{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skiudstyr i Østrig vs Danmark
  • #1   26. dec 2010 Ved ikke om det er billigerer men i østrig kan du prøve dem en dag og passer de ikke betataler du kun 10-15 euro for at ha lånt dem den dag. Ville købe på ditinationen hvis jeg var dig.

  • #2   26. dec 2010 Jeg ville købe her hjemme hvor man kan prøve dem i nogle dage og få dem varmet op og gået til så man er sikker på at de sidder godt når man kommer der ned. Der er ikke noget værre ind ski støvler som ikke sidder ordentlig. Man risikere at bruge hele ferien på at stå i kø og prøve støvler der nede. Vær klar hjemme fra og brug tiden der nede på pisterne i stedet for.

  • #3   26. dec 2010 Hvis du lejer, og de ikke passe kan du jo gå ned og få dem byttet. Jeg gad ikke slæbe hjemme fra, havde også taget det der nede

  • #4   26. dec 2010 Man lejer da ikke udstyr hvis man mener det seriøst? Eller er det bare mig som ikke er "up to date" med nutidens udlejningsgrej? Sidst jeg så på sådan noget (8 år siden) var det meget brugt og slet ikke i en ordentlig standard (Det var i Wa grain, østrig)

    Ph


  • #6   26. dec 2010 kender et godt sted i nordsjælland, Priserne er til at snakke om fik en seriøs rabat, men jeg ville peronligt fortrække at købe her hjemme så længe prisen er rimelig, de fleste steder kan man når man køber få lidt rabat :o) og garantien kan ofte blive dyr at skulle bruge hvis varen skal sendes til Østrig :o)

    Steep & Deep ApS
    Kontakt Kongevejen 347
    2840 Holte
    Telefon: 45 42 32 00
    eller mobil 20 70 72 81


    Mvh/ Morten


  • #7   26. dec 2010 Mange tak for jeres svar..

    Køber det nok herhjemme..


  • #9   26. dec 2010 jeg købte mit udstyr hjemmefra sidst,for at finde ud af at man kunne spare op imod 40 % da vi nåede frem..
    Service og knowhow er bare så meget bedre på skisportstedet i forhold til den bumsede student i sportsmaster.


  • #11   26. dec 2010 MOR: Hvis du køber i anerkendte butikker i dk burde du få kvalificeret hjælp. Kan varmt anbefale "Surf og ski" i hvert fald den i Aalborg.

  • #12   26. dec 2010 Jeg har da købt stortset alt mit gear i sportmaster og sportsman, men det fordi det udsalg og jeg går i butikken uden at skal have hjælp og presser bare prisen og netop derfor andbefale jeg ikke sportsmaster he he?

  • #13   26. dec 2010 En støvle er nødvendigvis dårligere forbi den er et år gammel, så sidste års modeler er billige nu. januar udsalg er lige om hjørnet.


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #14   26. dec 2010 Som Thomas Uhrskov ville have sagt:

    Hvis du er fanatisk alpinudøver, så køb dit udstyr DER hvor du har størst tiltro til kompetencen. Om det er lokalt i DK eller "på stedet" afhænger jo af dig selv. Som nævnt ovenfor, så er kompetencen "på stedet" ofte langt bedre end herhjemme. Desuden kan du mange steder (og her taler jeg om øsrig) prøve udstyr u/b - bytte rundt - og finde netop DET som passer til dig! Fordelen er at du kan afprøve udstyret "on location" - og det er sgu' lidt svært at prøve udstyret i DK. Hvis du er halv-fanatisk alpinudøver, så vil jeg anbefale, at du *kun* vælger støvler og lejer ski "on location".

    I de snart 40 år "vi" har været afsted - både som ferie og "skibums" & Co. har jeg som start valgt "kun" leje af ski... støvlerne har jeg altid ofret og købt "on location". Sidenhen også køb af ski... Og det er bestemt ikke svært at finde *meget* billige priser "on location" hvis du holder dig langt væk fra kædebutikkerne der typisk bruger tid på "turismen" - find eventuelt frem til de lokale shops.....

    Blot min erfaring.....


Kommentér på:
Skiudstyr i Østrig vs Danmark

Annonce