{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Ang. garanti og reklamation {{forumTopicSubject}}

Det er godt nok lidt off topic, men håber i stadig kan hjælpe mig.

Jeg er ejer af en Macbook Pro, og min lader er gået i stykker. Ledningen er knækket lige efter transformeren ( eller hvad det hedder ) og derfor oplader den ikke.
Det er over 1 år siden jeg købte computeren, og har derfor ikke garanti på den længere, men hvad med reklamationsret?
Kan jeg gå ind i butikken hvor jeg købte den og få en ny oplader uden beregning?

Håber der er nogle af jer der ved lidt mere om emnet end jeg gør.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. garanti og reklamation
  • #1   2. dec 2010 punkt , efter de første 6 mnd skal du bevise fejlen er deres , det kan du nok ikke , en knækket ledning er fordi den er blevet (mis) brugt , så find dig en elektronikbutik hvor de for en 50 er kan fixe det ,

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #2   2. dec 2010 Hmmm... ét er juraen i emnet, noget andet er det praktiske!

    Jeg har ejet *mange* Macbook's og ingen af dem har nogensinde "gået op i limningen" hvad angår trafoen/ledningen... Du må gøre ét eller andet specielt ift. når du pakker den ud/ind... Bruger du de indbyggede tabs' når du ruller ledningen op? Eller krøller du den bare sammen "as is" ??

    En ny koster ca. 5-600,- kr. uagtet om du køber den i Apple Store eller hos den lokale æble-pusher!

    Tror bestemt ikke at du får "garanti" til at dække....


  • #3   2. dec 2010 Hvis du smider den forbi skal jeg nok kigge på den

Kommentér på:
Ang. garanti og reklamation

Annonce