{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Alternativ bagud montering {{forumTopicSubject}}

Prøvede lige med noget bagud montering. Synes selv det blev okay, men til en anden gang måske det skal pejes lidt længere nedad, så man bedre kan se potten.


www.youtube.com/watch?v=duhAWpA4gzE


Monteret med chest-mount rundt om det nedeste af mit ben. Ekstern mikrofon tilkoblet min telefon og derefter synkroniseret med videoklippet fra gopro.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativ bagud montering
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #1   4. sep 2014 Super fint smiley

    Forøvrigt - som inspiration - så læste jeg om en rigtig Ole Opfinder på det engelske GTR forum, som havde monteret en RC mini-servo bagerst på MC'en og en bette controller på styret, således at han kunne dreje hele setup'et smooth 360gr. Måske et projekt for dig?

    smiley


  • #2   4. sep 2014 Det kunne da bestemt lyde spændende!
    Har du et link til tråden? smiley


  • #3   4. sep 2014 Hvad er det for et gopro?
    2, 3silver 3black?

    I fald det er sidstenævnte og hvis du alligevel bruger gopro studio til editing eller lign, så ville jeg anbefale at filme i 1440 smiley
    Skal gerne skrive hvorfor smiley


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #4   4. sep 2014 Yes! Fandt hans Youtube konto....

    Se dette link:
    https://www.youtube.com/watch?v=jSbfVdX5mlo

    Søg evt. på andre video'er han har lavet.... en rigtig opfinder - desværre mistede vi Mg Valerio pga. hjertestop tidligere på året! smiley


  • #5   4. sep 2014 Det ser faktisk meget godt ud det er så smooth på benet

    Man sku næsten tro der var brugt stabilisator når cyklen sådan bevæger sig lidt i billedet.
    Men skønt der ikke er de vibrationer som når man klistrer det på selve cyklen


  • #9   4. sep 2014 #3
    Det er desværre kun en gammel HD2'er. Jeg optager i 1080p ved 30FPS. Hvorfor er det en fordel med 1440p hvis man har en 3 Black?

    #4
    Ja okay, det ser godt nok også fedt ud! Trist han er gået bort.

    #5
    Tak skal du have. smiley Ingen billedstabilisering brugt. Jeg synes klart mest om at have kameraet solidt monteret på kroppen frem for på MC'en selv, netop pga. Vibrationer.

    #6
    Ja det var sgu da også en smart idé! Det tror jeg hellere lige jeg må prøve næste gang! smiley - Fede videoer du har i øvrigt. Er vild med redigeringen på den du linker i #7


Kommentér på:
Alternativ bagud montering

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce