{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hænderne sover
  • #1   27. jun 2007 Hmm lyder sgu mærkeligt.. Hvor lang tid har du haft det? Det kan ikke være ndtil du vender dig til "stillingen" ? - Når du får det, så ryst hænderne, og kør videre og se om det er der igen.

  • #2   27. jun 2007 Hej John
    Kan det ikke være fordi, at du måske strammer for meget om håndtaget... Eller som Søren skriver, at du lige skal vende dig til maskinen... Har jeg ikke kørt i en periode, skal mine hænder også lige vende sig til det igen


  • #3   27. jun 2007 Har prøvet at slappe af i hænderne, der er ikke noget som sådan når jeg kører, men når jeg holder stille eller stigeraf maskinen så kommer det, dat kan da godt værer at jeg bare skal vende mig til stillingen igen, har jo heller ikke haft maskinen så længe. ( siden fredag), men da jeg havde min cbr havde jeg ikke de problemmer, men nu har jeg også hold en pause på 5 år, så måske skal hænderne lige vende sig til det igen.
    det skulle da gerne gå over inden sidst i juli, der kører vi til sjælland, og det kommer da til at tage en uge at kører der over hvis de sover hele tiden.


  • #4   27. jun 2007 Er sikker på at du bare skal vende dig til at køre igen, når du har holdt så lang en pause.....
    Det skal nok forsvinde igen.... smiley


  • #5   27. jun 2007 det håber jeg da, nu må vi se.
    Men tak for hjælpen.


  • #6   28. jun 2007 Hej John

    Det kan være hvis dit bremse- og koblingsgreb sidder for højt, så du vrider for meget en af vejene i dine håndled. Det kan bl.a. få handskerne til at stramme om blod tilførelsen til hænderne.

    Så prøv evt. at tjek det og justér dem.

    Held og Lykke


  • #7   29. jun 2007 Jeg har prøvet nogle af jeres foreslag, og det har da hjulpet lidt, men som det sidste vil jeg prøve at justere mine greb.
    Hvad skulle jeg dog gører uden jer, tak for hjælpen.


Kommentér på:
hænderne sover

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce