{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv der var en fotovogn
  • #1   8. apr 2009 Der kan gå alt fra 3 dage til 6 måneder.

  • #2   8. apr 2009 Det gør du næppe, idet du som person nok ikke er identificerbar!

    Men skulle det alligevel ske, så kan du jo glæde dig over, at det var din egen hånd, der lå på gasrullen.


  • #3   8. apr 2009 Damn, man bliver så forskrækket.. MEN jeg syntes nogen sagde at de i denne uge, ville fokusserer på fart, og sprit (påsken)

    Så må man jo håbe bøden udebliver, og ellers betale ved kasse 1!!!

    Sure penge, men tak for alle de gange man ikke er blevet taget!!


  • #4   8. apr 2009 Ja, hvordan fungere det egenligt? De kan jo ikke identificere dig med hjelmen på.

  • #5   8. apr 2009 er reglerne ikke ændret? mener da bøden falder til ejer.
    kan trøste dig med de ikke altid for nummer med på mc smiley


  • #6   8. apr 2009 nogen der siger de filmer fremad også.... men ja det var mig der sad men håndtaget, det værste var faktisk at jeg lige havde taget farten af inde i byen for en varevogn som jeg troede som var en fotovogn som ikke var det alligevel smiley

  • #7   8. apr 2009 JaJa Tommy.

    Jeg ved godt, at det ikke er pænt, men jeg sidder faktisk og smågriner lidt, især efter dit sidste indlæg:

    "det værste var faktisk at jeg lige havde taget farten af inde i byen for en varevogn som jeg troede som var en fotovogn som ikke var det alligevel :-/"


  • #8   8. apr 2009 Hvorfor dog være skeptisk, hvis man ser en varevogn på hvide plader der kører Chris???

  • #9   8. apr 2009 Så var jeg lidt mere heldig .

    Havde nær røget i fotovognen , lige før Vadum .
    En gammel bedstemor kørte foran mig ind i rundkørslen, det kunne hun åbenbart ikke finde ud af , så ud af rundkørslen vred jeg så håndtaget lidt for at komme forbi hende , den næste bil blev jo så hurtig indhentet ved den form for kørsel ,He he han sidder så med hånden ud af vinduet og gør nogle mærkelige bevægelser , hmm tænker jeg så , og lige i det samme ser jeg så fotovognen holde lidt længere fremme , bremser så op og kører med 80 km/t forbi og holder øje med om den blitzet mig , puh ha der kom ingen blitz . * ss* så heldig var jeg DENNE GANG.
    SÅ tak til min medtrafikant i bil .


  • #10   8. apr 2009 tror de sidder og sover i de fotovogne... er drønet forbi 2 stk her de sidste 3 uger i firmacontainer... der sker ingenting... kan være han holder pause... smiley eller not... spændende og se...

    men ja lidt tragisk komisk at man nogen gange lige har fået sænket farten også holder de der fisme...

    der er fokus på sprit i disse dage... pga. påske frokost... kørte forbi i dag hvor de hev folk ind i begge retninger... sådan er det jo... de skal vise flaget...


  • #11   8. apr 2009 der kører en hvid transporter med antenne på taget og mørke ruder på motorvejen mellem khv og korsør

  • #12   8. apr 2009 de er automatiske så de kan sagtens sove =0)

  • #14   8. apr 2009 Om så du kører på baghjul forbi en fotovogn med 400 km/t får man ikke en bøde. De kan ikke filme frem af. Jo, hvis ham der sidder inde i bilen når at flytte kameraet, men det gør han næppe... Så du kan være helt rolig...

  • #15   8. apr 2009 de har jo lavet reglen om så det er ejen af biken der for en bøde så må ejern selv sende den videre vis man har lånt den ud



  • #16   8. apr 2009 Mikkel, nogle af dem har permanent fremadrettet kamera, der filmer din nummerplade smiley

  • #17   8. apr 2009 Ja, sådan kan det gå, torsdag havde jeg lidt travlt på vej på arbejde, så ikke en radar, 116 km/t ikke specielt hurtigt men nok til 2000 kr. i bøde og et klip, det havde været bedre at tage en sygedag.

  • #18   8. apr 2009 Dårlig dag Jørgen smiley

  • #20   9. apr 2009 "de har jo lavet reglen om så det er ejen af biken der for en bøde så må ejern selv sende den videre vis man har lånt den ud"

    Og hvis man så står til at miste kortet? Hvis et familiemedlem har kørt biken har man ikke pligt til at oplyse hvem personen er. De kan da heller ikke bare give ejeren skylden. Det er op til politiet at bevise hvem der kørte, ikke dig der skal bevise du ikke kørte den. Kan ikke finde noget omkring en regel der siger at bøden bliver sendt til ejeren. Nogen links?


  • #21   9. apr 2009 Nej, jeg tror også bare man får en bøde på 500 for ikke at oplyse hvem der kørte... Har da en kammerat der har prøvet det et par gange smiley Men det med at de kan filme fremaf, jeg mener det var i station 2 der var et indslag om det, at de kun kunne filme motorcykler, hvis ham der sad inden i nåede og vende kameraet. Men under alle omstændigheder, skal han jo nå og vende sig for at trykke på knappen. Den tager jo ikke et billede bare fordi man kører forbi.

  • #22   9. apr 2009 Der er nu mange vogne at holde øje med!
    (link fjernet)

    Så er der dem uden hjene!!!
    (link fjernet)

    Har ledt efter sikre beviser for at de har et video der kører konstant fremadrettet, men har ikke fundet det, men det står flere steder.


Kommentér på:
øv der var en fotovogn

Annonce