{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Ulven er løs :-) {{forumTopicSubject}}

Den er gal i Valhalla!!!

Thor går og roder efter sin hammer, Heimdal faldt i søvn ved regnbuebroen Bisfrost og mener at have hørt nogen liste forbi, Odin skæver mistænksomt til Loke – har den skøre kule mo igen lavet ballade??

Problemet er, at grisen Særimner, der er leveringsdygtig i nok så mange udskæringer for blot at være hel igen den følgende dag, er væk!!!

Og hvad værre er bag Ask Yggdrasil ligge to iturevner kæder, fremstillet af dværgene Brok og Sindre, der har været det eneste, der har kunnet holde Fenrisulven fast.

Odin er sikker på, at den forbsakede køter har ædt grisen og er stukket af, så han sender sine to ravne Hugin og Munin ud for at lede efter Fenris!


Og de har fundet ham – og sandelig også grisen Særimner. Nærmere betegnet i Hobro :

Her har Fenris fundet det han skal bruge sin næste år på at vogte i stedet for at vente på Ragnarok bundet bag Ask Yggdrasil:

Den 1.3.2008 inviterer han derfor alle Tøffere til Åbent Hus på adressen www.hobromc.dk

Jeg vil anbefale alle de tøffere, der har muligheden for hat mødes, at mødes der på denne dag.

Desværre kan jeg ikke selv, men mon ikke det er muligt for et par af jer gæve jyder at arrangere noget fælles køretur til Hobro, hvor Ulven fra Valhalla så vil modtage os alle med øl/ vand og noget stegt øffedissebasse:-)

Grib nu denne opfrodring.

Jeg poster den som Nyhedsbrev og lægger på vanlig vis dette ind i en tråd, hvor diverse tilmeldinger og plandetaljer kan afstemmes.

God tur til jer alle og Held og lykke til den bortløbne Ulv .


Med venlig hilsen

Knud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulven er løs :-)
Kommentér på:
Ulven er løs :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce