{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Rød, åben sportsvogn søges til tur! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal bruge en rød, åben sportsvogn, eventuelt en veteran, inkl chauffør. er der nogen herinde som har en, kender en som har, eller har kendskab til et sted hvor det ville være oplagt at spørge? (udover lige bilgalleri smiley

Sagen er den at min mormor har 80-års fødselsdag tirsdag d. 20/7. Der er inviteret en masse gæster til frokost på restaurant Bondehuset ved Saxild Strand dagen efter, onsdag d. 21/7 kl. 12:30.

Sagen er så den at hun altid har talt om gerne at ville køre i en rød sportsvogn, altså bare som passager. Så mine fætre og jeg tænkte at dette ville vi nu opfylde. Jeg har endnu ikke helt styr på arrangementet, men som det ser ud nu, ville det være noget med at hente hende i sommerhuset i Dyngby kl. 11:50 og køre hende rundt en halv times tid med endestation ved Saxild Strand hvor restauranten ligger. Naturligvis som en overraskelse for alle inkl. Hende selv når hun bliver hentet.

Vi er naturligvis parate til at betale for ulejligheden!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rød, åben sportsvogn søges til tur!
  • #1   10. jun 2010 Jeg kan ikke hjælpe med bilen, men vil lige kommentere at det er da den fedeste ide at give en 80årig fremfor den klassiske 2 flasker vin eller en snaps...
    Fanme cool at få sådan et ønske opfyldt i den alder...

    Henrik


  • #2   10. jun 2010 Hej Jonas

    Prøv at smid din forespørgelse på Mustangklubbens forum, der plejer at være god respons, såfremt der ikke er et stort træf som alle skal med til smiley
    Det vrimler med røde convertibles..
    Og skal det være, så kan I lige så godt vælge en med stil og den helt rigtige V8 lyd smiley

    Link til forum er her:
    (link fjernet)

    Jeg har selv en rød Mustang convertible fra 73, men der er lige langt nok imellem os.


  • #3   10. jun 2010 Synd det er i jylland ellers så kendte jeg en med en fin rød MG der sagtens kunne overtales... smiley

    FED ide I har fået der... smiley

    Rune


  • #5   10. jun 2010 tommelfinger op, håber satedme det lykkes for jer,skriv lige hvordan det gik

  • #8   10. jun 2010 Tak for hjælpen herinde!

    Det ser i hvert fald lyst ud for idéen. Jeg har skrevet inde på MG klubbens hjemmeside, for det tror jeg ville være helt idéelt idet hun jo har den alder hun har og har haft drømmen længe. Hendes billede af en sportsvogn ligger tæt på MG er jeg sikker på. Hun kigger i hvert fald meget efter dem.

    Alternativt vil jeg søge sådan en ældre Mustang. Så kan hun også høre at der kommer noget lidt i forvejen og bliver overrasket når den kommer ned ad indkørslen smiley

    Nødløsningen vil så være en Ferrari smiley

    Tak for hjælpen indtil videre!


  • #9   10. jun 2010 Prøv evt. Bent Krogh, han har flere røde MGér, og bor tæt på. http://www.perbisgaard.dk/side7.html

Kommentér på:
Rød, åben sportsvogn søges til tur!

Annonce