{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Så blev det endelig forår!!! {{forumTopicSubject}}

Efter en meget omfattende ikke planlagt renovering (se billederne på min side), er det endelig også blevet muligt at opleve foråret på Lolland.

Det hele startede med at jeg i forbindelse med olieskift og ande vinterforberedelse sidste efterår lige skulle rense bundkarret og oliesien, men så lå der en lille metaldims og roede rundt dernede, kunne ikke finde nogen steder den passede, så der måtte søges hjælp ved min faste mekker.
Han konstanterede at det da selvfølgelig var strammeren til forkæden, der på en eller anden måde var faldet ud af sit leje, og at motoren skulle flækket for, at den kunne monteres igen. Derfor af med motoren og ud til ham med den.

Så var det jo, at jeg stod der med en Bold'Or totalt adskildt, strippet for alt, nøgen, og alt det der!!!

Hvad gør man så - man går selvfølgelig igang med at rense og rengøre der hvor man jo ikke kommer til hverdags.
Resultatet blev, at der ingen rust var, men selvføgelig var der da spor efter 26 års kørsel i lak m.m. og måtte derfor sande, at det jo nok var på tide at få gjort noget ved det.

Fat i en maler, han klarede stellet i den originale tone og gav det derefter 2 lag klarlak. Da jeg så fik det hjem kunne jeg da godt se, at der var lidt mathed over tank,kåbe m.m.
Så fat i ham igen, og denne gang fik han opgaven at få alle delene op i glans igen.
Han foreslog at slibe i originallakken, for derefter at give 2 lag klarlak.

Efter lidt ventetid, kom delene endeligt retur her før weekenden, og så blev der ellers monteret til den store guldmedalje, med det resultat, at jeg endelig var færdig og klar til en kortere prøvetur i går aftes.

Hold da helt kæft - hvor var det bare en dejlig følelse at sidde der, og mærke at livet igen var værd at leve.
Så blev det endelig forår!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev det endelig forår!!!
  • #1   12. mar 2008 Hej Søren, fed historie, jeg har næsten også lige haft gang i min, og for første gang, started den første gang, den havde dårlig nok, fået benzin, før den gav lyd fra sig, det var sku fedt og hører den spinde igen, vi ses på landevejen. mvh Jan k

Kommentér på:
Så blev det endelig forår!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce