{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

R6 årg 06 . {{forumTopicSubject}}

jeg lovede at vende tilbage med en bedømmelse og her er MIN bedømmelse .

jeg har ikke kørt en maskine der har så god gasrespons før . det er simpelthen en fornøjelse kort sagt .
at den så også samtidig er klippestabil i sving er jo kun et ekstra plus ,og min svinghastighed er helt sikkert blevet bedre allerede .jeg har endda kun været på bane med den 2 gange .
den ene gang på knutten hvor det stod ned i stænger så jeg fik kun kørt et pas da jeg endnu ikke har regnvejrs fælge smiley .
den anden gang på sturup hvor vejret heldigvis var rigtig lækkert .
jeg skal ha` skiftet min bagerste gearing til en med 3 tænder mere da der liiiige mangler lidt skud i raketten et par steder på sturup men med lidt arbejde i gearene så gik det nu alligevel .
den er dejligt letkørt og man føler hele tiden at cyklen har massere af overskud .og man fristes hele tiden til at afprøve nye grænser med den .
jeg tog det dog rimeligt roligt da jeg gerne vil lære den lidt at kende inden jeg giver HELT slip på mig selv .
men ingen tvivl om at det er den bedste maskine jeg har ejet .og det er på trods af dens lidt dårligere egenskaber .
her stiller jeg den op imod min "gamle" kawa da det er det næstbedste jeg har prøvet .
yamaha`s slipperkobling er ikke helt hvad den burde være . jeg kan tydeligt mærke at der sker en baghjulsblokade ved kraftig nedgearing . ikke vildt men vel 1 meter sort lakrids bliver lagt . der var aldrig 1 cm ved kawaen .
yamahaèns bremser er lidt dårligere . om det har noget at gøre med wave skiverne ved jeg ikke endnu men det skal undersøges . indtil da trykker jeg bare lidt hårdere smiley

jeg er ikke skribent så jeg håber mine "ord" kan tolkes og ellers så skriv så skal jeg prøve at omformulere mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R6 årg 06 .
Kommentér på:
R6 årg 06 .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce