{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil ?
  • #1   15. aug 2009 Hvis jeg må komme med et andet forslag, så køb en HTC Magic.. Den vil du uden tvivl blive glad for! smiley

  • #2   15. aug 2009 De 3 nævnte lider af samme fatale fejl som din Iphone....det er touch skærm mobiler, har prøvet alle 3 (også din iphone) og selve touch skærm delen fungerer ikke optimalt på nogle af dem.

    Indtil Nokia E72 kommer beholder jeg min E71, fuld qwerty fra start og lynhurtigt interface


  • #3   15. aug 2009 Marcus M: satte du dig lidt ind i tingene ville du vide at Hero'en er Magic'ens efterfølger smiley
    næsten samme fon, dog med HTCs egen interface hen over android


  • #4   15. aug 2009 martin c... Er egentlig tilfreds med iphone's touch, der syntes jeg ikke der er problemer. Har tænkt meget over Hero..

    Men ville bare gerne have HD cam og HD vid.cam da jeg har LED tv smiley


  • #5   15. aug 2009 .

  • #6   15. aug 2009 Der er mange på mit arbejde som har købt HTC Magic og er RIGTIG glade for den... En enkelt har købt hero telefonen, og er SUPER glad for den smiley Så mit råd er, køb enten hero eller magic (vil nok, ud fra min ene kollegas synspunkt, mest anbefale hero'en)

  • #7   15. aug 2009 Jeg har haft nokia 5800 i lidt over en uge nu, og er super glad for den!

    Var lidt skeptisk mht næsten ren touchscreen, men det funker sgu smiley


  • #8   15. aug 2009 Har solgt rigtig mange HERO og 5800 her på det sidste, og der har ingen klager været.. Personlig hælder jeg mest til 5800, men det er nok fordi jeg er så NOKIA-konservativ.. Ihvertfald har jeg solgt mange 5800 efter at den kom ned på 1,- og alle er glade.

  • #9   15. aug 2009 jeg har tidligere haft HTC TYTN II pro, og må erkende at den bruger for meget strøm, skal lades næsten dagligt, har så købt mig en nokia 5800, er ekstrem positivt overrasket over kvaliteten på touch screen, samt at den giver et vibrations feedback når man skriver sms'er, nettet er kanon og wifi funger bare, gode højtalere indbygget, hurtig og stabil gps, og med google map installeret så køre det bare.....

  • #10   15. aug 2009 Hvis du ikke vil have iPhone, ville jeg hoppe på en Hero. Den ser ret nice ud. Jeg har set utallige reviews af den på nettet. Du skal dog være klar over, at den kan være lidt langsom nogle gange, hvis du har alt for meget åbent.

  • #11   15. aug 2009 Jeg har en hero, købte den fordi jeg ikke vil have iphone (ikke bedste venner med æblet) og nokia.
    Det er min første touch, og den fungerer som den skal og kan det de skriver, og gør det hele rigtig godt. Android er super fedt og man kan få mange gode applications til..

    Det med at den bliver langsom når man har mange programmer igang, er rigtigt nok. Dog finder man hurtigt ud af at finde et program hvorfra man kan lukke de igangværende programmer, af den grund at man gerne vil spare lidt på strømmen, for det er som om at den æder batterier til morgenmad. Men sådan er det vel med alle touchtlf.

    Håber det gav lidt mening, selvom det vidst nok endte med at blive lidt rodet smiley


  • #12   15. aug 2009 Vil anbefale HTC Daimond 2


Kommentér på:
Ny mobil ?

Annonce