{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tv2 øst
  • #1   3. jan 2014 lad nu være med a give dem den opmærksomhed, de overhovedet ikke fortjener

  • #2   3. jan 2014 det var da en underlig indstillig at have til en flok tosser der raserer og ødelægger andres ejendom,samt sætter folks liv på spil og i fare når de sætter ild brænder alt muligt lort af..
    de skal netop have den opmærksomhed som de fortjener, imens de skal have lov til at erstatte alt hvad de har ødelagt, hvorefter de førers til den danske -tyske grænse og videre ud af dette land for ALTID.


    havde været blegansigter der havde lavet dette lort, er opskriften den helt sammen, bare med fængsel i lang tid i stedet for at vises ud af dette land
    mener jeg.

    mvh


  • #3   3. jan 2014 jamen hvad vil i få ud af denne debat.... tror i ikke bare i skal hoppe på cyklen og ordne det selv...

  • #4   4. jan 2014 man må ikke have en mening om det der sker omkring en,
    lyder det til på dig.


  • #5   4. jan 2014 jo, men hvad er din mening værd hvis ikke den glæder nogen... ?

  • #6   4. jan 2014 Skal man nu kun have en mening hvis den kommer nogen til glæde ???


  • #7   4. jan 2014 min mening skal da ikke fremføres for at nødvendigvis at glæde nogen,
    men fremføres for hvad lige netop hvad jeg syntes, og det er det jeg gør, om du kan lide den eller ej. det er jo dit problem,og ikke mit,længer er den ikke.
    mvh


  • #8   4. jan 2014 oki der styre du jo selv... hvad får i så ud af det ?

  • #9   4. jan 2014 Hold da kæft! Det er vores område!? Nej faktisk ikke, i bor til leje:D Vi er klar til krig, hmm så har i satme nogen slatne våben, kanonslag og nytårskrudt wallah!!:D

  • #10   4. jan 2014 Mikkel s .
    jeg siger så mange tak for du giver lov til at man må ytre sig, og sige sin mening.
    pænt af dig. ingen grund til vi hiver mere forhud af denne rullepølse her.


    god aften til dig.
    mvh


  • #11   4. jan 2014 hvis der er perler nok ,ryger selv svin på røven

  • #12   4. jan 2014 Min mening om utilpads unge som lever uden konsekvenser. Tja den er lav. UDDD

  • #13   4. jan 2014 wollah jeg har kanonslag, ja men jeg kan lave rørbomber smiley

    haha ej de er da godt nok sølle, skulle vi ikke hjælpe dem i gang med en hobby så de har noget at lave


  • #14   4. jan 2014 De skulle sendes ud med skovl og kost. Efter 1 hårdt arbejdsdag har de ikke mere energi til alt det lort.

  • #15   4. jan 2014 Når nu samfundet er for slattent til at smide dem ud, burde de inddømmes livsvarig samfundstjeneste... de skal ikke fængsel eller på anden måde lide skattekronerne last, men ud og ordne gaderne - gerne med en sur konservativ vestjyde med et haglgevær som vagt.

  • #16   4. jan 2014 så kan de overtage dit job renè smiley

  • #17   4. jan 2014 Sådan en flok køter ødelægger det for de 90% andre der gerne vil deltage i det danske samfund... han hører ikke hjemme her.. han kunne få en flybillet til en øde ø hvor der er plads til Low life pricks der kalder sig selv for mafia... jeg kan dårligt lade være med at grine når jeg hører sådan en spade udtale sig XD

  • #18   4. jan 2014 Kim J , ahhh det er alligevel for hårdt for dem, de skal bare irettesættes - ikke have psykiske skader for livet smiley

  • #19   4. jan 2014 Synes bare politiet skulle rykke ind med skjolde og stave og vise de fjolser der hvem der er der bestemmer og hvem der har ret til at være i det område

  • #20   4. jan 2014 Utroligt at systemet er så sukkersødt at de idiotet kan få så lang snor. Deres gerninger får absolut ingen nævneværdige konsekvenser ;-(

  • #21   4. jan 2014 Politiet og politikere er så berøringsangst.
    De er bange for at blive kaldt racister.
    Et alt for pædagogisk korrekt samfund vi lever i. En god røvfuld har sgu aldrig skadet nogen.


  • #22   4. jan 2014 Det har ikke noget med det at gøre. Havde det været danskere ville tingene foregå ligeså langsomt. Vi har også en dansk familie i vores boligområde som terroriserer området. Myndighederne er blevet underrettet mange gange at de små døtre på 7-8 år render ude til sent om natten. Storebroderen truer naboer og smadrer scootere, det hele er filmet og dokumenteret men der sker nada. Nej nogen skal komme slemt til skade før der sker noget. .

  • #23   4. jan 2014 Danmark er blevet alt for et blødsødent land.

  • #24   4. jan 2014 det danske retssystem er simpelthen til at brække sig over

    jeg blev kørt ned for 4 år siden hvor en perle ikke overholder sin ubetingede vigepligt, ikke nok med det han overhaler en 400 meter før krydset som siger han kører ihvertfald over 100 km/t inde i centrum af byen, og heller ikke nok med det overtræder han dobbelt optrukne linier, så det vil sige at han kører helt over i modsatte vejbane og tager svinger og det er der han rammer mig, jeg knuste lårbenet brækkede et håndled har problemer med begge mine knæer, der er mange jobs jeg ikke kan holde til at passe, sammenlagt har jeg været på sygehuset 32 dage af det 1 uge på intensiv

    møgsvinet slap med 20 dagbøder på 400 kr

    desuden prøvede han at lyve sig til at det var mig der kørte i modsatte vejbane og han så kom på samme strækning jeg kørte på


  • #25   4. jan 2014 Ja desværre sker dette mere og mere.
    Er glad for at jeg bor på landet nu og ikke i nordsjælland hvor der vrimler med dem.
    De skal bare sendes hjem til deres uland, fuck om de er født i dk eller ej. Vil de opføre sig som deres forfædre, så lad dem prøve det der hvor de oprindeligt er fra.
    Og kald mig bare racist, men jeg ved hvad Nikolaj N har oplevet med invandrere og de skulle smides ud nu.


  • #26   5. jan 2014 Tror at der efterhånden kommer mange krydser ved et bestemt parti næste valg

  • #27   5. jan 2014 ja det er god reklame for" folkepartiet"

  • #28   5. jan 2014 Kommer derfra og kender området.

    Man må sige at politiet er en flok vatpikke som bør gå hjem og putte hos mor. Det kan sgu ikke være rigtigt, at de ikke tør nærme sig området. I gamle dage havde korsør eget politi og der var der ro. I dag er det Slagelse og de vil sgu ikke risikere noget.

    Idioten er som sagt en lille del af problemet, politiet og medierne er selve problemet.

    Men mon ikke der pludselig er en dansker der tager sagen i egen hånd. Der var en der meldte sig på et forum. Hvis man kan bøje reglerne uden konsekvens skabes der anerki.


  • #29   6. jan 2014 For 250 år siden levede en preussisk adelsmand der hed von Clausewitz. Han skrev en bog om krig, og den hedder forunderligt nok "vom Kriege". En af hans centrale teorier er at "Når der opstår et magttomrum, får den magten som tager den".
    Når politiet ikke tør være politi i Korsør (m.fl. steder), eller gå ind i Sandholmlejren og hente tyvegods og dermed demonstrere at det altså er det danske samfund der har magten i Danmark, så overtager nogle andre styringen.

    Vi har i årtier importeret og stiltiende set til at der er fremavlet en meget voldsparat befolkningsgruppe i Danmark, som forventeligt er begyndt at overtage magten.

    Det afgøres i første omgang henne i stemmeboksen, og ikke mindst ved at turde sige fra ved familiefester, på arbejdspladsen og i debatten, og grine højt at automatreaktionen : Du er racist.
    Selvtægt er en dum ide, men det kommer. Desværre.


Kommentér på:
tv2 øst

Annonce