{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.992 visninger | Oprettet:

Så kom dommen. Øv {{forumTopicSubject}}

Som jeg lovede efter lidt forskellige meninger om hvor stor "straf" og hvilken kategori jeg skal til kontrollerende køreprøve, kommer det her ordret fra Østjyllands politi.

Meddelelse om betinget frakendelse af førerretten.

JKeg har den 30 Marts 2010 modtaget Deres vedtagelse af bøde, sagsomkostninger og føreretsfrakendelse i overenstemmelse med min tilgendegivelse af 22 Marts 2010.

Prøvetiden som er fastsat til 3 år, har herefter virkning fra den 30 Marts 2010.
Prøvetiden udløber således den 29 Marts 2013 kl. 2400.

De vil snarest modtage indkaldelse til kontrollerende køreprøve fra kørekortkontoret.
Inden for de nærmeste dage vil De modtage en opkrævning af bøden og evt. sagsomkostninger.

Nyt brev....

Vedr. kontrollerende køreprøve efter betinget frakendelse af føreretten.

I anledning af, at De i medfør af færdselslovens § 60, stk. 3, skal de aflægge en kontrollerende køreprøve, skal jeg oplyse, af deres førerret vil blive inddraget, såfremt De.
Enten ikke aflægger den kontrollerende køreprøve inden den 16 Juli 2010.
Eller såfremt De aflægger, men ikke består prøven 1ste. gang i dette tidsrum.

I sidstnævnte tilfælde skal De på stedet aflevere Deres kørekort til politiet iht. færdselslovens § 60 stk. 5.

Såfremt den samlede kontrollerende køreprøve ikke er bestået efter aflæggelse af højest to teroriprøver og højest to praktiske prøver, skal evt. yderligere prøver aflægges efter regelerne om køreprøve til kørekort til de kategorier, hvortil førerretten ønskes generhvervet.
Den praktiske prøve skal aflægges med et til øvelseskørsel godkendt køretøj.

De skal aflægge og bestå en kontrollerende køreprøve til kategori B.

En evt. klage kan afgives til Rigspolitiet, Nationalt færdselscenter.
Fristen for klage er 4 uger fra den dag,hvor denne afgørelse er meddelt.

Mvh. Axxxxx Exxxxxx
KONTORFULDMÆGTIG.

Så er den ged baberet. Jeg må jo bare igang....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom dommen. Øv
Kommentér på:
Så kom dommen. Øv

Annonce