{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Pas på gutter {{forumTopicSubject}}

Her er en historie om hvor galt det kan gå når man stoler på den forkerte pige (so)
Min lillebror købte for nogle år siden vores forældres gård, efter at vores far døde. Han kommer på et tidspunkt i konflikt med loven og må en tur ind og sidde. Det kniber med at få passet jorden og han sælger den fra. Selve huset som er vores begges barndomshjem vil han aldrig af med.
Han har en kæreste som hjælper ham med at få orden i papirene. Der er så noget gæld som han ikke kan komme ud af så de finder ud af at det er en god ide at hendes mor køber huset for langt under vurderingen. Dvs Ca 600000 kr.Når han så kommer ud kan de jo bo der sammen og han kan købe det tilbage af moren en dag. Fra den dag hvor papirene er iorden har hun ikke besøgt ham en eneste gang i spældet. Før kom hun hver uge. Han fik at vide at hun ikke kunne klare det mere og bla bla. Senere hvor han er på udgang "får han lov" til at komme hen til "hendes" hus og snakke om tingene. Der får han bla at vide at hun er gravid (ikke med ham" klart at manden bliver tosset. men nu kan alle jo se at det er ham der er et dumt svin som skaber sig.
Jeg har så hørt at huset er blevet solgt for 1,6 mio. Det er da en meget god fortjeneste. Hvad er det nu man kalder kællinger der knepper sig til penge???
Det sidste der er sket er at selvom han sidder inde har han fået et polititilhold for at true hende.
Hvis i vil se hvem hun er så er der et link her. Så skal i ikke komme og sige at i ikke var advaret.
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6644


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på gutter
  • #1   6. jul 2006 arrrg det kan squ ikke passe din bro må da kunne få noget hjælp til at sagsøge hinde eler hvad ?

  • #2   6. jul 2006 En advokat har hørt om det og siger at hvis papirene er ok er der intet at gøre. Han har selv skrevet under. Jeg kalder det svindel og guldgraveri af værste skuffe. Men hvad kan man gøre? Ikke en skid hvis man ikke vil ind og sidde ved siden af ham.

  • #3   6. jul 2006 Kæft noget svineri! Jeg er måløs...

    Mvh. Rune


  • #4   6. jul 2006 Hold KÆFT men må føle sig GODT røvrendt! Stukket i ryggen.
    Det er slemt nok at bolle uden om, Men så "Berøve" ens barndoms hjem. Og så oven i købet tjene ca 1 mil.... på det.
    Jeg er RYSTET.....


  • #5   6. jul 2006 Vi var for nyligt oppe og hente hans ting som var sat ud i tilbygningerne for ellers ville de blive smidt ud. Der var dårligt nok et halvt læs på en lille flyttebil. Manden har boet der siden han var en lille knægt og det var alt hvad han kunne tage med.

  • Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    jul 2006

    Emner: 4 Svar: 63
    #6   6. jul 2006 Hvorfor skrev han også under smiley
    Men ja ellers, hvordan kan man være det bekendt ?


  • #7   6. jul 2006 han stolede også lidt meget på hende og moren når han lige giver hende en lille million i hånden..

    undskyld, men når det handler om kvinder og penge skal man passe på...


  • #8   6. jul 2006 Hævn -
    Hej Martin - trist at høre med din bror.
    Man skal aldrig undervurder virkningen af hævn - men det skal jo være den lovlige slags. Så når x-svirmoren har købt det til langt under vurderingen - så gør lige skatte væsnet klar over det. mener der er nogle regler med at maks 15% under vurdering ellers bliver man beskattet af det den burde have kostet da det så er en direkte fortjenste. Men han skal passe på at han ikke selv bliver beskattet af det den skulle have været solgt til. Og hvis moren ikke har boet på adressen, ja så skal hun også betale skat af fortjensten ved et evt. salg. - Kender han ikke en revisor han kan spørge til råds?


  • #9   6. jul 2006 Trist historie!! Man kan ikke stole på folk!

    Rasmus J: Det du skriver med maks 15% under vurdering er korrekt når du sælger til familie e.lign. men da broren ikke var gift med hende gælder den ikke. Hun har "blot gjort en god handel" og så er det rigtigt at hun skal beskattes af fortjenesten hvis hun ikke har boet der.


  • #10   6. jul 2006 ikke noget en advokat ikke kan lave om på..........det er bedrageri, uanset om han har skrevet under eller ej.......

    Få din bror til at søge om fri proces og så i retten med den sag


  • #11   6. jul 2006 Som de andre siger, så er skattevæsnet en god hævn.
    Når hun ahr fået huset til en god pris, og derefter sælger det med en fortjeneste på en million, vil det blive set på som om huskøbet var med en fortjeneste i øjemed. Derfor skal der betales skat af fortjenesten.
    Med alt held, har hun brugt den million til en ny bolig, og får dermed en skattegæld på nogle hundrede tusinde, som hun skal betale af på i en årrække.

    Og ellers så kør en sag på dem for bedrageri.

    /
    Jesper


  • #12   6. jul 2006 Hmm.... ja god fornemmelse af at have fået stukket en stor sort dildo op i røven! av!

    Martin K: Jeg synes det var unødvendigt at sætte et link på til hendes billede. Du hænger en person ud med navn og billede, selvom du kun har din brors version af sagen. Forståeligt nok at du tror på ham men jeg synes det for lavt at hænge personen ud på den måde.

    /Peter K


  • #13   6. jul 2006 Lavt ????? Jeg synes hun fortjener prygl prygl prygl......

  • #14   6. jul 2006 er der noget at komme efter hvis de havde en mundtlig aftale...den er jo også bindende....
    Men at bevise denne aftale er jo et problem


  • #15   6. jul 2006 Peter K
    Jeg synes ikke der er noget der er for lavt til sådan nogle mennesker.
    De har selv valgt at leve lavt så de må selv rulle i lorten når det har lagt den.


  • #16   6. jul 2006 kan da ikke passer du ikke kan gøre noget som helts....

    Men mann mann sikker en so


  • #17   6. jul 2006 Hmm... Hun ser da ellers meget sød ud... smiley

    Men som jeg vurderer situationen er der ikke noget at gøre.

    Hvis brormand kan bevise hele forløbet KUNNE der være en mulighed, men salget til eks-svigermoderen var jo i ét eller andet omfang også pro forma, og dén slags aftaler er altid problematiske - især når de er indgået med kreditorly som formål...

    Hvis I har haft en advokat til at kigge på hele forløbet, og han konkluderer, at der ikke er noget at gøre, så er det sgu' nok rigtigt...

    ... og hende og moderen må godt nok være nogle slemme bitches, at de kan finde på at lave sådan et nummer!

    Allan


  • #18   6. jul 2006 Din bror og dig skal have hævn. I skal ikke finde jer i sådan noget svineri.....
    Håber i får skovlen under hende.


  • #19   6. jul 2006 Det er som at få en virus på computeren, de kommer listende ind på livet af en, efterhånden får de adgang til hele styresystemet, så begynder de stille at dræne dig for dine resurser, forsøger du så at afindstalere dem ??.. "så mister du ALT !!!".. Jeg er ikke bitter længere... kun skuffet :-))

  • #20   6. jul 2006 Det var sgu ikke pænt af hende, men i sager om ejendom skal man ALTID sikre sig. Jeg er pænt glad for at have en advokat i familien..

    Det er meget naivt af ham at handle som han gjorde, men det er jo nemt i bagklogskabens lys.

    Jeg har lidt et princip om at der ikke skal penge imellem mig og dem jeg holder af, det være sig familie og venner. Bare små misforståelser kan lave rav i den, det er det ikke værd.

    Det er fandme surt, men der er ikke meget at gøre. Det var en lektie, og en meget dyr en af slagsen.


  • #21   6. jul 2006 Ja, det er faktisk grunden til de først fik stemmeret for 100 år siden. Det er simpelthen en farlig cocktail, med kvinder og penge.

  • #22   6. jul 2006 Kæft en so...!! Har kun en ting at sige... HÆVN...!!!

    Slæb dem i retten.. Er enig med flere af dem der skriver, at det er bedrageri... Man burde fandme kunne gøre et eller andet...!!


  • #23   6. jul 2006 Martin (kbh)
    Ja der er altid to sider af samme sag. Men uanset hvilken side man ser det fra havde min bror en landejendom før han mødte hende og nu har han ingenting. Selv hvis han har været et dumt svin eller fraværende eller hvad du vil, så behøver hun jo ikke narre alt hvad han ejer fra ham.


  • #24   7. jul 2006 sur r..
    Er du medlem af mc touringclub kan du få juridisk rådgivning om alt.1 konsultation er gratis


  • #25   14. aug 2006 sikke en hun-gris...

    Tror nu osse at jeg ville vende sagen med en advokat, det kan da aldrig skade...

    Ellers er den med skattevæsnet også en udemærket løsning...

    /Jan


  • #26   14. aug 2006 Den med skatten kan ikke bruges når hun har genivdvesteret pengene igen i samme regnskabsår. Eller sådan noget.

Kommentér på:
Pas på gutter

Annonce