{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Razia på TV2 debat {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der så Razia på TV2?

itausk varevogn med to tomme palle tanke bagi og pumpe tilsluttet bilens batteri, og stærk lugtende af diesel olie. Pasere og bliver tjekket midt om natten, stoppet dagen forinden også, han kan intet forklare. Men det jo kun mistanke og ikke nok til ikk lukke ham ind!!

Minibus med 7 bulgarer der skal på ''ferie'' i 3dage i københavn. Utallige tasker, masser af mad til ugevis. Dansk ordbog og skrevne oversættelse som skal bruges til at finde sort arbejde og tikke. Men det jo kun mistanke, så det lukker dem ind, selvom de godt ved de skal på togt. To af dem enda med dansk gul sygesikrings bevis, men igen, det jo kun mistanke at de skal lave sort arbejde osv.

Det jo til grin at se.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Razia på TV2 debat
  • #1   19. aug 2014 Ja det sgu langt ude

  • #2   19. aug 2014 Det er en gammel genudsendelse, men du har helt ret...

  • #4   19. aug 2014 men i dagens danmark vil der aldrig ske noget, med mindre vi laver en revolution
    hvilket jeg i øvrigt synes er en rigtig god ide


  • #5   19. aug 2014 Ja, det ville hjælpe hvis de blev smidt ud med det samme. De skal ud og stjæle, og er vi heldig får politiet fat i dem, og det giver en masse ekstra arbejde, som også koster.
    Dem der har haft indbrud, eller fået tømt deres olie tank, havde nok været for uden.


  • #6   19. aug 2014 Det med at lukke grænserne vil nok have en begrænset effekt.

    Så for længe siden (tror det var) Station2, hvor de kørte rundt med en dansker der havde gjort meget i at stjæle diesel og viste en masse tricks til hvordan man gjorde og hvad man skulle være opmærksom på.

    Og sort arbejde... Ja, det er "vi" vist også ret godt til at lave selv.

    Men det er selvfølgelig altid nemmere at pege fingre af de andre. smiley


  • #7   19. aug 2014 # 6

    Det du skriver ikke giver nogen mening.

    Vi har nok af vores eget lort at tage sig af, hvorfor lukke mere af det ind fra andre lande.


  • #8   19. aug 2014 Det jeg mener er, problemet forsvinder ikke, bare fordi man lukker grænserne.

    Og lukkede grænser betyder trods alt heller ikke hermetisk lukkede overgange. smiley


  • #9   19. aug 2014 Jae, og sort arbejde kan vi fint klare selv. Det bedste bud må være at få kontrol med hvem der kommer ind, og hvad de har med ud af landet.
    Har stemt DF de sidste mange år, uden jeg er enig med alt, de kommer med smiley


  • #10   20. aug 2014 Når i nu er fortalere for lukkede grænser, hvad forventer i så der ville ske ved sådan et tiltag?
    Hvilke fordele er der?
    Hvilke ulemper er der?

    Når i så også er fortaler for et nej tak til EU
    Hvilke fordele er der ved at takke nej tak?
    Hvilke ulemper er der ved at takke nej tak?

    Jeg tvivler på at ret mange overhovedet har sat sig ind i disse spørgsmål, men generelt bare har en naiv tankegang om at en solidt lukket grænse er løsningen på alle problemerne.
    Men intet er jo gratis.

    Og så kunne man måske kigge lidt på USA/Mexico, da dette jo kunne være et lidt hårdt opstillet eksempel, men her kan man da om noget se at det virkelig hjælper.
    For der kommer jo intet over grænserne der.
    Hverken stoffer.
    Tyve.
    Mordere.
    Menneskehandel.
    Våben.....
    osv...

    Ironi kan forkomme.

    Vi har det fa'me godt i Danmark. Vi er bare for blinde til selv at se det.


  • #11   20. aug 2014 Jep det er helt slukket- lukkede grænser NU!

  • #13   20. aug 2014 Hvad der desværre er endnu mere forfærdeligt: http://ekstrabladet.dk/112/article4968377.ece - og den slags mennesker skal Danmark betale for, at holde i live smiley

  • #14   20. aug 2014 Ja, Søren det er trist. Og der mangler respekt overfor ordensmagten. Jeg går ikke ind for vold, men var det lige som i staterne, kunne man få en kule hvis man lavet noget ulovligt, som ham dem mørke, der vist havde lavet et røveri.

  • #15   20. aug 2014 Ja, det er virkelig trist. Og ja, jeg ved godt, at dette kun er én idiot, men det rammer desværre over en bred kam - som andre indvandrere netop også pointerer.

    Hvor er det sørgeligt, at Danmark er blevet et land, hvor den slags er dagligdag. Men vi har jo desværre selv bedt om det.


  • #16   20. aug 2014 Ja så er der godt gang i kolonihave mentaliteten igen.

  • #17   20. aug 2014 ud med det lort , som de viste i tv.

    begrundet mistanke. er = med ud af røret .

    længer er den ikke. øhh det burde den ikke være .


  • mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #18   20. aug 2014 Jeg stemmer ski på Bussa smiley

Kommentér på:
Razia på TV2 debat

Annonce