{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Argh pis - Benzin skal der til.... {{forumTopicSubject}}

På vej hjem fra arbejde igår gik min ZXR ret pludselig i stå!? Åhh, nej....
Gutten jeg har købt den af sagde, at han plejede og nulstille triptælleren når han tankede, fordi han vidste den kørte lige over 300 km. på en tankfuld. Det råd har jeg fulgt siden - har sågar kørt 312 inden jeg tankede.
Min triptæller viste 272 km. såe.... Nå, over på reservetank og prøve igen... og igen og igen og igen - Den ville bare ikke starte!
I det fjerne kunne jeg se nogle gule flag på nogle meget høje flagstænger og jeg vidste, at der var en tank sådan ca. 1-1.5 km. fremme. Så iført læderdragt og MC støvler og MC ved under armen, traskede jeg i den lede sommervarme mod de gule flag...I håb om det "bare" var mangel på benzin!? Jeg SKUM SVEDTE!!
Jeg skulle sågar også trække den over en jernbane bro. Så op ad bakke - Vaaadr... De sidste 50 meter gik ned af bakke mod tanken. Efter og have fyldt benzin på dyret sprang den lystigt igang igen.

Nogle ting skal man åbenbart bare lære på den hårde måde. Den kører ikke nødvendigvis 300 km. på en tankfuld og min reservetank/hane virker ikke!

Et par timer efter hjemme i sofaen med en kold bajer i hånden kunne jeg da heldigvis grine af mig selv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh pis - Benzin skal der til....
Kommentér på:
Argh pis - Benzin skal der til....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce