{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Faldt lige over lidt at grine af:-) {{forumTopicSubject}}

Følgende uddrag af fraser fra stillingsansøgninger er indsamlet af Torben
Hansen, som er jobkonsulent i et privat firma i Danmark:

- Jeg er 37 år, gift og har 3 børn, da jeg har været ansat i staten.
Jeg har travlt i mit nuværende job, så derfor har jeg ikke haft tid til at
kopiere anbefalingerne.

- Da jeg er i uopsagt stilling, beder jeg om at de ikke kontakter mig. Jeg har også andre ansøgninger ude, så hvis De svarer mig hurtigt er det i orden.

- Jeg er 27 år og har 4 børn. Er en frisk villig pige som kan bekræftes af mange.

- I de tidligere ansættelser har jeg blandt andet beskæftiget mig med forskelligt arbejde.

- Min begrundelse for at søge arbejdet er, at jeg mangler penge og sådan.

- Jeg er for tiden ansat i et fragtmandsfirma, hvor min opgave er at sende folk afsted.

- Min ansættelse i planlægningsafdelingen blev afbrudt, uden at jeg var forberedt.

- Jeg er naturligvis interesseret i arbejdet, men hvordan og hvorledes med lønnen. Det er måske hemmelig løn?

- Jeg skriver til jer for at sige, at mig skal I ikke regne med.

- Mit helbred fejler ikke noget, selv om jeg er gift og har tre børn.

- Diagnose - latin har jeg ikke bevis på, men jeg kan oplyse at jeg tidligere har været ansat på et postkontor.

- De skriver i annoncen, at De har travlt i firmaet. Kan jeg ikke få jobbet med at skrive afslag til de andre ansøgere?

- Jer er perfekt i dask korrespondance og skaminrivning.

- Jeg er villig til at forlade min nuværende stilling, hvis De mener at kunne bruge mig.

- Mine anbefalinger gik til under krigen, som så meget andet.

- De bedes svare hurtigt, da jeg ellers vil søge et andet sted.

- Jeg har ikke sendt nogen anbefaling, da min chef er på forretningsrejse, men jeg kan hurtige lave en, hvis de ønsker et.


Dette er oplysninger fra folk til forsikringsselskaberne:

- Jeg mener, at ingen af parterne er skyld i uheldet, men hvis det ikke mindre er tilfældet, er det den anden.

- Jeg kørte manden ned. Han indrømmede, at det var hans skyld, idet han tidligere var blevet kørt ned.

- Uheldet skyldes, at den anden nær havde undgået mig.

- Jeg stødte sammen med en holdende bus, der kørte i modsat retning.

- Jeg kørte ind i en anden vogn, for at undgå sammenstød.

- Vognen måtte dreje skarpere end nødvendigt på grund af en usynlig lastbil.

- Jeg stødte sammen med et stillestående træ.

- En fodgænger ramte mig og fortsatte ind under vognen.

- Hvis føreren af den anden bil var stoppet nogle meter bag sig selv, var uheldet aldrig indtruffet.

- Jeg så en dame gå over gaden. Jeg tog fejl af hendes hensigter.

- Vognen foran bremsede brat, og jeg brasede blidt ind i dens bagagebærer.

- Jeg hørte et bilhorn og blev ramt bagfra. Jeg forstod at en dame havde forsøgt at overhale.

- Jeg kørte på en lygtepæl, som jeg ikke opdagede, fordi denne var skjult af en fodgænger.

- Vognen foran mig slingrede så voldsomt, at jeg selv måtte svinge flere gange, inden jeg omsider ramte den.

- Jeg kastede et enkelt blik på min svigermor, som sad på bagsædet, og kørte direkte ud over skråningen.

- Jeg har kørt bil i 40 år, da jeg pludselig faldt i søvn bag rattet.

- Jeg fortalte godt nok politiet at jeg ikke var kommet noget til, men da jeg senere tog hatten af, fandt jeg ud af, at jeg havde fået en hjernerystelse

- Fodgængeren anede tilsyneladende ikke hvor han ville hen, så jeg kørte ham over.

- Telefonpælen nærmede sig så hurtig, at jeg ikke kunne nå at svinge ud af dens kurs.

- Blodforgiftning i den ene arm begrundet på en rift på Frederiksberg Hospital. Har konsumeret flere læger.

- Jeg har aldrig haft nogen dødelig sygdom. (heldigt)

- Det venstre ben er ca. 2 cm kortere end det andet, som jeg er født med.

- I ægteskabet er der et barn, som nu helt er opløst. (Det stakkels barn?)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldt lige over lidt at grine af:-)
Kommentér på:
Faldt lige over lidt at grine af:-)

Annonce