{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

Stjernen savner Tøffedyrene {{forumTopicSubject}}

Vinteren har været lang, mørk og til tider lidt trist og kedelig , men i dag slutter den heldigvis.

I morgen starter endelig foråret og jeg kan rigtig mærke at lyset er på vej tilbage. Vi kan ikke klare os uden lys, ja vi kan ikke leve uden lys. Jeg kan ikke leve uden lys. Mere lys betyder mere liv, blomsterne har opdaget det og myldrer frem, dejligt.

Men også vi mennesker er begyndt at dukke frem fra vore små skjulesteder. Jeg vil ud af hulen. Vi vil alle ud og mærke at foråret endelig, langsomt javel, og godt nok stadig kun i små glimt, er på vej. Langsomt men sikkert bevæger vi os ud, føler solen, lyset, varmen.

Jeg må, for jeg ved ikke hvilken gang, ud og sige godmorgen til den stakkels stjerne som hele vinteren har stået alene ude i det mørke skur. Stjernen har dog ikke frosset, jeg har selvfølgelig sørget for lidt varme så frosten ikke har sneget sig ind. Stjernen ser ud til at have klaret sig godt trods alt. Faktisk er stjernen ligeså frisk som jeg selv ville være en søndag formiddag, efter en hel nats god søvn.

Nu skal stjernen og jeg heldigvis snart ud og mærke suset. Suset som giver os den ekstra oplevelse som gør weekenderne til noget særligt. Oplevelserne bliver dog først ekstraordinære når de kan deles med andre, så derfor er det jo rigtig dejligt at se at der stadig er masser af liv i Tøffedyrene. Jeg har dog også luret lidt i gruppen og set at der både er liv i de gamle fra 2007 og nogle nye indmeldte, dejligt.

Så 2008 skal nok også blive et rigtigt godt MC år. Det kan i hvert fald blive lige så godt som vi selv tillader det at blive. Stjernen, konen og jeg glæder os i hvert fald alle til at være sammen med nogle hyggelige Tøffedyr.

Stjernen savner Tøffedyrene. Ja, konen og jeg savner også Tøffedyrene og vi venter med spænding på noget mere varme i luften så vi kan slippe os selv løs på landevejene.

Stjernen bliver dog svigtet i næste weekend, da konen har fået fat på en HD Springer Softtail som vi skal tilbringe en dag sammen med på Mallorca. Dernede er foråret nået lidt længere frem, omkring 17 grader og der er heldigvis kun omkring 10% chance for at det bliver regnvejr.

Vi ser frem til masser af gode fællesture på de danske landeveje.

Hilsen Sandy og Kim.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjernen savner Tøffedyrene
Kommentér på:
Stjernen savner Tøffedyrene

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce