{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

HJÆLP !!! {{forumTopicSubject}}

Som i kan se er jeg ny i jeres gruppe. Jeg er også ny som "adventuremc'ist".
Det har flasket sig så heldigt at min kone og jeg kan rive en md. ud af kalenderen. Vi tager afsted ultimo marts.

Vi overvejer at følge "vinruten" (i håb om bare ok vejr) vil så ned og runde spanien og så evt. hjem gennem belgien , holland, tyskland.
Det jeg ber om hjælp til er : er der nogle ting jeg/vi skal være opmærksomme på ?? ( også de banale som jeg måske har glemt i farten) Steder man skal holde sig fra. Ting man skal passe på. Eller har du i et sted som i syntes SKAL ses så lad mig høre.
Har 2 køretøjer at vælge imellem BMW R1100RS eller F650GS (se min profil) Tror nok jeg har valgt 650'eren jeg syns' den er lettere kørt og jeg ved jo heller ikke helt hvad der venter os vejrmæssigt (650'eren blev oprindeligt købt som vintermc. ,, men jeg tror nu mange ture kommer til at foregå på denne også :-).
En lang smøre, håber på nogle positive links /vink retur.

Hilsen Niels


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP !!!
  • #2   27. feb 2008 lyder stame fedt. kørte selv turen for ikke så længe siden, dog i bil, flot tur.

    jeg ved ikke om det er blevet lavet men jeg ved at ved hård frost kan varme grebene sætte sig fast og derved gøre det pænt svært at skifte gear.
    pas på med det.

    men som sagt ved ikike om det er lavet...

    god tur.


Kommentér på:
HJÆLP !!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce