{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

SKAT :-( {{forumTopicSubject}}

Er satme træt af skat.
Tog fri i dag, kørte til motorcenter Ålborg for
at betale afgift på mc, og få plader på.
Hvad sker der, deres "system" er nede og har været det siden 10.30.
Kl 16 lukker de og det fungerer stadig ikke!
Altså spildt en halv dag, ingen plade!!
Skulle lige af med lidt galde. . .
Der kom mange kunder, mange var pænt sure da de ligesom jeg har kørt langt osv.
Hva' er der hændt med papirsystem som backup?
Nederen. . .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKAT :-(
  • #1   31. mar 2014 ...Ja det er godt at SKAT's kunder ikke rigtig har noget valg, for så var den ''forretning'' da gået ned for længe siden.

    De er ikke så kundeorienteret smiley


  • #2   31. mar 2014 Men hvis du er så træt af dem hvorfor betaler du så 40-60% af din løn til dem?!?! Oh wait smiley smiley

  • #3   31. mar 2014 #2
    Fordi jeg ikke er særlig kvik. . .


  • #4   31. mar 2014 sådan er det altid der ude.. jeg køre altid ud til toft handel når jeg skal betale afgift, der er aldrig noget bøvl.

  • #5   31. mar 2014 Ok, det er sku sur røv, mon man så skal betale skat af sin løn i tiden fra 10.30 til 16.00? ??

  • #6   31. mar 2014 #5
    Haha, det skulle jeg da ha' spurgt om smiley


  • #9   31. mar 2014 Service er ved at være et uddøende koncept i det offentlige. . . og som du siger, så er de sure og tvære inden man overhovedet kommer til at snakke med dem. . .

  • #10   31. mar 2014 Hvad skal du ved SKAT ? Kan da se at du bor i Jylland !?

  • #11   31. mar 2014 smiley kvik i dag, hva'?

  • #12   31. mar 2014 Tja jeg skulle have, ny attest til et stel, fra en Kawasaki zx10r, jeg har hugget op. Så kørte jeg til Tønder (er lukket nu) de ringer lidt rundt, og finder ud af, at jeg skal til Odense, så bliver bedt om, at køre til Odense.
    Holder igen en dag fri, og tanker MGén, triller så til Odense. Næ det kan de da heller ikke, nej det kan jeg da bare sende på mail .....................
    Det kan de så heller ikke, rigtig klare på mail, for deres nye system, kan kun sende reg attester til sidste ejer, og det hjælper ikke at jeg kender ham. Så er man ved, at blive lidt harm, for SKAT er jo ikke så hurtige til, at svare mail. Men efter nogle uger, får jeg dog en erklæring, jeg bare skal vise, når mc er genopbygget, og så er det i orden. OG så lever de af MINE penge, det er sku træls


  • #13   1. apr 2014 Ok, perosi, så var det aldså ikke så godt computeren virkede dag, kan jeg forstå smiley

  • #14   1. apr 2014 SKAT er ligesom vejret - alle taler om det men ingen gør noget ved det.....

    Omskrevet, vi danskere brokker os men affinder os med det der bliver trukket ned over hovedet på os.

    Lederen i Børsen idag definerer det danske system som "Grænsen til Banan-republik"
    I 10 ud af 10 tilfælde udstedes der dommerkendelser til Politi og SKAT og sidstnævnte har desuden yderligere beføjelser til at foretage indgriben i borgernes privatliv og sager uden dommerkendelser.

    Danmark er det land i EU hvor der er omvendt bevisførelse når det drejer om SKAT og i Danmark skal borgeren selv afholde sagsomkostninger i retssager endda selvom du vinder sagen. Desuden er der INGEN forældedesfrist i sager med SKAT.

    Det betyder i realiteten at SKAT uden videre kan fremsætte et påstulat og såfremt du ikke kan bevise din uskyld, kan du dømmes og straffes og kan du bevise din uskyld SKAL du selv afholde din del af sagens omkostninger.

    I næsten alle komplekse sager får SKAT medhold i første instans.

    Så - hvorfor skulle de dog behandle dig med respekt? SKAT har i gennem tiden fået omskrevet deres eksistens om at være til for borgerne til at borgerne er til for SKAT.

    Sålænge der ikke er personlig konsekvens af skattemedarbejderes Ulovlige eller forkerte handlinger, sker der lige præcis NADA ændringer i deres opførsel eller behandling af borgernes retssikkerhed.
    SKAT kan gøre præcis hvad det passer dem, havd enten det er lovligt eller ej og du vil som almindelig dødelig borger altid blive "voldtaget" til du makker ret. Det er som regel desværre også det billigste for dig.

    Så - Henrik meld dig ind i klubben, buk nakken og betal ved kasse 1 - du kan trøste dig med at SKAT forlanger at du som borger yder den bedste service du kan den modsatte vej.

    smiley

    Løsningen er Flexleasing hos de store leasing selskaber - der kommer du blot med din maskine og samme dag eller blot indenfor få timer har du solgt din maskine og flexet den tilbage med plader på samt en attraktiv forsikring - MEGET BILLIGERE (især de dyre maskiner)

    SKAT er en varm kartoffel - ingen politikere som gerne vil genvælges, tør gøre noget for at ændre SKAT markant.

    Velkommen til det moderne "demokrati"


  • #15   1. apr 2014 Det skal lige tilføjes at sidste uges Whistle-blower - en tidligere jurist i SKAT ikke vil fremstå offentligt med sine beviser af frygt for ikke at kunne få arbejde i det offentlige igen.

    Netop Whistle-blower ideen er jo tilskyndet af folketingspolitikere for at komme ulovligheder til livs.

    Hvem sagde Dobbeltmoral?



  • #16   1. apr 2014 Du har vist desværre ret, vi Danskere finder os i alt.
    Det går jo nok. . . .


Kommentér på:
SKAT :-(

Annonce