{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tablet ??
  • #1   13. sep 2012 Der er kun en og det er iPad basta bum

• #2   13. sep 2012 er også RIGTIG godt tilfreds med vores Ipad 2, men det er bare ret irriterende den ikke kan flash......Er det pengene værd at købe en 3ér ifht 2éren

• #3   13. sep 2012 Det ved jeg ikke..? Har iPad 2 og har nærmest ikke brugt den bærbar i et halv års tid smiley

• #4   13. sep 2012 Kan man ikke jailbreake iPad og smide flash ind ?, Apple tv kan ihvertifald en hel masse mere med ninja tricks

• #5   13. sep 2012 Dean har ret! Jailbrake den og du får en perfekt iPad!!!

• #6   13. sep 2012 Er ikke så meget inde i det tekniske ved at jailbreake, men giver det ikke andre problemer

• #7   13. sep 2012 Ikke hvis du tænker dig lidt om når du er på nettet!! Dvs ikke så meget redtube:-)

• #8   13. sep 2012 Den kan altid genoprettes til org.

• #9   13. sep 2012 Kort fortalt smider du noget andet software ind i dyret , som gør at du kan en hel masse mere end før

• #11   14. sep 2012 Jeg har både en ipad 2 og en galaxy 2 og vil sige at galaxy har en smule bedre bruger flade samt grafik hvor i mod ipad er en smule hurtigere måske grundet grafikken.
    Jeg ville vælge den du kan finde billigst for uanset hvilken du vælger bliver du tilfreds smiley

• #13   14. sep 2012 Jeg har haft en del forskellige tablets imellem hænderne efterhånden og er lidt splittet når det kommer til hvad man skal anbefale til folk.

Ipad serien er klart nogle lækre maskiner og de har en høj brugervenlighed der gør at langt de fleste bare kan give sig i kast med at bruge dem med det samme. Dog har de den ulempe at hvis der er noget der går galt (eks. med iTunes) så er det et rent helvede at få på ret køl igen.

Jeg forestrækker selv Android tablets af flere årsager, men generelt er de lidt mere "besværlige" at gå til. De har til gengæld slet ikke de samme begrænsninger og man kan derfor tillade sig at modificere dem i langt højere grad til ens egne behov. Desuden skal alle apps og lign. ikke godkendes af en højere instans for at kunne blive lagt på markedet.

I sidste ende kommer det (i min mening) an på hvad den skal bruges som. Skal man ha' noget der er brugervenligt men til gengæld er begrænset, eller skal man ha' noget der kræver lidt mere tid, men til gengæld ikke har nogle begrænsninger.
    Jeg er selv en sucker efter Asus Transformer TF201 (Prime) som efter min mening bringer det bedste der er på markedet lige pt.

• #14   14. sep 2012 Ryger du op i Jelly Bean (4.1.x), så har du alligevel ikke flash-understøttelse.

• #15   14. sep 2012 Hvis din kone bruger en Android tlf så køb en Samsung, hvis hun har en Iphone så køb en Ipad..

Der er ingen grund til at gøre forvirringen stor..

• #16   14. sep 2012 Casper T, kan du uddybe det med flash-understøttelsen?

• #17   14. sep 2012 Android version 4.1.x, også kaldet Jelly Bean - har ikke længere Flash understøttelse. Flash er et uddøende format, der inden længe vil være passé.
    Kan godt ske man kan få det til at virke med diverse "workarounds" ligesom med en Ipad.

http://blogs.adobe.com/flashplayer/2012/06/flash-player-and-android-update.html

• #19   14. sep 2012 har både ipad 2 og 3.. og vil helt klart sige køb 3´eren, alene det at skærmen er så meget skarpere er det hele værd, og de andre småting som de har ændret er heller ikke tosset smiley
    har før haft en samsung tablet, men den brugte jeg stort set ikke.. bryder mig ikke om styresystemet og tabletten generelt.. aple er vejen frem! smiley

• #20   14. sep 2012 Ellers vent på Nexus 7 fra Google. Den skulle komme i starten af næste måned til lige under 2000 kr, det er godt nok kun en 7" udgave men du kan hente flash til den fra XDA

• #21   14. sep 2012 Henrik:
    Så har du vist aldrig prøvet når det går rigtig galt med iTunes eller softwaren på et Apple produkt smiley Konens tidligere iPhone (hun har også Android for tiden) er mere end et par gange gået fuldstændig i selv-sving hvor den pludselig har afvist konto, ikke har kunne gendannes, lavet rod i backup, ikke kunne finde ud af hvilket produkt telefonen var og meget andet. Hver gang er det et helvede at få det til at virke igen - og der er tæt på ingen hjælp at hente fra Apple selv.

• #22   14. sep 2012 Flex
    så har i da været mere end ualmindeligt uheldige tror jeg.. har haft alle slags iphone, ipad 2 og 3, og stort set hele min familie har iphones, og der er ingen af os der har haft et eneste problem med itunes eller softwaren.. har heller aldrig hørt om det før.
    iphone er til dags dato den mest stabile telefon jeg har haft smiley

• #23   14. sep 2012 René:
    Eller også har i været heldige? smiley
    Jeg kender flere der har haft samme problemer som konen har haft.

• #24   14. sep 2012 Ja jeg kan kun tilslutte mig til problemer med iPhone (3Gs & 4) og iTunes. Min 3Gs'er måtte jeg jailbreake for at den var nogenlunde til at holde ud til at leve med. 4'eren som jeg købte billigt af en kammerat da han skulle have 4s'eren droppede jeg hurtigt og gik tilbage til min Sony Ericsson w800i fra 2005 da den var mere stabil. Og iTunes er helt til grin. Hvorfor skal man bruge et program for at få adgang til sin telefon via PC? Mine gamle telefoner har det bare været datakablet i røven af den og i PC'en og vupti, så poppede der et nyt externt drev op. MEGET nemmere end det andet skrammel.

Men ang. tablets som tråden jo her er om, så er jeg selv på jagt efter en som legetøj og har været ude og pille ved en masse i diverse butikker. Jeg må indrømme at jeg er blevet ret vild med Samsung Galaxy Note 10.1 - den er super lækker i designet og menuerne, alt sker flydende selvom det er en demomodel med en masse skrammel installeret og den starter hurtigt programmer op. Eneste jeg kan beklage mig over er prisen på 4.000,- + for en med 16gb, WiFi og 3g. Men sjov og ballade koster jo smiley

Bevares, iPad er ikke en dum, men efter mine erfaringer med 2 stk. iPhone og iTunes så bliver den slet ikke overvejet.

• #25   14. sep 2012 Ellers prøv og kig på en Asus Transformer TF300 - jeg sidder selv med en, og jeg har nu ikke noget at beklage mig med. specielt ikke med tastaturet, så er man ret godt kørende til hurtige noter (studiebrug)

Kommentér på:
Tablet ??

Annonce