3.418 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 75 Svar

lille pc (tablet ) ?? lille pc (tablet ) ??

jeg kunne godt tænke mig en pc der kan bruges til at surfe på , i bilen , sofaen, måske læses bøger på , ikke nødvendigvis med simkort i , i bilen kan den bruges til spil etc ,
kvickly har en til 1395 , er den god nok , ?
er en ipad bedre , ?(hvorfor)
hvad må en brugt ipad koste ?
smid gerne jeres erfaringer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille pc (tablet ) ??
  • #2   6. jan 2013 Ipad mini dur bare... hvis man da ikke har for små øjne og for store fingre smiley

• #3   6. jan 2013 samme mening som jacob, man kan hade Apple nok så meget, men man kan ikke tage fra dem at de har lavet en af markedets hvis ikke markedets bedste tablet.

• #4   6. jan 2013 Apples produkter fungerer bare, og det er rigtigt, at en tablet som Samsung Galaxy 2 ikke når Ipad til sokkeholderne.
    Har dog lige selv købt en Google Nexus 7, som er en mindre tablet. Samme skærmstørrelse som Ipad Mini, dobbelt så meget lagerplads, kraftigere processer... og 700 kroner billigere. Nexus 7 har fået rigtig gode anmeldelser, men hvis man ikke bryder sig om Android styresystemet, så kan det jo være lige meget.

• #6   6. jan 2013 allerførst tak for jeres svar , kan man læste ebøger på sådan en ipad ?
    det lyder som om ipad er det rigtige , forskelen på dem er så vidt jeg kan se

1 er uden kamera
    2 er uden 3 g
    3 har de 2 ting
    så kan der være forskel på ram , hvad skal sådan en ha, ?
    og hvad må de koste brugt , nogle der har bud på det ?

• #8   6. jan 2013 Hold nu med det Apple halløj..
    Medmindre man selvfølgelig vil sidde og bruge sin tid på at spille fordummende computerspil på en tablet, og tilmed er villig til at betale kassen for det + prisen for spillene, så skal man da til hver en tid købe en Samsung!
    Der findes ikke lige så mange spil til Android fordi at der ikke er det store marked for det. - Hvis du vil spille, så køb en bærbar med noget power istedet, så kan du spille rigtige spil smiley

• #10   6. jan 2013 Alt andet end apple ...

• #11   6. jan 2013 Google´s tablet fik ros for nylig. Jeg mener den hedder google nexus 7.

• #12   6. jan 2013 Jeg vil til hver en tid vælge Ipad.. Android er noget frygteligt lort i min verden. Men det er jo smag og behag.

• #13   6. jan 2013 Jeg vil sk**e på hvad andre mener om iPad'en.. Jeg har sådan en, og det "lort" spiller bare max..
    Derfor kan og vil jeg ikke anbefale andre produkter smiley

Det handler vil kun om "behovet" når alt kommer til alt..

Mvh...

• #14   6. jan 2013 Hej
    Jeg fik en samsung galaxy tab 2 i julegave. Der gik faktisk 4 dage inden jeg pakkede den op, jeg var meget i tvivl om jeg skulle bytte den til en Ipad, det var jo det alle gik rundt med. Så jeg læste en del sider og tests på nettet, og det gjorde mig sgu ikke så meget klogere, jo Ipad vinder på skærm og grafik med deres nyeste, men det betaler man jo også for. Men taber på at man er rimelig låst til deres system og apps.
    Det endte med at jeg pakkede samsungen op, og det har jeg ikke fortrudt. Synes sgu den kører godt, android platformen fungerer udemærket, den kender jeg jo også fra min HTC tlf.
    Det medfølgende ladekabel til taben, er samtidig lige til at hugge i pcén, så snakker tab og pc fantastisk godt sammen, og filerne overføres nemt både den og og anden vej.

• #15   6. jan 2013 Havde en ipad 2 som bare fungerede, men vi skulle så have en til og købte en Samsung galaxy tab 2 for at prøve noget andet ( har android telefon så kender det udemærket ) men den Samsung havde jeg under et døgn, er du da sindsyg det kørte dårligt ifht en ipad2. Så den blev byttet til ipad3

• #16   6. jan 2013 hmmm, at Android er noget lort, er da noget af en påstand ;-)..... jeg er hverken Apple eller Samsung fan, jeg køber der hvor jeg får mest ud af pengene.... Synes jeg har prøvet lidt frem og tilbage Apple-Samsung, og pt er vores valg Samsung S3 til mig og iPhone 5 og iPad2 til konen smiley vi ville så have en ekstra tablet her i julen.... og jeg købte så en Samsung Galaxy Note 10.1.. den er noget dyrere end en Galaxy tab... men der er også noget mere power i. Ja... Note´s skærm er lidt bagefter iPad 3/2.... men det er så også det eneste minus. Note´n er knald hurtig... lækkert med S-pen, lækkert med multi window funktion, fedeste lyd og lækkert man bare kan udvide med ekstra microsd kort. feks 32 gb for 450 kr... den jeg købte koster totalt 5000 kr altså en hvid Galaxy Note 3G 10.1 ialt med 58 gb.... hvis det skulle have været en iPad 3, 64 gb 3G.. havde den kostet 6500 kr

glemte at nævne, at samsung note.. jo har Quadcore processor og 2 gb ram.. det er altså ren power smiley

• #18   6. jan 2013 Hvis du vænner dig til Apples Styresystem, så ville jeg klart Anbefale en Ipad 2 eller en Ipad 3.
    Men ellers en Acer Tablet.

• #20   6. jan 2013 Ipad 100% det rigtige valg... Er selv bruger, aldrig har den slået en fejl skid

• #21   6. jan 2013 uha , det er vist en jungle smiley
    gider i kigge på dette link ,og komme med jeres vurdering ,det ville jeg sætte stor pris på,
    (link fjernet)

• #22   6. jan 2013 Bonus info.. Hvis du vil have fingerne i en Ipad 3 gen. så skal du ud af starthullerne, da de lader Ipad 3 blive udfaset til fordel for 4 gen.

• #23   6. jan 2013 Bjørn P C
    Hermed er det beviset på, at hjemme hos dig har konen bukserne på.. *lol* smiley
    \\du er jo også til ducati, så du er undskyldt// smiley

• #24   6. jan 2013 Vil sagtens kunne være en god løsning Michael. Rockchip er en chip som yder ca. det samme som Tegra3, som sidder i de dyre mærkevare (samsung). Men mærket siger mig ikke noget, så om det er noget makværk der er samlet tør jeg ikke sige

• #25   6. jan 2013 Thomas C: Hvorfor synes du at Android er noget lort?

• #26   6. jan 2013 Hvad med Nexus 7? Prisen er lige omkring 1800-2000 kr

• #27   6. jan 2013 Michael jeg ville helt klar kigge på den der tablet fra kvickly, og se om den kan det du skal bruge. Det tror jeg at det kan. Hvis den kan, så er den jo perfekt, og så til prisen smiley

• #28   6. jan 2013 køb en nexus 7 det er med quad processer og må være den bedste på market den kan købes på ebay til ca 3000 med 3g

• #29   6. jan 2013 ^^eller til omkring 2k med wifi..

• #30   6. jan 2013 jeg siger mange tak for alle input , og vender selvfølgelig tilbage med en update , når beslutningen er taget.

• #31   6. jan 2013 Har erhvervet mig en ipad, og med mindre du PRÆCIS ved hvilke apps, blade m.m. du skal bruge så er ipad ikke en skid værd.

Når du kigger apps igennem, f.eks spil og vælger en genre så får du alt mulig blandet og ikke bare ting inden for dne genre du har valgt.

Når du kigger efter blade kan du ikke vælge kun at se danske magasiner.

Jeg er så vold skuffet over ipad og selvom det var en fælles julegave er det kun konen der bruger den. Havde det været min egen havde jeg, bogstaveligt, smadret den inden for de første 48 timer.

• #32   6. jan 2013 Well da jeg købte tablet tog jeg en helt anden retning end de fleste andre her i Danmark. Jeg købte en 7" Blackberry Playbook i stedet. Minusserne i forhold til Ipad er rimelig åbenlyse: Lavere opløsning, lavere batterilevetid, MEGET færre apps og næsten intet tilbegør man kan købe.

Det lyder måske som en dårlig tablet så, men den har også sine store fordele. 7" skærmen er måske mindre end Ipad 9,x", men det gør den meget mere mobil. Jeg kan fx have den i min inderlomme i begge mine jakker - og de inderlommer er ikke usædvanligt store.

Opløsningen er måske "kun" på 1024 x 600, men på en 7" skærm giver det en betydelig højere pixeltæthed end på Ipad 2(Ipad 3 var ikke til at få fat i dengang) og det er en rigtig god skærm. Derudover er der fremragende fremadrettede stereo højtalere, fremragende stereomikrofoner, 5mp kamera(vs Ipad 2's 0,x mp), mini HDMI udgang, ramen omkring skærmen er touch sensititiv.

Samt vigtigst af alt, så kan den multitakse på den rigtig måde. Dvs jeg kan have ne film kørende SAMTIDIG med at jeg surfer på nettet, filmer osv osv. Derudover har den det lækreste, innovative interface.

Nå men det var for snart 1,5 år siden, så den skal man ikke købe længere, da man får mere for samme penge i dag, men min pointe er bare at man ikke nødvendigvis skal tro at de største mærker er de bedste. Tjek alle modeller igennem og find hvad der passer bedst smiley

• #33   6. jan 2013 Jeg har ikke råd til Ipad og gider heller ikke eje en. Sønnen fik en Zenithink 10" dual core til 800 kr og den er sg fin nok. Nu har jeg så bestilt en quad core fra Zenithink. Spændende...

• #34   6. jan 2013 iPad virker og virker og virker.......... De android jeg har kendskab til ( Samsung undtaget) er noget lort.... Låser,genstart, opdater software .bla bla bla.

En iPad 2 kan fåes for 2800( køb uden 3G og brug mobilen som hotspot) og mener ikke der er noget brugbart på markedet til en billigere pris..

• #35   6. jan 2013 Brian: Men hvorfor ipad over samsungs?!?!

• #36   6. jan 2013 Samsung er hurtig og har en lækker skærm, men virker ikke ligeså gedin som iPad. Men Samsung er den eneste android som jeg ikke høre om problemer med. På samme måde som der er med især de billige tablets,

Eneste minus ved iPad er at Apple ikke vil bla. Flash.

Man kan sige hvad man vil, og uden at være mærke dyr smiley ( jeg vil ikke eje en iPhone før de dropper det latterlige dessign med for stor skærm og skarpe kanter) men iPad virker, er utrolig brugervenlig, hurtig og holder strøm ufattelig godt, min 2er på 1,5 år holder strøm i 9 timer...

• #37   7. jan 2013 Har dikke læst hele tråden..

hvad man er til er en smagssag (jeg har Sony mobil og Samsung tablet)

men hvis du har en iphone så køber du en ipad, og hvis du har en android tlf så køber du en samsung.. alt andet giver ikke mening..!

• #39   7. jan 2013 jeg beklager min manglende indsigt , men er der nogen der kan svare mig på om jeg
    kan bruge den til E bøger ? (link fjernet)

• #40   7. jan 2013 Købte ja.. lånte pas, de oplyser ikke om den understøtter DRM10, som er den standart biblioteket bruger

• #41   7. jan 2013 Tak Lars , du er min teknik livline smiley sidst var det fladskærmen , Men det der surroundanlæg , og pc opkobling lykkedes ikke smiley

• #42   7. jan 2013 Michael du vil blive så glad for at smide en ekstra tusse og få en iPad / samsing smiley

• #43   7. jan 2013 Brian S : det er faktisk næsten 2000 mere , den her er på tilbud til 1395 , og faktisk kunne jeg godt bruge et par stykker ,til sommerhus osv , så hvis ikke den bliver et hit , kan den bruges som ekstra tablet .

• #44   7. jan 2013 Spøjst vi aldrig fik liv i dit anlæg :S

• #45   7. jan 2013 ja det ville det ikke , men vi hørte gamle cder istedet så aftenen gik , og en dag prøver jeg igen smiley

• #46   7. jan 2013 Jo du kan godt få den til at afspille DRM.. Det er Android, der kan man _ALT_

• #47   7. jan 2013 Apple laver et færdigt slutprodukt der bare spiller

Alle de andre er åbne systemer og kan konfigureres her fra og til helvede..

- derfor foretrækker jeg helt klart Ipaden, hvis eneste mangel er flash...:

• #48   7. jan 2013 smiley smiley

profilbillede
  • #50   7. jan 2013 ^^^^ præcis

• #51   7. jan 2013 Apple laver et færdigt slutprodukt.
    Samsung laver et færdigt slutprodukt, som bare spiller! + man kan konfigurerer det her fra og til helvede.

Derfor foretrækker jeg Samsung. Den har widescreen som vi er gået over til for mange år siden, da man har konstateret at det er det eneste der giver mening i forhold til øjnenes placering.
    Jeg sparer penge på selve købet, men også på opgraderingen af hukommelse, plus muligheden for større mulig hukommelse. - Der skal ikke mange film osv. til at fylde sådan en lille 64 gb iPad op. Hvis det går helt galt, kan man også bare sætte en ekstern harddisk på 2 terabyte til, hvis man nu har lyst til det.
    Jeg kan overføre alle de filer osv. jeg har lyst til altid, og alt er understøttet. Jeg behøver ikke et eller andet åndsvagt program til at synkronisere med.
    Apple produkter er lukkede små bobler, og Apple skal nok bestemme, hvad du har brug for.

Jeg kunne for det andet ikke drømme om at købe et Apple produkt, netop pga. deres "tankegang" og endeløse hjernevask/markedsføring med dumme folk og teenagere som målgruppe. Jeg brækker mig. - Dermed ikke sagt at kun dumme folk har Apple produkter smiley

• #52   7. jan 2013 Henrik og Jonas: Nævn 5 fordele, tak smiley

• #54   8. jan 2013 Vil du ha' Apple, så køb en øøh Ipad smiley
    Vil du ha' Android, så køb en ASUS og helst en Nexus, hvor Google selv har været inde over styresystemets udformning.
    Jeg er klar over, at det er en meget firkantet udmelding. Det er blot hvad jeg har fået ud af at læse en hulens masse Android tablet test... Og en enkelt dag med min egen Google Nexus 7.
    PS: Michael - Nexus 7 bliver flere steder nævnt som ideel at læse e-bøger på.

• #55   8. jan 2013 Havde en iPad (1) som blev stjålet, har nu Samsung Galaxy Tab 10,1 og den er jeg så meget gladere for. Primært pga det "åbne" filsystem. Det er så meget nemmere for mig at flytte rundt på mine videoklip også end med Apples "lukkede" system.

• #56   8. jan 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ctoLEZQDAQM

Jeg kommer aldrig til at have det lille pc / tablet behov.. Men skulle jeg ud og købe.

Ville jeg uden tvivl gå efter som nævnt længere oppe noget Asus eller Samsung.
    Asus er kendt for at du får utrolig meget valuta for dine penge!

• #58   8. jan 2013 For mig handler det om at de låser deres produkter og kunder på den måde..
    Og vil slet ikke ind på hvor grove de er som firma.. Tager alle ideer derude for derefter at mene det er deres.. Og sagsøger de oprigtige opfindere.

Men jeg tabte alt fra dem lige fra start.. Har altid samlet og rodet med mine egne pc'er.. Og kommer aldrig til at kunne forstå folk vil bruge 3x prisen på dårligt hardware samtidig med at de ikke må røre eller opdatere deres produkt..
    For så at blive taget i røven på alt hvad der hedder produkt garanti og service..

Men sådan er vi jo så forskellige

• #61   8. jan 2013 Nu skriver "mange" at æblet er "låst" mv..

Men hvad er det liiige der ER låst..??
    Tasteturet ja, men jeg har jo koden.. Hvor er problemet lige.. smiley

Til mit "surfebehov/tidsfordriv" rækker mine iPatter fint.. smiley

• #62   8. jan 2013 Jeg overførte film, optaget med gopro, via kortlæser til min iPad. Derefter var det umuligt at få film ud fra iPad'en igen... Fordi når man overføre på den måde, tror iPad'en det er fotos, og lægger filmen i foto mappen. Når man så tilslutter den skod programmet iTunes kan det kun se fotos og ikke film smiley
    Dermed et yderst låst filsystem.
    På min Galaxy tab kan jeg flytte filmen fri over på mit 32gb mini Sd kort, og tilbage til min tablet som jeg ønsker smiley

• #63   9. jan 2013 Hej igen Henrik. Jeg tror at du bliver taget i røven:

1. Super udførelse i kvalitet, istedet for plastic/plastic.

Ja! I GLAS, som går i stykker når du taber den, og koster kassen at få repareret! Tilmed ødelægger de skarpe kanter dine lommer. Så det jeg hører dig sige er, at du har købt telefonen for udseendets skyld, og det giver mig så en mistanke om at du er lidt for fokuseret på hvad andre synes om din telefon? Går du også med pudder og Guccibukser der helst ikke må vaskes? smiley Lidt forfængelig?

2. Superskærm, som kører flydende og uovertruffen grafik.

Det er Samsung osv. der laver Apples skærme, så det er sku flot mester.
    De laver forresten også processoren og hukommelse osv. til Apple. Det eneste Apple kan er at have en homodesigner til at løbe rundt og se hvad teenagepigerne vil have. Ligesom Gucci, Dolce & Gabbana og alle dem her. Det er ikke noget nyt.

3. Lækkert interface, som kører perfekt sammen med Mac og iPhone.

Lækkert interface? Har du prøvet andet? Ja det kører lige netop rigtig godt med Apples andre produkter smiley Men hvad med andre?

4. MEGET brugervenlig menu.

Jeg har også en app menu, hvis jeg har lyst itl at gå ind i den, men det behøver jeg sjældent, da jeg ikke at jeg har behov for at se på en masse små knapper/apps som jeg ikke har brug for lige på det tidspunkt.

5. iCloud , for sikkerhedskopiering og filhåndtering.

Ja Apple er jo de eneste der har sikkerhedskopiering i deres telefoner!
    Jeg kan vælge at lægge mit lort på google, på en server, på et SDkort, på en computer. Hvis jeg nu ikke har lyst til nærmest at offentliggøre mine data for Apple, hvordan sikkerhedskopiere jeg så?

6 iTunes

Du mener iFængsel?

7. Uhyggeligt mange Apps, som er screenet for virus m.m.

Som alle er nogle Apple selv har lavet selvfølgelig.

8 Meget udstyr som er kompatibelt med iPad.

Som hvad?

9........ og sådan kunne jeg blive ved.

Ja det er vidst ikke så svært med de punkter.

Apple er en fin indpakning, som ikke er lavet for brugerens komfort, men for at andre skal set den højglanspolede glasoverflade, som selvfølgelig er helt uridset, da ejeren naturligvis har så meget økonomisk overskud til at købe en ny, hvis den gamle skulle få ridser. Nøjagtigt det samme med høje hæle og Gucci tøj. Det sidder af lort, men fint at kigge på.

• #64   9. jan 2013 Rass. Okay, for dig er det måske ikke låst så, og fred være med det smiley

• #65   9. jan 2013 Tjek evt. Jan J's filmklip. Det forklarer Apples målgruppe og succes ret godt!

• #67   9. jan 2013 Konklussion.:

Nogen kan ikke lide at rode med software,ændre programmer,hacke og snyde. Men vil bare have simple ting som bare virker og virker, uden bøvl..... og andre hader Apple smiley

• #68   9. jan 2013 Jeg er enig med Nick S..

Ipad, Iphone osv virker som super kvalitet, no doubt!!

Men jeg vil ikke "bindes" til Apple, fordi jeg køber et af deres produkter.. Det er Apples politik jeg har noget imod!
    Jeg vil have fuld gennemsigtighed og åbenhed.. Jeg vil ikke tvinges til at skulle bruge et givent system/program/design, bare fordi jeg har købt et I-produkt..
    Den "frihed" får jeg med Android/Google.. Hvis en Ipad kunne køre med Android/Google, så havde jeg sikkert sådan en..

• #69   9. jan 2013 http://www.youtube.com/watch?v=njos57IJf-0

• #70   9. jan 2013 Jacob R: Nej det er ikke korrekt. Jeg ser ikke fjernsyn overhovedet.
    Jo de er ekstremt skrøbelige, har selv sæt dem flække ved en meter 2 gange!
    Definér kvalitet gerne kvalitet. Kvalitet flækker ikke i min verden. Måske du synes at det er lækkert at sidde med en rude i hånden, og beundre dens pianooverflade, men det er en mobiltelefon for mig, ikke et accessory. Min telefon er alligevel i et stort silikonecover, for at den kan holde til stød og slag. Mange der går med iPhone har ikke cover, fordi at så kan andre ikke se deres økonomiske overskud smiley
    Så prøve ikke at fokusere på produktet, men på selskabet der lancerer det. Hvordan markedsføre de sig, og hvorfor køber folk deres produkter? smiley Kig på Gucci f.eks. Det er det samme.

