{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

søger råd.. {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med andre indlæg og den konstatering (af mig selv), at jeg har købt den forkerte slags motorcykel, søger jeg nu råd hos folk her på forummet. Hvis der er bred enighed om, at jeg skal spørge det offentlige forum, skal jeg nok henføre denne tråd dertil, men prøver lige her først, da jeg ved der er mange kloge mennesker herinde... smiley

Jeg mener selv, jeg har valgt den forkert motorcykel, da jeg og kæreste køre mere lange ture end vi "tøffer" rundt om i det danske landskab.
Derfor spørger jeg nu jer herinde.. Hvilken MC, skal vi købe, eller byttes os til? Jeg mener uden at vide nået om det, at vi skal købe en Touring cykel... et alternativ ville være at bygge min mc om med kåber, men det ville (efter egen mening) være for omfattende og det skal passe sammen i helheden, så det ville nok bliver for dyrt, det er ikke evnerne der mangler bare frygten for at det vil blive sindsygt dyrt...

Det skal ikke koste mig en masse penge at bytte, købe nye eller at bygget om, venligst lige have det i baghovedet inden i svare...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger råd..
  • #1   31. jul 2007 Køb en i stil med min Honda CBR1000F fra 88
    Den er til at komme til for penge, og den køre godt.


  • #2   1. aug 2007 hvorfor ikke hente en i Tyskland. her er mit bud på en rigtig god touring maskine, og afgiften er også til at komme over, på DK plader vil prisen være ca. 50000 og de penge får du nemt ind igen + x kr. når du engang sælger. hvis ikke linket virker så er det en HONDA PACIFIC COAST 800ccm jeg taler om. findes fra ca. 2000 euro og opefter i DE.
    (link fjernet)


  • #3   1. aug 2007 ja, jeg vil sige det sådan, hvis du ellers er glad for den cykel du har, er det vel kun et spørgsmål om en stor touringkåbe og topboks + sidetasker, alt kan købes for rimelige penge brugt

  • #4   2. aug 2007 Tak for de mange svar, det er dejligt at se der nogen der lytter smiley

    Flemming: 30.000-40.000, men ellers et rigtig godt bud, den er fee... har bare ikke så mange penge.. desværre og jeg skal nok også først have solgt min egen...

    Carsten: den er bare for feed den maskine, men nok først når jeg er over de 40 år vil den være relevant, hehe... Nej seriøst, det skal nok vær bare lige lidt mere sporty end den...

    Steen: den motorcykel som jeg har nu, har jeg bygget op og renoveret og nu vil gerne prøve nået andet (enten i byt eller købe, når jeg har solgt min egen), den har desuden allerede nu kostet mig meget og renovere så er bange for at smide flere penge i den for det ville være ren afsætning...


Kommentér på:
søger råd..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce