{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Vil ikke starte..§!"@%?!!! {{forumTopicSubject}}

Hej.! jeg har lige fået renoveret mit topstykke, boret min cylinder op, fået nye stempler, ny elektronisk tænding og nye tændspoler, og det spiller bare! det er monteret og glider som smurt.. men den vil ikke starte.. Den har altid bare startet første gang man jokkede i kickstarteren.. men nu kan man hører den er lige ved at starte, men så går den ud igen.. hvad er der galt?? det er en Triumph T100 500cc unittwin 12v

HVAD jeg har gjort og kontrolleret:
Timing står i 38´ som forskrevet, og jeg har testet både adv, og ret for at se om det skulle hjælpe, men uden resultat.

Der er gnist. på begge cyl.

Tændrør er rengjorte, afstanden er ok, og de virker.

der er benzin på.

der er strøm på batteriet, ny opladet, og start forsøgt med start kabler uden resultat.

alle kabler har fået nye sko, og nye kabler er trukket hvor gamle var dårlige.

flyder i karb kontrolleret og er ok.

jeg har prøvet alle 3 trin på nålen i karb.

luft og tomgangsskruen er prøvet i samtlige indstillinger over 2 dage uden resultat.

Omvendet tændrørs kabelføreing afprøvet uden resultat.

Ventiler er korrekt indstillet..

hvis du har noget jeg ikke har prøvet så skriv endelig til mig.. tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke starte..§!"@%?!!!
  • #1   21. sep 2007 Hvis tændrørene ikke bliver våde, så prøv at give den en "snaps". Skru tændrørene af og hæld lidt benzin ned oven på stemplerne. skru dem på igen og prøv at starte.
    Esben


  • #2   21. sep 2007 havde samme problem med min efter topstykker renovering. Den lød som at det var liiige ved, og der var fin gnist på rørerne. For mit vedkommende var det knastakslerne, der var lige lå én tand forkert.... adskil igen, rettes og så startede den sq ved første forsøg smiley

Kommentér på:
Vil ikke starte..§!"@%?!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce