{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Chemtrails {{forumTopicSubject}}

Så er det på med sølvpapirshatten.. De hvide striber fra fly på himlen stammer tilsyneladende fra en hemmelig tank på flyene, der sprøjter noget ud som manipulerer med vejret...

http://ekstrabladet.dk/nationen/article5022682.ece

Jeg er stødt på fænomenet før, men regnede med det var en flo tossers opsind..Skal vi være bange, eller er det bare endnu en åndsvag konspirationsteori? Jeg hælder mest til sidstnævnte! smiley


Kommentarer på:  Chemtrails
  • #1   16. sep 2014 sølvpapirshatten er ikke nok... du kan ligeså godt pakke dig ind i 14 ruller sølvpapir... fordi det er simpelthen for langt ude det der med chemtrails...

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #2   16. sep 2014 Så læser man:

    "- Nogle af flyene i hans selskab og et andet selskab er udstyret med et godt skjult system af tanke, pumper og rør, der ender i en række meget små dyser langs begge vingers kanter, sådan at tankenes indhold kan sprøjtes ud i luften uden at nogen opdager noget som helst."

    Den flymekaniker er vist stadig lærling, og har ikke fået forklaret hvad et "de-icing" system gør for flyet. smiley smiley

    Jeg er ved at pisse i bukserne af grin hver gang folk skriver om det der emne.


  • #3   16. sep 2014 Jeg synes det værste er at der er nogle som køber historien.. Helt ærligt, hvor mistroisk og langt ude skal man lige være for at tro på det der!

    Skjult tanksystem og hemmelige dyser langs vingerne.. Jesus christ, frygter man kan bilde sådan nogle mennesker alt ind!


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #4   16. sep 2014 Jamen der ER tanke, pumper og dyser langs vingekanterne.

    Men det system bruges til at holde vingerne isfri. smiley


  • #5   16. sep 2014 Ja, men de er næppe så hemmelige som EB og resten af paranoia-folket vil have dem til at være smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #6   16. sep 2014 På ingen måde. smiley

  • #7   16. sep 2014 Så tror vi på at den passer, vi tror på månelandingen er falsk, og at 9/11 var et inside job. Men så tror vi krafthelvede heller ikke på mere smiley

  • #8   16. sep 2014 Rasmus, tror du da ikke på julemanden?

  • #9   17. sep 2014 Mit til månelandingerne er der nu en stak rimelig interessante programmer om det. Jeg er sku meget skeptisk hehe og mht 9/11 var det rimelig bekvemt at man fandt flykapring pas intakte når alt andet var væk. Chemtrails derimod tror jeg ikke en skide på.

  • #10   17. sep 2014 #9

    Tror du seriøst at så mange 100 involdverede kan holde tæt om noget SÅ stort igennem så mange år, når Lars løkke ikke engang kan skjule sine flyrejser. Arhh..

    Thomas R julemanden er da ren blasfemi? Enhver ved da at påskeharen er den eneste af de der højtids personer der rent faktisk eksistere smiley


  • #11   17. sep 2014 Jeg er målløs

  • #12   17. sep 2014 Du har ødelagt min dag

  • #13   17. sep 2014 Ugen, måneden, året...ja hele mit liv faktisk

  • #14   17. sep 2014 Det er jeg ked af

  • #15   17. sep 2014 Ej, det der "chemtrails" pis er jo så latterligt... Og selvfølgelig er Selv USA ikke ansvarlig for 9/11... Lad nu vær!

    TILGENGÆLD:
    Den første månelanding i 1969 er med højeste sandsynlighed ikke virkelig. Alene det at flaget blæser og vejer i vinden er umuligt da der hverken er vind eller atmosfære på månen... Og du kan så absolut ikke sammenligne USA med Danmarks på hemmelighedsfronten. Bare se på Area 51, Der er altså mange hundrede mennesker der arbejder på dette sted, (nej jeg tror ikke der er UFO'er gemt der)
    MEN der er altså ingen i USA eller resten af verden der har nogen ide om hvad der foregår derinde? Det er altså rigtig, RIGTIG mange mennesker der har holdt det hemmeligt i RIGTIG mange år."Kun i USA/Rusland kan sådan noget som dette lade sig gøre"


  • #16   17. sep 2014 Det er okay... smiley

    Skal nok bare lige komme mig over chokket og forenes med tanken om at det ikke var julemanden jeg fik så ondt bagi, af at sidde på i diverse storcentre indtil mit 17 år smiley


  • #17   17. sep 2014 Thomas r

    Ked af at sige det, men det er ham nede fra den lokale der mangler lidt ekstra til weekenden. Hvad du så har fået ondt i røven af, vil jeg helst ikke høre mere om smiley

    #15

    Area 51 kan du slet ikke samlingene med nasa og kenedy space center. Har du nogensinde været i USA og rent faktisk set hvad det er, og hvor stort det er? At holde det som et spoof for verden ville være så godt som umuligt. Om earea 51 rent faktisk er eksisterende, og om de laver det der bliver sagt de laver, er der jo ikke nogen der ved noget om... Du skal være velkommen til at tro andet. Det er jeg sådan set ligeglad med smiley men i min verden er der som så meget andet, bar en stor konspiration.


  • #18   17. sep 2014 Jeg har rent faktisk selv set kennedy space center, og har rent faktisk selv været i USA, og siger at hvis det kan ske så er det i USA.

    Area 51 er jo ikke et fiktivt sted? bygningerne er eksisterende. Området er eksisterende alligevel er der ingen der ved hvad der sker der, det er da mystisk... Kan jo være de bare designer lolita dukker og my little pony? Men der er ingen der har sluppet noget i ++30 år :b


  • #19   17. sep 2014 Det er præcis min pointe, man ved IKKE hvad der sker. Ergo er det hemmelig holdt. Det er jo ikke just det man siger om Kennedy Space center. Hvis du har stået ude foran, set hvor stort, hvor detaljeret, hvor kostbart, og hvor seriøst det er, bør du også vide bedre smiley

  • #20   17. sep 2014 Det kan jo så også være fordi de ikke laver noget nævneværdigt i AREA51 at der ikke bliver talt om det..

  • #21   17. sep 2014 njaee, så ville man vel ikke holde det hemmeligt Nicklas smiley Men ja kan sagtens være smiley

    #19 Hmm.... Nu har jeg set en del af de dokumentarer omkring månelanding og selv om NASA og Kennedy space center generelt er meget åbne, var det jo i en helt anden tid end vi er i nu. Jeg siger ikke at det kunne ske i dag. Men på dette tidspunkt handlede alt jo bare om at være hurtigere og bedre end Rusland og det var de med alt sandsynlighed ikke i 1969. Der er for mange ting er modstrider at det kunne være muligt. Igen peger jeg på flaget som du meget pænt rendte uden om smiley Et flag kan altså ikke flagre på månen... Ingen vind?


  • #22   17. sep 2014 Den med flaget er faktisk modbevist, det bliver sat i vibrationer når han planter det, og som du selv siger er der ingen atmosfære eller vind hvilket gør atbdet derfor stadig vil forsætte i bevægelse smiley Det er stort set lavet et dementi på ALT hvad der kom frem i de konspirations teorier, og dokumentarer du snakker om

  • #23   17. sep 2014 Angående Area51.. Det er vel bare et hemmeligt millitær-område til udvikling, så vidt jeg har forstået.. At ingen har lækket nogle oplysninger tyder for mig bare på at der ikke foregår noget spændende at lække..

    Jeg synes bare at der popper konspirationsteorier op om alt muligt underligt, og det er altid sådan nogle helt retarderede teorier om at der f.eks. er monteret et hemmeligt apparat på alle rutefly som sprøjter top secret kemikalier ud så en eller anden kan overtage verdensherredømmet ved at manipulere med klimaet... Det er i mine øjne langt ude! det er de fleste andre større konspirationsteorier i øvrigt også, og de bliver somregel modbevist hver gang.. smiley


  • #24   17. sep 2014 # 23

    Enig! Lyder som de rene Pinky og Brain planer smiley


  • #25   17. sep 2014 Jeps, der vil være nogle vibrationer til at starte med. Dog vil der stadigvæk være en tyngdekraft som efterhånden vil trække flaget nedad. og det er tydeligt udstrakt alle billederne igennem smiley

    Nå, men anyways god dag allesammen jeg vil køre mig en tur :)!


  • #26   17. sep 2014 Ja sgu da, der sidder en tværpind i smiley og go tur!

  • #27   17. sep 2014 #10

    Gennem 6 år arbejdede over 100000 mennesker på et projekt der kostede hvad der svarer til 150mill dollars i idags penge, uden at kongressen vidste der foregik noget som helst

    Indtil hiroshima blev blæst i smadder smiley så var der no more secret.

    Tror ikke på noget ekstrabladder
    Men den der med "100 mennesker kan ikke holde en fis noget hemmeligt" er en sød men ekstremt naiv tanke.
    At du ved det.. smiley


  • #28   17. sep 2014 #27

    Kan ikke helt se hvordan du kan sammenligne en 6 årig militær strategi (project Manhattan) under anden verdenskrig (hvor der stort set ingen international præssedækning er). Med en 46 årig periode med fuld international pressedækning, hvor hele verden har kigget med. Men fair nok.


  • #29   17. sep 2014 Det du svarede på i nummer 10 var så fordi du havde misfortået nummer 9?

