{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tomgang
  • #1   28. maj 2008 Hej Ole!

    Du er ikke alene, min gør det samme.. Jeg tjekkede væske i batteriet og fyldte op med demineraliseret vand hvor der var brug for det. Jeg kan høre når jeg starter maskinen at der er rigeligt strøm på, plus spændingen er fin når jeg måler efter med min lader.

    Jeg har dog skiftet min pærer til en 100Watt´s uden at skifte andet elektronik. Hvilket måske gør udslaget på min maskine. Når jeg slukker lyset går motoren også op i omdrejninger og "problemet" med nedgang i omdrejningerne når blinklyset er tændt ophører.

    Hvis du har skiftet pære er det måske også tilfælde for din maskine.. Ellers er det bare sådan på de gamle gixxere måske ? smiley


  • #2   29. maj 2008 Hej

    Jo jeg har skiftet pære, men det er til xenon, og den er kun på 35w så vidt jeg husker, dog er der en ballast, ved ikke om den bruger strøm når først pæren er "startet".
    Slukker jeg lyset stiger den ca. 200omd.

    Nå men det er sikkert bare et lille problem på gamle sukier, som andre tilsyneladende også oplever, og det skal man sikkert ikke spekulere så meget over, men istedet få rullet nogle kilometer i det formidable vejr:-)))


Kommentér på:
Tomgang

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce