{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.601 visninger | Oprettet:

Cykellås montere selv og låsebevis {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har købt en cykel i Bilka og en godkendt cykellås i Harald Nyborg, men i låsebeviset er der en rubrik som forhandleren skal sætte et stempel i, hvordan udfylder jeg selv låsebeviset korrekt, er det nødvendigt at få et forhandler stempel og hvis ja, er det så Bilka eller Harald Nyborg der skal sætte det stempel?
På forhold tak for hjælpen
Hilsen Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykellås montere selv og låsebevis
  • Glenn W
    Glenn W Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #1   11. jan 2014 Det er der hvor du har købt låsen de skal stemple den. Men ved nu ikke om det har betydning, bare man har låsebeviset.

  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 11 Svar: 278
    #2   11. jan 2014 Det er muligvis forskelligt fra forsikringsselskab til FS men da min søns cykel (med eftermonteret lås) blev stjålet skulle de bare se/vide at det var en forsikringsgodkendt lås der sad på. Jeg nævnte blot fabrikat og type på låsen. Det var nok.
    Ellers vil Bilka kundeservice helt sikkert gerne sætte et stempel på den (hvis du stadig har bon'en).


  • #3   11. jan 2014 Man skal ikke bruge Låsebeviset til noget som helst. det eneste du skal bruge er Nøgle nummeret som står på Nøglen og navnet på låsen. så hvis du selv skriver nøgle nummeret ned evt på regningen så er det nok. Hilsen Cykelsmeden.

  • #4   11. jan 2014 Vi skulle bruge låsebeviset og det gjorde ikke noget at der ikke var stempel.
    Det var en Puch fra bilka og en Basta fra cykelhandleren.
    Vi havde dog også billeder af cyklen hvor man kunne se låsen på.


  • #5   11. jan 2014 Okay, mange tak for svarene, det skulle være til at udfylde det selv samt tage et billede så.

Kommentér på:
Cykellås montere selv og låsebevis

Annonce