{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

Karburator indstilling {{forumTopicSubject}}

Yo.. nogen med forstand på at indstille carbs i nærheden af århus. Har ikke rigtig mod på det alene og er bange for at fucke det helt up. Tror nok de står meget fed i blandingen og chokeren dræber den helt ved kold opstart. Skal siges at mine carbs synger på sidste vers uanset indstilling, men håber på at kunne trække en udskiftning eller renovering indtil vinter. Er det bare at forsøge sig frem eller er det bedst med noget specielt grej.. oder was, jeg er blank


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karburator indstilling
  • #1   13. aug 2008 Hej Sven, der ligger jo en Boldor klub i jylland, prøv og få fat i en fra den klub, ja det er da et forsøg hver, du kan jo også prøve dig frem stille og roligt, men pas nu på den ikke for, for mager blanding så går det galt, håber du finder ud af noget, hygge du gamle. mvh Jan

  • #2   14. aug 2008 heh.. hælder mod at prøve mig frem, skal alligevel ha' målt motoren igennem og fedte rundt med en masse ting. Så hvorfor ik' 'os karburatorne smiley ku' bare være rart med hjælp fra nogen med erfaring.. aner minus om karbs

  • #3   14. aug 2008 Hej Sven...Jeg synes at du skulle finde dig et bette værksted ...det er sgu`billigere end at brænde den af med en forkert blanding...du kender jo din begrænsning der ...ik`!!!!
    v.h. Daniel


  • #4   15. aug 2008 tjoh ka' være du har ret daniel. Synes heller ikke der er særlig overskueligt hvor man skal begynde, både med blanding og balance osv.

  • #5   15. aug 2008 det er jo lige det ,og det varer jo ingen tid for dem der har styr på de ædlere dele..held med det!!

Kommentér på:
Karburator indstilling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce