{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.486 visninger | Oprettet:

Jeg har dummet mig .. {{forumTopicSubject}}

Jeg har inviteret nogen stykker til Pulled pork med coleslaw. Grisen er i ovnen, det skal nok gå selvom her lugter lidt sjovt. Coleslawen er jeg heller ikke bange for, det skal vel bare rives og hakkes lidt for derefter at blive dynget til med mayo. Bollerne derimod vil jeg gerne selv lave, de er lidt fesne dem man køber. Men de gange jeg har afprøvet mine færdigheder inden for bagerkunsten, så ender jeg altid med en forholdvis hård udefinerbar klump. Er det melet det går galt med? Skal dejen helst være svampet og klistret? Men her er det ligefør jeg er villig til at tage en chance, for det er ikke det største problem.
Min helt store fejltagelse er at jeg har fået inviteret en vegetar smiley
'Du er godt klar over hun er vegetar, ikke?' Næj, det var sådan set ikke gået helt op for mig. Grisen må gå under kategorien 'dyr', så den del er nok så meget for hende. Men bare at servere coleslaw og en, sikkert lettere mislykket bolle, eller 3 virker også lidt for tamt. Er der nogen der har kendskab til den slags folkefærd der har succes med en ret, hvor coleslaw også gør sig godt til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har dummet mig ..
Kommentér på:
Jeg har dummet mig ..

Annonce