{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

SÅ ER DET NU!!! {{forumTopicSubject}}

SÅ drenge og piger. nu da solen er begyndt at skinne lidt igen og Thy træf nærmer sig vil jeg da lige slå et slag igen igen smiley
Hvis i havde tænkt jer at tage til Thy træf så vil jeg foreslå at vi kørte sammen derover, jo flere jo bedre, Jeg arbejder til daglig som falckredder i slagelse og jeg har aftalt med en kollega at vi ville prøve at se om ikke vi kunne følges derover med en masse fra Sjælland, så vi har aftalt at mødes på Korsør Falckstation fredag d.10 August kl 06.30 - 07.00 til en kop morgen kaffe på falcks regning smiley samt en tissepause til dem der kommer længere øst fra.. Grunden til at det er så tidligt er erfaring fra tidligere år. så man er nogenlunde sikret en ordentlig teltplads og vi kunne ligge lidt op af hinanden. Dem der kommer sent vil typisk få pisrenderne at slå telt op på ;)))) Ej spøg til side, håber i vil være med til dette. Hvis i vil med kan i så ikke lige smide en besked til mig så jeg ved hvor meget kaffe der skal brygges osv.. gerne et par dage før d 10 smiley

Hilsen Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ ER DET NU!!!
Kommentér på:
SÅ ER DET NU!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce