{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.988 visninger | Oprettet:

Opel mekker, bagagerumsåbning {{forumTopicSubject}}

Forleden da jeg skulle smide varer i bagagerummet på min Insignia 2011, drillede kontakten lidt. Da jeg så kom hjem ville den slet ikke åbne, og har ikke ville det siden. Jeg har bestilt en ny knap, men tror ikke det bliver nemt at skifte uden klappen er åben smiley
Er der en nødudløsning et sted jeg ikke har set, eller er jeg bare på røven?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel mekker, bagagerumsåbning
  • #1   15. jul 2014 Ring og spørg en opel forhandler, det koster ingenting at spørge

  • #2   15. jul 2014 Kendt problem...

    Technical Service Bulletin 2820
    Subject: Tailgate / trunklid, lock - Does not open
    Brand: Model: Model Year: VIN: Engine: Transmission: from | to from | to Opel, Vauxhall Insignia 2009 2011 91000362 B1134852 All All Opel, Vauxhall Meriva-B 2010 2011 A4000001 B4242704 All All
    Option Complaint Tailgate or trunklid does not open. Cause Defect of the tailgate/trunklid release switch. Production
    Remedy

    In case of customer complaint that tailgate or trunklid does not open,
    do not replace the latch assembly, striker, control module or wiring
    harness. Do not attempt to re-align the latch assembly or striker.
    If DTC(s) are not set, replace the tailgate/trunklid release switch.


    For details see Technical Service Bulletin 2778 / 2779.
    FunctionalGroup C - Equipment/Windows,N - Electrical Equipment Complaint Group 13 - No/Poor Function Trouble Code None


  • #3   15. jul 2014 Kig i bilens instruktionsbog........

  • #4   15. jul 2014 Står ingen steder, men fandt langt om længe ud af man kan udløse klappen med en lille skruetrækker i revnen lige til højre for låsebøjlen. Altså indefra smiley

  • #5   15. jul 2014 Vi plejer nu sagtens at kunne skifte knappen med lukket bagklap, den skal afmonteres udefra smiley

  • #6   15. jul 2014 Øhh Haekle, forklar venligst. Der sidder intet der ligner noget der kan skilles ad fra ydersiden uden at ødelægge den gummidims man trykker på? Og så oppe under Opel skiltet ?

  • #7   15. jul 2014 Det er bare den gummidims man skifter, den er bare klikket op i listen, det kan du se når du får den nye kontakt. Ledningerne skal loddes sammen, ikke noget med stik eller samlemuffer, for så går der vand i skidtet.

Kommentér på:
Opel mekker, bagagerumsåbning

Annonce