1.238 visninger
|
Oprettet:
Ang. garanti og reklamation {{forumTopicSubject}}
Det er godt nok lidt off topic, men håber i stadig kan hjælpe mig.
Jeg er ejer af en Macbook Pro, og min lader er gået i stykker. Ledningen er knækket lige efter transformeren ( eller hvad det hedder ) og derfor oplader den ikke.
Det er over 1 år siden jeg købte computeren, og har derfor ikke garanti på den længere, men hvad med reklamationsret?
Kan jeg gå ind i butikken hvor jeg købte den og få en ny oplader uden beregning?
Håber der er nogle af jer der ved lidt mere om emnet end jeg gør.
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 108 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.446
apr 2006
Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
Jeg har ejet *mange* Macbook's og ingen af dem har nogensinde "gået op i limningen" hvad angår trafoen/ledningen... Du må gøre ét eller andet specielt ift. når du pakker den ud/ind... Bruger du de indbyggede tabs' når du ruller ledningen op? Eller krøller du den bare sammen "as is" ??
En ny koster ca. 5-600,- kr. uagtet om du køber den i Apple Store eller hos den lokale æble-pusher!
Tror bestemt ikke at du får "garanti" til at dække....
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.302
Ang. garanti og reklamation