{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.770 visninger | Oprettet:

Åbning af MC Museet og åbent hus {{forumTopicSubject}}

Så er det sgi snart forår

Skærtorsdag den 20. marts er der flere spændende mc arrangementer. MC museet i Stubbekøbing åbner sæsonen, med den traditionelle køretur dertil fra Cementen i Nykøbing F. og der er åbent hus både hos Masi motor og Bikx i Næstved. Ideen her, er at kombinere de ting, og få en tur og dag ud af det.

Forslag til program den 20. marts:

9:00 Netto’s parkeringsplads på havnen i Nykøbing F: Jeg tror sgu jeg giver en kop kaffe. Jeg låner en 3 liters kaffemaskine fra jobbet og en lang ledning. Så kan i sgu bare komme og bælle og mødes med de andre fra MCG og sparke dæk, inden vi bliver blandet med andre MC'ister.

10:00 Cementen i Nykøbing F: Her mødes gamle og nye maskiner og også veteranbiler, for at køre i samlet flok til Stubbekøbing. Hold øje med lokale medier og hjemmesider (eks: (link fjernet) for mere info. Der plejer at deltage over 100 maskiner i turen.

11:00 (ca) Stubbekøbing MC museum: Ankomst i samlet trop. Gratis adgang til museet smiley (link fjernet)

12:00 (ca) afgang fra Stubbekøbing: Vi finder en rute ad de hyggelige veje mod Næstved.

13:00 Ankomst til Næstved: Åbent hus hos Masi motor og Bikx. Se mere på (link fjernet) og http://www.bikx.dk/bikx.asp?m1=7&m2=1&m3=101

16:00 Næstved: Åbent hus slutter for den dag. Hjemtur sammen eller hver for sig.

Så kan man vist få dækket sine MC lyster den dag smiley

Giv lige et praj, hvis du vil med, i tråden herunder. Mest af hensyn til kaffebrygning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åbning af MC Museet og åbent hus
Kommentér på:
Åbning af MC Museet og åbent hus

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce