{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.431 visninger | Oprettet:

Når intet vil som jeg vil... {{forumTopicSubject}}

Kom hjem fra arbejdet og trængte i den grad til, at ligge vandret på sofaen... Ville bare slappe af i fred og ro og tænke på over-hele-hovedet ingen ting...
Kom hjem til seks håndværkere i færd med, at flå taget af huset, samt lyden af kompressore, sømpistoler, hammere, brækjern og buldrende radioer...
No way, jeg ville få hjertestop af stress, hvis jeg blev der mere end 5 minutter...
Sprang i lædertøjet og hoppede og på geden... Når jeg ikke kunne hvile, kunne jeg ligeså godt race irritationerne af mig...
Smuttede en tur til Kebab 2000 i Hedehusene fra Greve, via Tåstrup, Soderup, ågerup, Himmelev, Roskilde havn for, at blæse med 300+ ad motorvejen tilbage til Hedehusene. Gik på reservetank i Tåstrup, men mente helt sikkert, at jeg sagtens kunne nå til Hedehusende, tanke og æde en kebab, inden jeg kørte tilbage til Greve.
No problemos... Nåede ned til kebab 2000, sadlede af og gik indenfor. Jeg greb pungen inde i dragten for, at finde betalingskortet frem. Havde lige glemt i farten, at jeg havde forlagt min pung for nylig og inden jeg nåede, at finde den igen, hvade jeg selvfølgelig fået spærret mine kort... Så stod jeg der, med en halv liter på tanken og ingen penge til mad, men så fik jeg heldigvis tid til, at skrive lidt på Tirsdagsbandens profil, mens jeg venter på, at Mama Rossi kommer mig til undsætning...
Fandme godt det weekend... Kan i ha' en rigtig god en af slagsen og lad nu være med, at køre for langt væk hjemmefra, uden penge eller fuel... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når intet vil som jeg vil...
Kommentér på:
Når intet vil som jeg vil...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce