{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Så blev jeg hooked! {{forumTopicSubject}}

Det begyndte med FDM's kørekursus modul A på KTI i Roskilde. Efter dette måtte jeg have mere. Jeg blev tilmeldt modul B på Jyllandsringen. Og så var jeg solgt - jeg ville have mere bane, og ikke på min Ducati ST3. Jeg måtte eje et banejern, så nu er jeg den glade ejer af en Honda CBR 600 F2 fra '94.
Lørdag den 16. august fik jeg min dåb med MC Racing i Grøn klasse - hvilket adrenalinsus.
Nu er kalenderen fyldt med:
Anderstorp den 23. og 24. august
Knutstorp den 4. og 5. september
Knutstorp den 18. og 19. september

Håber jeg kan få lov at trække på noget af Jeres store erfaring, og I vil bære over med spørgsmål af mere eller mindre elementær karakter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg hooked!
  • #1   19. aug 2008 FEDT.....
    Det er nemlig alt for sjovt at køre bane.. Juhuuu

    Tillykke med den fine CBR. Det sgu min makkers gamle du har købt der. Den skal du nok blive glad for...

    Vi ses på banerne. (måske d. 18-19 September på Knutstorp)

    Nikolaj



  • #2   19. aug 2008 vi ses, 23-24 og 4-5

  • #3   19. aug 2008 Ja, det er en ULTRA fed sport!!
    Vi ses helt sikkert både 23+24/8 samt 4-5/9. Ved ikke helt med 18-19/9 endnu.


  • #4   19. aug 2008 Ses i weekenden... Nåede vist lige kort at hilse på dig ved sturup

  • #5   19. aug 2008 Jamen vi ses den 18/19 sep. Jeg er lige så ny på banen, og har allerede solgt gademaskinen til fordel for raceren.

  • #6   19. aug 2008 vi ses også på anderstorp i weegenden

  • #7   19. aug 2008 Vi ses på knutten 4/5 Sep.. =,O)

  • #8   19. aug 2008 Ses på Anderstorp og Knutten smiley

  • #10   24. aug 2008 Jup dejlig følelse har selv lige købt en baneracer, vi ses d. 4/5 på knutten

  • #11   26. aug 2008 Det var så Anderstorp. Hvilken super bane - ja altså bortset fra langsiden. På en gammel 600 ccm er der bare ikke nok at gi' af. Blev overhalet hele vejen ned mod svinget, men kunne heldigvis arbejde mig op igennem igen i de rigtig fine svingkombinationer.
    Vejret var jo helt ideelt - tørvejr hele lørdag indtll sidste pas, og høj sol søndag hele dagen.
    Jeg oplevede, at blive flyttet fra Grøn til Blå klasse. Det gav så meget ekstra. Jeg oplevede meget mere flow i passet, og ikke så mange afkørsler, der gav rødt flag, hvilket skete ofte i grøn klasse. Faktisk røg flere gademaskiner - øv, hvor ærgerligt.

    Men mer vil have mer - nu kigger jeg efter en god R6'er med indsprøjtningsmotor - er vist '03 og frem?

    Ellers er det Knutstorp den 4. og 5. september med Team-Trackday og den 18. og 19. september med Racing4Fun.

    Have fun.


  • #12   26. aug 2008 Ja det var en kanon weekend smiley

    Du har ret R6 kom med sprøjt 03 og frem...

    Ses på Knutten den 4. og 5. smiley


  • #13   7. sep 2008 Knutstorp med en ny maskine og super godt vejr.
    Kunne ikke finde en R6'er. så det endte med en CBR 600 RR fra '04.

    Men ak, jeg måtte en tur ned at lægge for enden af langsiden. Lå yderst i gruppe på 5, men 4'eren tog min linie for enden, så bare ærgerligt, der var ikke plads eller det mente jeg ihvertfald. Så max brems og resten i gruset. Det kostede en halv rulle gaffa og 14 strips, og så var jeg klar igen - troede jeg. Køleren var gået gået. Men heldigvis ligger MC skrot små 20 km fra banen.

    Søndagen forløb helt efter planen. Fik nået mit tidsmål for min første tur på Knutstorp. Nu resterer der bare lidt glasfiber rep og maler arbejde, så er jeg klar til den 18. og 19.september.

    Blev også lige lokket med til Brno den 3. - 5. oktober med Søborg MC.


    /Jens


  • #14   7. sep 2008 Ja, det var 2 kanon dage på Knutstorp, som bare kørte på skinner med Team-Trackday smiley

    Fik også slået min personlige rekord smiley


Kommentér på:
Så blev jeg hooked!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce