{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.841 visninger | Oprettet:

Til fædre med teenage datter ! {{forumTopicSubject}}


10 Enkle regler før du går ud med min datter.

1. Hvis du kører ind i min indkørsel og dytter, så håber jeg at du skal aflevere en pakke,for kommer ihvertfald ikke til at samle en op.
2. Du rører ikke min datter foran mig . Du må kigge på hende, så længe du ikke rører ved noget under hendes hals. Hvis du ikke kan holde dine hænder fra min datters krop, så fjerner jeg dine hænder - for altid.
3. Jeg ved, at det er moderne for drenge på din alder at bære bukser der er så løse, at det ser ud som om at du taber dem. Du skal ikke blive fornærmet over det jeg siger nu, men du og dine venner er komplette idioter. Men jeg ønsker dog stadig at være rimelig omkring dette emne, så du kan komme i mit hjem med bukser ti numre for store. Imidlertid for at sikre at du ikke taber bukserne, mens du er sammen med min datter, så tager jeg min sømpistol og sikre dine bukser der hvor de hører hjemme, nemlig på dine hofter.
4. Jeg er sikker på at du ved, at ubeskytte sex kan slå dig ihjel. Lad mig uddybe det på den måde, at det er mig der slår dig ihjel, hvis du har ubeskyttet sex med min datter.
5. Man antager almindeligvid, at vi to skal lære hinanden at kende, og snakke om sport, politik og vejret. Men det skal vi slet ikke, den eneste oplysning jeg skal have fra dig, er hvornår du er tilbage med min datter, og det eneste ord jeg vil høre fra dig i den sammenhæng, er ordet - "tidligt".
6. Jeg er ikke i tvivl om, at du er en populær dreng med rig mulighed til at gå i byen med andre piger. Det er okay med mig og min datter. Men lige så snart du har taget min datter ud den første gang, så vil du fortsætte med at gå ud med hende og kun hende, indtil hun er færdig med dig. Hvis du får hende til at græde, så vil jeg få dig til at græde.
7. Når du står ved min hoveddør og venter på min datter skal blive færdig, så skal du ikke sukke eller skælde ud. Du vil aldrig kunne ankomme til biografen til tiden med min datter. I stedet for at stå og vente på min datter, så kunne du lave noget nyttigt, såsom at vaske min bil.
8. Det er ikke passende at tage min datter til følgende steder : Hvor der er senge, sofaer eller noget der er blødere end en træstol. Steder hvor der ikke er forældre eller politibetjente indenfor synsvidde. Mørke steder samt steder, hvor der danses eller holdes i hånd. Steder hvor det er varmt nok til at min datter kunne finde på at bære shorts, toppe, tynde t-shirts eller alt andet end en overall, en sweater eller anorak der er lynet helt op i halsen. Film med et stærkt romantisk eller seksuelt tema skal undgåes, film med motorsave, fodbold eller motorsport er okay.
9. Lyv ikke for mig. Det kan se ud som om jeg er en tykmavet, skaldet og midaldrende fyr, men når det gælder min datter så er jeg den nådeløse gud, der regerer i universet. Hvis jeg spørger dig hvor du tager min datter med hen, så har du en chance til at fortælle mig sandheden, hele sandheden og kun sandheden. Jeg har et haglgevær, en spade og fem tønder land bag mit hus.
10. Vær bange, vær meget bange. Mens du er ude med min datter, så bruger jeg tiden til at rense mit haglgevær. Lige så snart du kører op ad indkørslen og stopper, så skal du stå ud af bilen med begge hænder synlige, sig med høj klar stemme at du har bragt min datter sikkert hjem, derefter sætter du dig ind i bilen igen - der er ingen grund til at du kommer med indenfor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til fædre med teenage datter !
Kommentér på:
Til fædre med teenage datter !

Annonce