• #71   9. jan 2013 Jabbe: Hvad er kvalitet for dig? smiley

• #73   9. jan 2013 Jacob: Det er KUN held efter min erfaring. Har du prøvet en f.eks. Galaxy S3? smiley

Produktet kan være ganske fint for mange, men kunderne bliver udnyttet efter min mening, derfor sviner jeg selskabet til.
    Apple produkter uden itunes osv. ville være helt ok, hvis ikke de var så dyre.
    Du kan få et par bukser med perfekt pasform til 800 kroner.
    Du kan også få et par bukser af samme stof med perfekt pasform, diamanter og mere maling til 3000 kroner.
    Sådan har det altid været. Apple har så valgt at de vil være dem med mest maling.

Det bliver så den sidste mulighed de forfængelige og teenagerne vælger, og det ved designerne som hos Apple godt. De gør telefonen til et accessory og fortæller pigerne at det ikke er nok at den kan en masse ting og er praktisk, men at det er vigtigere at den har en pæn overflade.
    Det kan teenagepigerne godt lide, for så ved de, hvordan det kan blive accepteret i pigebanden. Bare de får farmand til at lige at tage et ekstra lån i banken, så er det jo ingen problem.

Hvis Apple lancerer noget nyt køber disse "iSheeps" det bare. Ikke fordi det er smart, men fordi det er Apple, og deres omgangskreds gør det samme. Det er en slags fællesting, og alle er glade.

De tager de unge, de skrøbelige, og de dumme, og alle deres venner og så puler de dem i rø*** med en stor fed nege**ik smiley

Tusindevis af fordummende spil og tidsfordriv appellerer også til den dumme. Det praktiske og smarte henvender sig til nogle andre. Folk der faktisk bruger det produkt de har købt, med de funktioner de nu har, vil hurtigt møde barriererne i et Apple produkt.

Hvorfor tror i at der er flere spil til Apples produkter?
    Fordi at det ikke er meningen at man skal lave andet end at købe fordummende spil på deres App store.

Hvorfor tror i at der ikke er pen med til Ipad, men der f.eks. er til Samsung note og Samsung Tab?
    Fordi at sådan en skal man ikke bruge, hvis man bare skal spille.
    Hvis man så endelig vil have en stylus kan man kun få sådan en med et kæmpe hoved, som man ikke kan bruge til en hat. Den skal man selvfølgelig betale ekstra for, lige som med alt andet.
    Samsungs tab kan bruges til at tage noter med til forelæsnings f.eks.
    Den henvender sig til det produktive folk.

• #75   9. jan 2013 "Hvorfor tror i at der ikke er pen med til Ipad, men der f.eks. er til Samsung note og Samsung Tab?"

Fordi ikonerne er store nok til at kunne blive ramt med en finger???

• #76   9. jan 2013 Jacob: Jeg forstår ikke det med rodet. Hvad mener du med rodet?
    I min verden er iPhone rodet, netop pga. alle de der ligegyldige ikoner man absolut skal kigge på, og trykke på, for at komme ind i de forskellige programmer. Jeg kan styre 4 programmer på samme tid pga. widgets og gestures. Jeg kan ikke se, hvor det uoverskuelige er henne? - Med andre ord, jeg kan gøre alle de ting jeg skal på min telefon meget hurtigere du kan. f.eks. starte musikken, se min kalender og email på samme tid, uden at skulle ind i alle mulige apps.
    Jeg har aldrig været mere glad for en telefon i mit liv, som min S3, den kan bare ALT, og den samtidig hurtig og stabil. I forhold til en iPhone har jeg også sparet masser af penge. Jeg har 16 gb internt i min, og så kan jeg så sætte 64 gb ekstra for 300 kroner, eller 128 gb. Jeg kan også tage det ud igen, så jeg ikke går rundt med alle mine private ting når jeg er i byen eller på festival f.eks.
    Jeg kan også skifte batteri hvis jeg er på festival eller har glemt at lade telefonen op.

