{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FERIE!!!
  • #1   12. aug 2012 Du bliver nok meget rynkede hvis du skal bruge 11 I gardasøen.
    Vil foreslå dig at du par en af dagene går op ad søen og kigger på byerne omkring smiley

    Men af nysgerrighed hvem skal du der ned med? Skal du der ned med familien eller med venner?


  • #2   12. aug 2012 Lyder som en kedelig ferie at gå og pudse sin MC...... Tag dog forfanden din MC PÅ ferie smiley

  • #3   13. aug 2012 Skal der ned med kæresten og vi skal ikke kun sidde ned smiley
    Vi skal bla til verona, venedig, milano mm smiley


  • #4   13. aug 2012 Nåårh okay skulle lige vide om det var blevet det nye sunny uden jeg vidste det smiley
    Det er også vemodigt flot og romantisk der nede.

    Men pas på i verona, der fik jeg slæbt min (forældres nye) bil væk da jeg havde parker på en parkerings plads foran rådhuset og købt bilet men fik den alligevel slæbt væk. Fandt så ud af at der var et meget lille skilt hvor der stor på ita at det kun var for ansatte .,,


  • #5   13. aug 2012 har været ved bla G søen...................... fedt sted.....

    men
    Hvis folk begynder at dække deres biler og mc til... så gør det samme ( hvis i selv er kørende ) for der kan komme hagl vejr der, lige pludseligt og hvor haglene er på størrelse med store isterninger .. og de laver sgu buler i et køretøj uden problemer.. så vær lidt på vagt med det.....

    mvh


  • #6   13. aug 2012 derfor man låner en kampvogn derned så er man fri for det bulepjat smiley

Kommentér på:
FERIE!!!

Annonce