{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

rejs ikke med spies dårlig behandling {{forumTopicSubject}}

er lige kommet hjem fra bulgarien,,
blev hentet fra flyve plads kl ca 20.15..og det tog kun ca 2 timer til hotel ,,, i gammel lorte bus .. en bulgarst kvinde hoppede ud af bus og pegede på hotel og kørte vidre .....
vi boede på slavia hotel alt inklusiv 4stjernet .. skulle det være ..
vi fik det samme mad hver dag.. de havde en kok der stegte kød,,, hvor det var rødt inden i og blod løb ud af .og rød kylling...
min lille datter blev syg af deres mad . og vi fik fat i læge og hun lå med drop lægen lige hang op i en lampe på vægen ..og hun fik smerte medecin.. så efter et par dage havde hun det bedre...vi har levet af vandmelon ..i næsten en uge...da vi fik fat i spies pigen ...fik vi en seddel fra hende ang sygefors...har alt i orden ang fors....så sagde hun at vi ville få pengene,,,2000kr ..dagen efter..hun kom dagen efter..øøøøh det kan i ikke men i skal udfylde seddel til europæiske rejseforsikring a/s... den har jeg lige ringet til ..og de sagde dem har vi ikke noget at gøre med ...så vi fik et andet tlf nr ... den seddel i har udfyldt bruger vi ikke mere sagde han mig... og du sagde spies sagde han ..dem skal jeg havde fat i omgående ...alt var detfekt på hotel der blev ikke gjordt rent ...det samme senge tøj hele ugen ...rundt om pollen lå det skidt madrester plastil krus askebære... og ved toielette var der en seddel lås ikke ...lås defekt


SÅ HVIS DER ER NOGLE DER SKAL MED SPIES TIL GOLDEN SAND .. I BULGARIEN ....GOD TUR


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rejs ikke med spies dårlig behandling
Kommentér på:
rejs ikke med spies dårlig behandling

Annonce