Lars: Svaret står lige neden under spørgsmålet. Er ikonerne på en ikke-iPad mindre da? Hvis du synes at de er det, kan du jo bare lave dem større, du bestemmer selv hvor store dine ikoner skal være. Dog hader jeg ikoner, og det eneste man ser på en iPhone er bare ikoner over det hele.

Prøv at tegne en graf med nogle kurver og noget beskrivelse på osv. på en iPad. Det kan man ikke.

• #77   9. jan 2013 Like A Boss: Du er så lige kommet med på min helteliste, der af forskellige grunde inkluderer Clint E, Chuck N, Knud fra MCG og Morten fra mit arbejde smiley

• #79   9. jan 2013 Jeg var igår i coop , og kiggede på deres tablet !
    den stod i et aflåst skab ,så jeg måtte have fat i en ansat , da hun kom og åbnede ,spurgte jeg mest af høflighed , til maskinen , hun kiggede på mig med sine 20 årige blå blondineøjne , og sagde " jaaaaaarh je må nok siiige at en Ipad er det ikke" , jeg spurgte: nå har du brugt en meget ?? Hendes svar var "narj aldrig ,men je må nok siiige at en Ipad er det iiike "
    OG så sortnede det for mine øjne , jeg hallucinerede om , kassevis af æbler ,der faldt ned i hovedet på mig , og pludselig hørte jeg mig selv ,skrige : GIV MIG ET klart svar ! og så husker jeg ikke mere før , jeg vågnede på det lokale hospital, jeg havde fået hvad de kaldte et nedbrud, og var blevet genstartet , idag blev jeg sendt hjem. Og da jeg åbnede min pose , lå der en enniva tablet , den må i forviringen være blevet sendt med.

Konklusionen fra min side må være : at der er en del "religion indblandet i valg af Ipad eller ikke , nu prøver jeg denne og så tror jeg at min datter får en Ipad, og så må vi se .
    Tak til alle der gav deres besyv med .
    P.s : dette er IKKE skrevet på min nye tablet , den venter på at en af mine børn kommer hjem smiley

• #81   9. jan 2013 Helt enig, Jacob.. Det ER svært at være objektiv, når man har succes og glæde med ét mærke..

• #82   9. jan 2013 Ipad er god ja, men Apple har altid være en mærkevare. Dengang det egentlig kun var Ipod som apple havde på det mobile markedet, da var det laaaangt fra de bedste mp3 afspillere - heller ikke ipod touch. Måske var menu og kvalitetsfølelsen god, men holdbarheden var ikke optimal og lydkvaliteten var slet ikke på højde med andre mærker.

Alt det er selvfølgelig irrelevant i dag, men det er bare for lige at komme med et eksempel på at mærkevare nogle gange bliver ophøjet til noget som det egentlig ikke helt er.

• #83   9. jan 2013 Jacob: Ja og de er mega fede at vinde smiley

Jabbekot: Ja det er helt korrekt! smiley

• #85   9. jan 2013 Jacob: Jo, den med vindende argumenter har vundet smiley

• #88   10. jan 2013 Jeg har en IPad og er tilfreds med den, har ikke prøvet de andre mærker. IPad'en fungerer for mig hver dag, ligesom jeg kører Honda VFR som osse fungerer hver dag . Håber du/I finder en tablet som du/I bliver tilfreds med trods rigtig mange kommentarer herinde fra....

• #90   16. jan 2013 Dette er skrevet, med min tablet,fra Italien , og den virker rigtig godt til mit brug,om ipad er bedre ved jeg ikke . Men jeg er godt tilfreds.

• #92   16. jan 2013 Er jeg sku glad for at høre.. Godt at høre du er glad for den.. Og at du ikke spildte en formue på andet gøjl!

Håber du får lidt sol i Italien. For her ligger der sne!

• #93   20. jan 2013 Der lå heldigvis også sne i Italien , det var skiferie , men sol var der også lidt af smiley

• #94   26. jan 2013 måske er Ipaden alligevel bedre ? http://ipadguide.dk/nyheder/sadan-saelger-man-en-ipad/

• #95   26. jan 2013 nøøøøj...

tror du har ret...... smiley smiley

• #96   26. jan 2013 Haha... Han gør det sq meget godt smiley

• #97   26. jan 2013 ja den er helt god smiley

Kommentér på:
lille pc (tablet ) ??

Annonce