{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

HD video fra Bakkeåbningen {{forumTopicSubject}}

Kunne du ikke komme med til Bakkeåbningen?
Så skal du ikke være ked af det. Jeg tog mit GoPro kamera, og har filmet hele turen fra Nørrebrogade til Bakken i full HD ( 1080p ). Du kan se videoen her: https://www.youtube.com/watch?v=Aqp7yd3mKPM&context=C417f685ADvjVQa1PpcFPjSLSsrxO1NnTy0hQAYlvEB5R1jldjsE4=

Men giv dig god tid. Videoen er 47 minutter lang.

Tusind tak til alle der var med, I gjorde det til en fed dag, og tak til politiet og alle de frivillige der var med til at hjælpe os ordentligt frem.

God fornøjelse med filmen smiley

- Steffen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HD video fra Bakkeåbningen
  • #2   30. mar 2012 nice, gid jeg havde været med i år smiley

  • #3   30. mar 2012 9.40 hvad fanden er det for en måde at parkere sin kværn på. Øj skammen foran alle de mennesker.

  • #4   30. mar 2012 Jeg var ikke med og når jeg ser på den kø, så er jeg glad for at jeg ikke var der, kan ikke se det fede i at holde i kø så lang tid...

  • #5   30. mar 2012 Nik N: må være de satans nye dæk smiley

    Men ser ikke det fede ved det der, man kan da ikke snakke med nogen som helst, man får ondt i venstre hånd også larmet det...
    btw hvad sker der for ham på "chopperen" i starten, hver gang han skal sætte igang, så får den vop vop voooopppp, mon han kan lide lyden af sin udstødning ? smiley


  • #6   30. mar 2012 Åbne vinduet, sætte blæser op,rette den ind så man sidder i let vind, skrue helt op for lyden, en smøg og en kop kaffe, begge ben op på bordet..... bakken er åbnet he he
    Tusind tak for den fine tur..........
    Og god sæson til alle....


  • #7   30. mar 2012 Gentager sku lige min egen kommentar..

    Ja tak Steffen, for noget ordentlig video! smiley Ville faktisk selv have haft et GoPro på knoppen, men det kunne ikke lige lade sig gøre. Må sku købe mit eget..

    Alt i alt en super tur! Forstår ikke at folk siger luftkølere får varmeproblemer - jeg havde det modsatte problem på min gamle T350. Den blev så kold og kørte så langsomt, så hver gang jeg kiggede på gashåndtaget så forsvandt verden bag mig i en stor røgsky!

    Så i tågebanken ude på Bellevue, som lugtede lidt af totakt? Så var det sku nok mig smiley


  • #8   30. mar 2012 Lasse, hvordan kan din luftkølet mc blive kold af at stå i tomgang/køre koblingskørsel? Har jeg da aldrig hørt om?

  • #9   30. mar 2012 fedt at der er noget mc halløj at mødes omkring, men kø kørsel som det der er altså bare ikke mig ....
    hvad skete der lige for ham på den røde mc??? faldt han i søvn ?


  • #10   30. mar 2012 Hvad sker der for den der Goldwing og den anden cruiser helt i starten ovre til venstre?? De virker ikke superglade for hinanden...

  • #11   30. mar 2012 Jeg snakkede med han der kører SV1000 foran mig, og han så styrtet. Ham på VFR'en gav den vidst for meget gas rundt i svinget, og så smed den dækket til siden. Det har noget været fordi dækket var for koldt. Men lad os håbe, at der ikke skete noget med ham eller tilskuerne.

  • #13   31. mar 2012 Én VFR for meget gas rundt i svinget! FFS jeg har kørt det det lort 6 gange nu og man kører bare ikke over 40 der. Skal jeg gætte så HAHA kørte han sku da over evne og blev betuttet af alle de mennesker der så på.... Syntes bare der er så fedt.. Han må¨leve med skammen i mange år_D

  • #14   31. mar 2012 Nik n : du lyder sku da som en flink kammerat.......

Kommentér på:
HD video fra Bakkeåbningen

Annonce