{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.608 visninger | Oprettet:

Tina F
Tina F
Tilmeldt:
18. maj 2012
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 21

Router til mobil bredbånd, hjælp søges. {{forumTopicSubject}}

Er jeg blevet snydt?
Jeg har for nylig flyttet mit internet til callme og fik i den forbindelse tilsendt et USB modem, tænkte at jeg så kunne flytte simkortet over i den gamle trådløse router til mobilt bredbånd, men af en eller anden grund holdt det op med at virke inden forsøget blev gjort. Efter en del fejlsøgning uden resultat besluttede jeg at købe en ny router. lev købt i går, sælgeren sagde atjeg skulle bruge mit usb moden sammen med routeren, men at den sikkert ikke var kompertibel, men jeg skulle bare uploade en ny driver til routeren så var problemet løst. NEJ det er det så ikke lavet ny software til den usb jeg har. Har så overvejet at købe en ny dongle, men tænk sig den kan jeg ikke finde nogen steder til salg OVERHOVEDET.
hvad gør jeg nu Routeren er en Netgear mbrn 3000 og usbtingen er en Nokia. Overvejer at fare ind til computercity og flå hovedet af sælgeren, og bede om at få mine penge tilbage, men de vil jo nok henholde sig til at routeren har været i brug. Vil imorgen tage fat i callme og høre om de har et gammelt modem til at ligge, hvis ikke er pengene så spildt. Er der nogen af jer der har en brugbar løsning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Router til mobil bredbånd, hjælp søges.
  • #1   30. maj 2012 hmm lyder som en noget forvirret beskrivelse.
    Først og fremmest skal du jo have en eller anden form for terminal forbindelse så du kan sætte forbindelsen op til din udbyder via dit 3G/4G/Wimax. Derefter skal du have forbundet dine trådløse enheder til Routeren.
    Tror ikke at dit grej fejler noget... kun opsætning af din 3G forbindelse, som det lyder til du skal bruge....


Kommentér på:
Router til mobil bredbånd, hjælp søges.

Annonce