{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

lampe lyser {{forumTopicSubject}}

Hej Biker. På min Shadow 1100 er 2 røde lamper, og jeg går ud fra den venstre er temperatur og højre olie.
Da cyklen ikke ladede har jeg netop fået skiffet de 3 spoler eller hvad de hedder inde i motoren, og så ladede den igen. Men nu lyse temperaturlampen efter ca. 10 kørsel svagt, men når jeg gasser op, forsvinder den. Kunne tyde på at det også har noget med ladning at gøre. Er der nogle som har et godt bud på, hvad der er galt. Og hvornår skal køler ventilatoren sætte igang. Mange hilsner en ny shadow kører.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lampe lyser
  • #1   27. aug 2009 har du tjekket om der mangler køler vand på den fine traktor...

    : )


  • #2   27. aug 2009 Allerførst lyder det som om, den ene lampe er en ladelampe. Sådan en ged kan gå ekstremt langsomt i tomgang, så mon ikke det bare er det det handler om.

    Kølerens blæser starter oftest først, når vandtemperaturen er 102-108 grader. Især på cruisere som shadowen, er der mange, der faktisk aldrig oplever blæseren køre.

    Det kræver oftest 10-20 minutters rimelig tomgang eller et tilsvarende tidsrums kørkørsel i første gear.

    Prøv at stille den lidt op i tomgang, tag en kop kaffe og vent, til blæseren starter. Læg lige mærke til, hvornår/om temperaturlampen tænder. Jeg har set mere end en maskine, hvor lampen starter nogle sekunder før blæseren.

    Hvis blæseren af en eller anden slet ikke starter, så er der ikke store chancer for at skade motoren på denne måde. Den indre modstand stiger gradvist, omdrejningstallet falder tilsvarende, og dyret går i stå. Når det er kølet ned, går den igen.


Kommentér på:
lampe lyser

Annonce