    Så vidt jeg kan se menerdu i nr 10 at man ikke kan holde tæt om 11sept i så mange år, eftersom lars løkkes rejsemisbrug blev afdækket

    Men uanset on du mener det ift 911 eller chemtrails så var det din tese om at så snart hemmeligheder bliver omfattende nok så bliver de umulige at holde hemmelige jeg sammenlignede the manhattan project med.

    Og dét mener jeg sku godt man kan smiley


  • #30   17. sep 2014 Igen, det ene er en militær strategi, og det andet er en verdens sensation, 2 ganske vidt forskellige ting. Jeg svarer på #9 og om hans skepsis om månelandingen, hvis du kigger lidt efter.

  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 7 Svar: 9
    #31   19. sep 2014 Fremover skal man ikke regne med at få besøg af
    julemanden.
    Ihvertfald ikke hvis man ser lidt videnskabeligt på det:
    1) Der er ca. 2 milliarder børn (personer under 18) på
    jorden. Imidlertid skal julemanden ikke besøge muslimer,
    hinduer, jøder eller buddhister, hvilket reducerer antallet til
    15 % eller 378 millioner. Med et verdens-gennemsnit på 3.5
    børn pr. husstand er der altså 108 millioner husstande at
    besøge, idet vi antager, at der er mindst ét artigt barn i
    hver
    husstand.
    2) Julemanden har, p.g.a. jordens forskellige tidszoner og
    rotation,
    ca.
    31 timer at klare sit arbejde i, idet vi antager, at han rejser
    fra øst mod vest, hvilket ville være logisk at gøre. Det
    svarer altså til, at han besøger 967,7 husstande pr. sekund.
    Det vil altså sige, at for hver kristne husholdning med et
    artigt barn har julemanden ca. 1/1000 sekund til at parkere
    slæden, springe ud og hoppe ned gennem skorstenen, fylde
    sokkerne, der hænger på kaminen, anbringe de resterende gaver
    under træet, spise det slik der er lagt frem til ham, kravle op
    igen gennem skorstenen, hoppe op i slæden og fortsætte til
    det næste hus. Idet vi antager, at alle hustande, som skal
    besøges, er jævnt fordelt (det ved vi selvfølgelig, at de
    ikke er, men vi vil antage det til brug for beregningerne), er
    der ca. 1 km. mellem hvert hus i gennemsnit. Det giver en samlet
    rejse på ca. 100 millioner km, idet toiletbesøg og pauser
    fraregnes. Det vil sige, at Julemandens slæde flyver ca. 1000
    km i sekundet eller 3000 gange lydens hastighed. Til
    sammenligning kan nævnes, at det hurtigste menneskeskabte
    fartøj nogensinde, rumsonden Ulysses, flyver ca. 50 km i
    sekundet. I øvrigt kan et konventionelt rensdyr max. løbe ca.
    30 km i
    timen.
    3) Nyttelasten i slæden er et andet interessant aspekt. Idet vi
    antager,
    at hvert barn minimum får et lego-sæt af mellemstørrelse (1
    kg),
    skal
    slæden medtage over 500000 tons, julemanden selv ikke
    medregnet. På
    land
    kan et normalt rensdyr max. trække ca. 200 kg. Selv hvis vi
    antager, at de specielle flyvende rensdyr kan trække 10 gange
    denne vægt, kan opgaven ikke klares med 8 eller 9 - julemanden
    ville have brug for 360000 rensdyr. Dette vil, sammen med gaverne
    bringe slædens samlede vægt op på ca. 600.000
    tons.
    4) 600.000 tons, som flyver med 1000 km i sekundet skaber en
    enorm luftmodstand. Dette ville opvarme rensdyrene på samme
    måde som en meteor, der kommer ind i jordens atmosfære. De to
    fører-rensdyr ville hver absorbere en energi på 14.300
    trilliarder joule pr.sekund, eller 14.300 trilliarder watt. De
    ville simpelthen flamme op øjeblikkeligt, og rensdyrene bagved
    ville blive udsat for overlydsbrag og derefter selv flamme op.
    Den samlede rensdyrflok ville være brændt af i løbet af
    4,26 tusindedele af et sekund, d.v.s. ca. når julemanden er
    nået til det femte hus. Men det kan i øvrigt være lige
    meget, for idet julemandens slæde accelererer fra 0 til 1000
    km/s på 1/1000 sekund, vil alle i slæden blive udsat for en
    kraft 17.500 gange stærkere end
    tyngdekraften.
    En julemand på 150 kg. (vægten skønnet ud fra eksisterende
    billedmateriale) ville blive naglet til bagenden af slæden
    svarende til en vægt på ca. 3 millioner kg, hvilket
    øjeblikkeligt ville knuse hvert et ben i hans krop og forvandle
    ham til en gang
    splat.
    5) Konklusionen er derfor, at hvis julemanden nogensinde har
    eksisteret, er han død
    nu.


Kommentér på:
Chemtrails

Annonce