{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Hvis I mangler dele {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo som bekendt haft nogle problemer med noget udstødningshalløj. I den forbindelse fik jeg kontakt til en flink mand på Mors med en, vistnok, komplet GSX-R 250, dog med defekt motor, dvs. alle plejlstængerne er vist istykker.

Jeg købte selv udstødningen som så rigtig godt ud, og så et par halvbrugte skiverbremser til foran (den bagpå var rigtig rusten)

Sidespejlene så jeg også på, men da var glassene ikke så pæne.

Hvis folk mangler noget udover det ovenfor listede, så:
Navn: Jacob
Mail: a2m@mail.tele.dk
Mobil: 23430830

PS. Damn det var langt ude på landet!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis I mangler dele
  • #1   26. apr 2008 Kåbedelene var røde, men jeg så dem ikke rigtig da de var afmonterede. Men da jeg bad om billeder af udstødningen, sendte han mig 10, så han er ikke ked af at sende billeder hvis du skulle være interesseret.

  • #2   27. apr 2008 Kim, Det er på Mors, i Nord Vest Jylland.

    Vil da tro han kan og vil sende, men skriv til ham og hør smiley


  • #3   28. apr 2008 Jonas - Jeg mangler jo et sæt af halvmånerne, som sidder omkring udstødningen helt oppe ved cylinderen. Er det ikke noget du kunne have fået i overskud nu, hvor du har to udstødninger?

  • #4   28. apr 2008 Henrik L, Joh, det er det da smiley Udstødningen står inde ved min mek. Skal derind i dag eller i morgen, så skal jeg lige se på det. De 4 om de to inderste forrør er jo fucked, men de 4 ydre er ok, omend nok ikke specielt pæne, men jeg kan tage dem med hjem, tage billeder, og så kan du afgøre om du vil have dem. I så fald kan jeg hurtigt få dem sendt da jeg alligevel skal på posthuset i denne uge. Det skal naturligvis ikke koste dig noget - måske portoen afhængig af hvad vægten bliver.

  • #5   29. apr 2008 Hold da op Jonas - det er da vist hvad man kalder service. Du kan evt lige slå på tråden, når du har noget klar, så kan du få min adresse mv.

  • #6   29. apr 2008 ÅHHH mit tlf. nr. er 27239893

  • #7   29. apr 2008 Det skal jeg gøre. Imidlertid har jeg været hos mekanikeren, og da de nærmest måtte skære udstødningen af, er det kun de 2 som er redet. Jeg har taget et billede af dem (ligger blandt de af cyklen) , og som du kan se, er de ikke pæne - hvorfor jeg heller ikke kræver betaling smiley Men de holdte da endnu på den gamle udstødning.

    Skriv lige om du stadig er interesseret.


  • #8   29. apr 2008 Hej Jonas F. Jeg er meget interesseret i dem, som du har, så hvis du gider have besværet med at sende dem. Du kan evt sende en sms til mig, så skal jeg sende dig adressen. Foreløbig tusind tak for hjælpen. /Henrik

    PS. Jeg har i øvrigt haft fat i ham, som du købet udstødningen af, og har handlet lidt andre dele med ham - tak for linket ;o)


  • #9   29. apr 2008 Det lyder godt at det kan bruges. Vi må jo hjælpe hinanden, især herinde på GSX-R 250, for det er jo lidt svært at finde dele efterhånden.

Kommentér på:
Hvis I mangler dele

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce