{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

det vittige hjørne {{forumTopicSubject}}

en lille god en...



Konfirmationen

Pigerne i 7 klasse skulle forberede sig på konfirmationen inde i kirken. Præsten spørger den første: Har du haft fysisk kontakt med en penis? Hun havde taget på en med fingeren, og måtte skylle fingeren i helligt vand! Den næste i køen havde rykket i en, og måtte derfor skylle hele hånden i helligt vand! Pludselig begynder en pige at trænge sig frem i køen og præsten spørger hvad der er galt. Skal jeg gurgle i det vand så skal det være før Lone vasker røv!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det vittige hjørne
  • #1   6. dec 2010 En dansker, en tysker og en svensker går ind til en luder, og hun spørger om hun må sutte deres pikk, og ja svarer de og ind går først svenskeren. og luderen siger 100 kr eller jeg bider, og hun for så 100 kr. så går tyskeren ind og luderen siger 100 kr eller jeg bider, og hun for så 100 kr. da det så bliver danskerens tur siger luderen 100 kr eller jeg bider, men vi danskere er jo så kloge så han 1000 kr eller jeg tisser...

  • #2   6. dec 2010 Hvorfor har julemanden så store nosser?

    Fordi han kun kommer én gang om året!

    .............................


    Hvad er det, der er over 20 cm langt, har hår i den ene ende og som gør kvinder helt vilde hvis en mand svinger med den?


    - Ja korrekt, det er en opvaskebørste


    .........................................


    Gåde for kvinder:
    Hvordan undgår man, ens kæreste læser ens mail?
    Man omdøber indbakken til "brugsanvisninger".
    ............


    Kan du klare denne test?

    Du sidder bag rattet i en bil, og holder en konstant hastighed.
    På din venstre side har du en afgrund.
    På din højre side har du en brandbil, og den holder præcis samme hastighed som dig.
    Foran dig hopper en gris der er større end din bil.
    Bag dig forfølger en helikopter dig i jordhøjde.
    Både helikopteren og grisen holder samme hastighed som dig.
    Hvad skal du gøre for at standse??
    (løsningen findes nedenfor)



    Stig ud af bilen, gå ned fra karrusellen og overlad din plads til nogen der er yngre.......Børnekarruseller er først og fremmest til børn!


    .......................

    En mor kommer ind på sin datters værelse og finder et brev påhovedpuden. Med bange anelser og rystende hænder åbner hun og læser det:

    Kære mor,

    Du må ikke blive ked af det, når du læser dette brev.
    Jeg er rejst ud i verden med min nye kæreste. Han er SÅ SEJ med alle de piercinger og tatoveringer han har.
    Men jeg har flere gode nyheder. Jeg er gravid, og jeg er sikker på at vi bliver lykkelige i den store campingvogn som Brian har stående hos rockerklubben i de svenske skove.

    Han vil have mange flere børn med mig, og det er jo også min drøm!
    Jeg har lært, at hash ikke er farlig, og vi skal dyrke det til os selv og vores venner, som giver os al det kokain og ecstasy vi vil have.
    I mellemtiden beder vi for at de finder en kur for AIDS, så Brian kan få det bedre, han fortjener det.

    Vær ikke nervøs for mig, jeg er femten år nu og en stor pige. Jeg skal nok komme på besøg en dag og vise dig dine børnebørn!

    Din hengivne datter,

    Anita

    PS: Mor, det var bare for sjov. Jeg er hos naboen. Jeg ville bare vise dig at der findes værre ting her i livet end min karakterbog, som ligger i skrivebordsskuffen. Knus!


  • #3   6. dec 2010 Ekspedienten henvender sig til en dame der vimser rundt med indkøbsvognen fyldt med agurker
    - Kan jeg hjælpe dem med noget?

    - Ja... hvor pokker er prøverummet...





  • #4   6. dec 2010 LoL LoL

  • #5   6. dec 2010 Pia Kjærsgaard ville en dag have udgivet et frimærke med sit portræt på og kontaktede Postvæsenet. Det var de helt med på, da Pia havde ydet en stor politisk indsats i mange år.

    Frimærket blev trykt og sendt på markedet. Men efter noget tid begyndte der at komme klager over, at der var noget galt med frimærket. Det ville ikke klistre fast!

    Pia bad derfor sin sekretær om at kontakte postvæsenet og undersøge sagen. Efter et par dage spurgte Pia til problemet, og sekretæren svarede;

    "Der er ikke noget galt med frimærket som sådan. Problemet er bare, at folk spytter på den forkerte side af frimærket!"


  • #6   6. dec 2010 De 7 små dværge spurgte paven i rom om der fandtes dværg-nonner neh, svarede paven 6 af dværgene skreg af grin. "Æv bæv! flovmand har bollet en pingvin...."


  • #7   6. dec 2010 hæ hæ.... nice

  • #8   3. mar 2013 Jeg var på en muslimsk stripbar i nat.
    De blev ved med at råbe: "Vis os dit ansigt" "Vis os dit ansigt" til stripperne


  • #9   3. mar 2013 En dame, med sit barn på armen, stiger på bussen. Chaufføren kigger længe på hende, hvorefter han siger : Hold da kæft en grim unge!
    Damen går ned bagerst i bussen, sætter sig ned og er lige ved at koge over af raseri. Hun siger til sidemanden : Jeg er lige blevet svinet til på det groveste af chaufføren. "Så gå dog op og sig noget til ham" siger sidemanden. "Så holder jeg din abe imens"


  • #10   3. mar 2013 Hæ Hæ

Kommentér på:
det vittige hjørne

Annonce