{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

M800 '05 vs '07 {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer som ved, om 05 og 07 modellerne er ens ? Her tænker jeg på motor og stel.... Jeg har nemlig lidt svært ved at finde en udstødning. På de fleste internet sider som handler med udstødninger, står der nemlig oftest M800 '05........ Og er C - M modellerne ens på motor og stel ?

Jeg havde købt en rigtig fed rustfri udstødning fra louis.de som skulle passe på VL 800 / M 800 Intruder...Men den passer sq ikke..:-( -og de påstår at jeg har fået den rigtige.. jeg forstår det ikke ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  M800 '05 vs '07
  • #1   2. feb 2008 Mener at C og M modellerne er de samme. Det kun noget af "pynten" som er anderledes. Altså skærme fælge osv.

    Men hvad angår 05 og 07 modellen er ens ved jeg ikke. Men tror nok at den "gamle" vl model har en mindre kronrørsvinkel end m'eren. og den er vist nok lidt kortere i det. Men ved det ikke med sikkerhed.

    Det er også en mulighed at søge på M50 boulevard på de engelske sider. Det er den amerikanske betegnelse for m800'eren.

    Håber du finder noget du kan bruge....


  • #2   2. feb 2008 Claus...ja man kan finde en masse fra usa, men tør ikke at bestille derovre fra.. hvis pakken bliver chekket skal man jo betale moms og afgifter...surt.... så kan det hurtigt blive dyrt...

  • Per S
    Per S Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
    #3   2. feb 2008 Har lige fået leveret diverse dele fra Cruiser custom USA, det tog lidt tid, men ingen problemer, dog ikke udstødning.

  • #4   3. feb 2008 Det kan du have ret i Kenn. Det er lidt et spil i lotteriet. Men der er også nogen af de europæiske sider hvor betegnelsen er m50.

    Har en bekendt som fik en pakke tjekket. Og det eneste han kom til at betale var 12% told. Men det er nok også mere held end forstand. smiley


  • #5   4. mar 2008 Hej Kenn.
    Hvad er det der ikke passer med de rustfrie udstødninger ?
    Jeg ønsker også nye udstødninger, men jeg er altid i samme dilemma med om tingene passer. Min mc er en C800 fra 2005 med indsprøjtning.
    Kan jeg evt. bruge de udstødninger du har liggende ?
    Mvh. Jens Erik


  • #6   4. mar 2008 Jens....nej det kan du ikke...for de re sendt retur til tyskland, og jeg har heldigvis fået pengene tilbage...
    Det var ligesom om at udstødningen var for kort...bøjningen var ikke korrekt på forrøret, + ca 5 - 10 cm for kort....


Kommentér på:
M800 '05 vs '07

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce