter for hvordan det ser ud :). Har også en chrome forfælge tilsalg så de 2 hjul matcher smiley


  • #2   30. maj 2014 Jamen var det ikke noget med at du måtte tilpasse stellet til bagsvinger?
    Men det spiller bare 100% med det der setup :), ser fandme godt ud.


  • #3   30. maj 2014 Jo det har du fuldstændig ret i!! Men det var jo en 89 maskine.. Det passer lige i din ramme, da din original svinger også er bredere en min var.. En time for demontering og påmontering så er du godt kørende smiley

  • #4   12. jun 2014 Hvor bredt vil du have på?

  • #5   12. jun 2014 Det kunne være fedt hvis jeg kan få et 300 på :), ligesom jeg har set på nogle ombyggede hayabusaer. Men om det overhoved kan lade sig gøre, uden at jeg skal have de hersens 5km møj grime bagsvinger på. Men et 240 eller 260 ville være fedt smiley

  • #6   13. jun 2014 Så skal du have en svinger med udveksling på til kæden.. Med mindre at du vil have det bagdæk hængende 10 cm til højre ;).. Rolf's cbr 900 fighter har en svinger med udveksling og et 300 dæk.. Det sidder snor lige.

  • #7   13. jun 2014 210 er der bredeste dæk, hvis fælgen skal sidde i midten på mc'en og kæde skal køre som standard..

  • #8   13. jun 2014 Ok. Men er man så ude i at skal ha anden bagsvinger på? Eller kan det lade sig gøre på den oprindelige?

  • #9   13. jun 2014 Midt umiddelbare gæt er ja.. Men du skal jo så op i en 7,5" fælg.. Det kan sagtens løbe ved siden af kæden, men om det lige kan komme i din bagsvinger ved jeg ikke, men det kan du jo måle dig til. Men hvor du finder en fælg ved jeg ikke, men du kan jo få svejst din original fælg bredere.. Så det er kun kæden og indvendig brede på din bagsvinger, der bestemmer hvor bredt fælg du kan montere..

  • #10   13. jun 2014 Og din bagskærm passer nok ikke på mere smiley

  • #11   14. jun 2014 Det ville jo bare være fedt hvis man kunne finde en bagsvinger/ kit der var til at smide på så man kunne sætte et 300 på :). Men jeg må gå udfra at dem som har et 300 på, selv har lavet et setup så det passer. Jeg har en bagsvinger liggende fra en nyre gsxr. Tænkte på om jeg skulle forsøge mig med at modificere den så det kan lade sig gøre.

  • #12   14. jun 2014 Du kan købe de kit i USA.. Ingen problem.. Men det koster kassen.. Og de er nemlig med udveksling i kæden, så der er 2 kæder på.. De fåes i monosvinger og normal svinger.. Denis j. Her inde på den røde cbr 900 fighter, har eller har haft en modifiseret alm bagsvinger.. Kan bare ikke huske målet på fælgen.. Men hvis du skal have sådan et kit på, så skal du gøre dig meget umage med, at gennemføre resten af cyklen.. Ellers vil det se dumt på så lille en maskine smiley

  • #13   14. jun 2014 Jeg har godt luret på de der kit, men syntes at det ser komplet åndsvage ud,når hjulet sidder så langt tilbage. Så jeg vil heller se om jeg ikke kan finde en løsning med at bygge den Extra om jeg har. Så jeg kan få et bredt bagdæk,men stadig beholde kompaktheden visuelt :).

Kommentér på:
Bredt bagdæk Gsxr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce