{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.107 visninger | Oprettet:

OPVASKEMASKINE {{forumTopicSubject}}

Tja normalt ville jeg sige at når opvaskemaskinen går i stå skal hun have et los i røven hø hø hø.. men spøg til side, opvaskemaskinen stod af idag og vi skal have en ny, men hvad??? Den skal stå under køkkenbordet og være alm bredde (600 mm Ca.) men ud over dette har jeg ingen referancer eller noget. Er der nogen der har erfaringer does and donts? Pris mæssigt skal vi lande må max 4 kilo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OPVASKEMASKINE
  • #1   7. sep 2009 punkt 1
    ... med mindre du bor i 3630 området, der er en der sælger engros ( sender ikke )


  • #2   7. sep 2009 tror du skal starte her...

    og så tale med dem om det...


    : /



    (link fjernet)


  • #3   7. sep 2009 prøv at spørg på

    www.opvaskemaskinegalleri.dk


  • #4   7. sep 2009 vi har en AEG super tysk kvali

  • #5   7. sep 2009 hvad er det...??? opvaskemaskine...???? HA min kæreste prøvede og bilde mig ind her den anden dag at der er noget der hedder vasketøjskurv til tøj... :-S HA som om jeg hopper på den..

  • #6   7. sep 2009 Fyens service-center plejer at lave nogle gode tilbud, vi har lige købt hvidevarer til hele huset, bare handel løs så falder prisen..:)

  • #7   7. sep 2009 www.islevelektrikeren.dk

    Spørg efter Morten og hils fra Thomas

    Bedste service og absolut bedste priser.


  • #8   8. sep 2009 Kender en gut der er uddannet inden for hårde hvidevarer branchen og som står i butik i kbh, købte vores nye hårde hv.v. der, ifølge ham så var "rangordenen" som følger

    1. Miele (ingen over, ingen vedsiden af - Fragtmanden der leverede vores sagde at når han tog de gamle hårde hvidevarer med og var de af mærket Miele, ja så var det ikke fordi de var gået i stykker, men blot fordi de var blevet for gamle og uøkonomiske - Det holder det skidt!)
    2. Bosch (Runenr up, ikke helt så dyrt som Miele, men tysk kvalitet!)
    3 Siemens og AEG (Også tysk kvalitet, men efter kammiens udsagn, ikke helt så godt som ovenstående.)

    4. "Den grå masse" Wirlpool, Bauknecht, Zanussi, osv. osv....

    Word of advice, hold dig fra Wirlpool, virkeligt skodmærke, havde tørretumpler og vaskemaskine før i dette mræke, købt fra nyt, det var FÆRDIGT efter blot små 4 år....! Kondenseringen røg stort set med det samme og trods flere rep. kom det aldrig til at virke ordentlig - Men hvad kan man forvente af elektronik designet af amerikane og samlet af Italienere........Findes der værre cocktail.....Skulle da lige være hvis Italienerne både designede og samlede....Men så ville det jo være en Fiat, bilernes svar på en Opvaskemaskine... ;0)


  • #9   8. sep 2009 ote: Siemens og Bosch er (model for model) IDENTISKE i indmad, komponentkvalitet og opbygning.
    Forskellen er lidt design, hvilke features de vælger at smide i, samt...logoet!

    Iøvrigt har jeg en supersimpel Siemens til ca. 3K, der bare spiller på 10'ende år. Og en 6 mdr. gammel, superduperjegskagidigskajeg indbygningsmodel til ca 14K.

    Den gamle kører bare derudad, er mest effektiv, hurtigst og klart enklest at betjene. Det manglede da også bare - til 1/5-del af prisen på den nye...:-(

    Så tænk dig om.


  • #10   8. sep 2009 Hey Tak for alle de fine svar! Så er der lidt at gå efter!!! smiley

  • #11   8. sep 2009 Vi har lige fået efter ny opvaskemaskine efter en vandskade i vores køkken.

    Du skal sørge for at der er stålbund inde i opvaskemaskinen. Elgiganten har kørt tilbud på Bosch, men den ene er med plasticbund, og det er ikke godt, for det bliver ikke så rent som stålbund og madresterne kan "ætse" sig fast.

    Vi fik 3500kr fra forsikringen til at købe en ny og vi endte med en Blomberg fra Hvidt og Frit.
    (link fjernet)

    Den er jeg / vi super glade for. Før den havde vi en Whirlpool, som også var super god. Den overtog vi fra tidligere ejer af hytten, og vi havde den i 6 år, den har kørt stort set hver dag uden probs.

    Det er en jungle derude....

    God jagt.. smiley



  • #12   8. sep 2009 Husk, at i ELGIGANTEN er prisen på skiltet ikke nødvendigvis den pris du kan få den til. Vi fik slået 2.000,- af på vores siemens. Svigerfar fik slået 1.200,- af sin vaskemaskine. Så prut om prisen hos dem.

  • #13   8. sep 2009 tving konen til at vaske op fremover ! og brug de 4 kilo på noget lir til biken...det er en ren win win situation..( for dig )





  • #14   8. sep 2009 Kenneth F: Jep, og er der penge til overs, så køb en dør til køkkenet, så slipper du også for at høre hende stå og brokke sig, over de helt naturlige huslige pligter.... ;0)


Kommentér på:
OPVASKEMASKINE

Annonce