{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  facebook
  • #2   12. jun 2009 Glæd dig, så kan du begynde at leve igen i stedet for at sidde og stirre ind i skærmen.
    smiley


  • #3   12. jun 2009 endelig en som kom ud af det, tillykke!!

  • #4   12. jun 2009 du burde værre lykkelig over ikke at kunne komme der ind

  • #5   12. jun 2009 Hahaha cartman, du bruger vist noget tid på fjæsbog......


    Jeg er også blevet frigjort, og kommer aldrig derind mere, efter den fine virus vi fik i gave, som tog - jegvedikkehvormangetimer- at blive af med igen.


  • #6   12. jun 2009 Ja du kan slette kontoen men de gemmer dine oplysninger alligevel.

  • #7   12. jun 2009 har du tjekket dit spam filter.. det kan nogle gange havne der i..

  • #8   12. jun 2009 hvis jeg slettede min konto hvad skulle jeg så brokke mig over?

  • #9   12. jun 2009 - Cartman - Ja jeg mener også det er en hyggelig måde at holde kontakt med div. venner og bekendte, samt familie ;-))


  • #10   12. jun 2009 prøver lige at kigge på det cartman, tak for det... smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.654
    #11   12. jun 2009 Ingen paranoia herfra - jeg fatter bare ikke hvad folk ser i at genoplive gamle "venskaber" når den tid er gået.

    Jeg har haft det samme navn og det samme telefonnummer altid - hvis folk vil genoptage kontakten, kan de bare ringe. Men jeg gider ikke sidde og udveksle totalt ligegyldige banaliteter i så mange timer hver dag - specielt når det ikke fører til noget.


  • #12   12. jun 2009 er det ikke bare arto om igen for voksne? men synes dog det er sjovt at se hvordan folk ser ud efter alle de år, hvad de nåede i deres liv,, og hvad man ikke selv nåede osv... smiley

  • #13   12. jun 2009 - jimmi {Århus} - Det er faktisk rigtig hyggeligt, og at masser af de herlige mennesker man møder rundt omkring, kan man nu bevare kontakten med, så længe man nu har lyst smiley

    Dog ser jeg en ting der måske IKKE er så godt, og det er at mange gamle "kærester" nu kan dukke frem fra kulissen, hvor man måske helst glemmer episoden - og ligeledes gamle skolekærester søger efter hinanden og sætter deres ægteskab på spil, for at mødes med en gammel flamme, har faktisk et eksempel inden for vennekredsen hvor det er absolut aktuelt lige nu, og hvor de "to gamle" turtelduer nu mødes i hemmelighed rundt omkring i landet - for nogle tror at "gammel kærlighed ruster ikke" ;-))


  • #14   12. jun 2009 murat U - Tror det er spændingen efter det uvisse, når dagens gang i "Lidenlund" køre lidt ensformigt afsted ;-D

  • #15   12. jun 2009 Fjæsbog er da en glimrende datingside... c",)
    Meen man styre jo selv "filteret" overfor "OT" mv... *LoL*


  • #16   12. jun 2009 helle b.
    man går aldrig tilbage til en fuser: og den kan bruges i alle sammenhæng!
    hvis man er parart til og smide sit forhold og fremtiden på gulvet for spænding og tankerne om det uvisse! så er man i min verden ikke blevet helt voksen endnu, og ens partner fortjener ikke dette. også sagt på en anden måde! er man villig til og såre en man har tæt, har man ikke fortjent denne person, og burde være voksen nok til og være sin nærmeste ærligst.. ellers er man bare et dumt svin. har vi sikkert alle prøvet og være, men er man voksen nok ved man det har konsekvenser. og er man som ven veninde vidne til dette burde stoppes.


  • #17   12. jun 2009 dennis N - Du har 110% ret! I denne sag har jeg gjort mere end nok, til at jeg "gider" spilde mere krudt på sådan en gang hø - men folk opfører sig i sådanne situationer som om de er på et eller andet stof - og er slet ikke til at nå.

    For mig er hun nu blot en lidt "dum gås" - der ikke har fortjent sin mand og trygge liv, som du så præcist nævner smiley


  • #18   13. jun 2009 jeg bruger selv fjæs! kan sagtens snakke med både eks.er gamle venner dem jeg ikke rigtigt ser mere som dem jeg bruger til hverdag.
    det er en rigtigt go måde og holde kontakter vedlige, lykønske på dage osv osv fjæs har mange fede muligheder som events osv osv. og det gir jo også et indblik for venner og dem der holder af en og følge med i hvordan man har det. fjæs er en genial opfindelse. og man kan jo selv bestemme hva man gider og deltage i.. vi har lige afholdt en gammel klasse fest. dt havde aldrig været muligt og finde alle sammen uden fjæsbogen. men der er også meget spildtid indvolveret i det..he he men for os der ikke er så gode til og finde sengen altid, så har vi lidt og lave:-) hva ang. personlige oplysninger billeder osv. så det vist begrænset hva dt kan bruges til..


Kommentér på:
facebook

Annonce