{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Apple nørd, til synkronisering {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min Ipad 4, med IOS 8,1

Når jeg tilføjer musik i itunes, bliver det vist som værende til sted på "min enhed" og den farvede bjælke for neden i itunes viser også at der er tilføjet musik, men når jeg så trykker anvend og synkronisere, ja så forsvinder det hele.

Det vil sige jeg kan stadig se det under musik på "min enhed" men fysisk er der ikke noget musik på Ipad´en

Jeg har været i gennem alt hvad jeg kan komme i tanke om af indstillinger, Apple forums osv osv... så nu håber jeg at der er en her der kan kaste lys over problemet.


Kommentarer på:  Apple nørd, til synkronisering
  • #1   28. okt 2014 Har du prøvet noget så simpelt som at slukke helt for din iPad og tænde igen?
    Der er ledig plads på harddisken?
    Jeg har prøvet det en gang hvor den ikke kunne lide et musik nummer jeg havde "lånt af en ven". Det var en fil type som computeren godt kunne afspille, men ikke min iPod, selvom jeg kunne se at den lå på den.


  • #2   28. okt 2014 Jeps har prøvet at slukke, lave en reset osv... det er musik der har været på den flere gange, så musiken skulle gerne virke, jeg kan også afspille det i itunes...

    Så jeg er bare et stort ?


  • #3   29. okt 2014 Apple skal løse dette, ikke alle andre!!!!

  • #4   29. okt 2014 Apple vil have 259,- for at læse min fejlbeskrivelse og komme med et bud på hvad der er galt....

  • #5   29. okt 2014 Jan L

    Hvorfor finder vi os i dette her????, Hvis Apple stod og ville have en markedsandel i stedet for at have den, ville dette her ikke ske. Det sker jo kun fordi vi køber lortet, på trods af den ringe service.


  • #6   29. okt 2014 Knud: Det er jo netop fordi Android og Windows har MEGET bedre service end Apple? Eller hvem ringer du lige til?

    Jan: Har du prøvet fra en anden computer? for at se om det er din itunes den er gal med?


  • #7   29. okt 2014 #4

    Min kære søster opdagede noget lignende med sin ipad air, efter 2 timers engelsk telefonsamtale med Apples udviede support, fandt de ud af at der var problemer med hendes icloud. De ville vende tilbage når de fandt en løsning. Hvilket er godt 3 uger siden. Hun har stadig intet svar fået.


  • #8   29. okt 2014 #6

    Kan ikke snakke om android. Men Windows har meget bedre service ja.


  • #9   29. okt 2014 Apples service er en fucking disaster- jeg har ikke selv længere nogen Appleprodukter af samme grund - ej heller en fuckofon!!!!

  • #10   29. okt 2014 Knud

    Syntes du er ved af blive en lettere bitter Herren i de fleste tråde her inde .

    Det klæder ikke dit ellers glade og venlige jeg.

    Sagt i god mening smiley


  • #11   29. okt 2014 Speedy du kan godt have ret, nu har jeg aldrig været fan af Apple, søg en gang.

    Det her - lige det her - kan have en masse med min baggrund at gøre. Jeg har altid lært, at den der sælger SKAL tale samme sprog som den der køber. Dette gælder tilsyneladende ikke for Apple, og det opfatter jeg faktisk som et problem:-)

    Ellers mange tak for påmindelsen, som jeg ved er venligt ment!


  • #12   29. okt 2014 Prøv at sætte den til PC/MAC med iTunes startet og genstart så iPadden ved at holde Home og tænd knapperne nede i ca. 15 sekunder. Når den så er genstartet kobler du den fra computeren og genstart den igen.

    Mvh. Martin

    //:Når man ingen store problemer har, fylder de små bare noget mere.


  • #13   29. okt 2014 Lige en update om apples fantastiske support.

    Har lige haft snakket med min søster for at høre om de havde fundet en løsning, som jeg evt kunne vider give til dig. Men hun havde stadig intet svar fået, så i mandags ringede hun igen til dem, med en ikke så pæn tone. Med et svar fra dem der hed: det var mærkeligt, og undskyld vi ikke havde svaret, og vi ringer til dig i løbet af dagen med informationer om hvor vi er i sagen. De ringede så aldrig tilbage. Hun ringede igen tirsdag, hvor hun fik samme svar fra apple. Igen ingen svar fra deres support i løbet af tirsdagen....

    Hun har så ringet igen her til morgen, fik fat på samme mand fra udvidet support, som hun også snakkede med for 3 uger siden (ham nævnt tidligere). Han var helt uforstående, for det var da ham der var blevet sat på sagen. Men han havde da ikke hørt noget om at der var blevet rykket om sagen, både mandag og tiradag, igen beklagede han sig meget. Men lovede at sende en mail til min søster i løbet af dagen i dag, om hvor langt de var nået i sagen......

    Det er da det man kan kalde service af værste skuffe! Ikke engang Elgiganten formår at være SÅ amatør agtige.....


  • #14   29. okt 2014 Jeg har prøvet at fjerne ALT hvad der har med Apple at gør på min computer og installere det igen, samt gendanne Ipad´en til fabriks indstillinger, så overførte den som den skulle... da jeg så ville prøve at overføre noget mere var den gal igen...
    Tror måske at det er den nye opdatering....
    Jeg vil i aften skrive en ikke så glad mail til Apple support... det kan sgu ikke være rigtig at man giver så meget for et æble og så kan man ikke få hjælp hvis der er noget galt, bare fordi produktet er over 1 år gammel...

    Det skal lige siges at jeg har brugt Apple i mange år, siden det var Iphone 3 og har aldrig haft problemer med noget af de ting jeg har haft...


  • #15   29. okt 2014 Det minder om gamle dage..

    Nej nej nej er den ikke IBM-kompatibel????? Så er du rannok på Herrens Mark, kære ven!!


  • #17   30. okt 2014 Jeps, ligesom folk, der hader politiet. Det er oftest dem, der har det sværest med at holde sig inde for lovens rammer

  • #18   30. okt 2014 Er iPaden altid blevet tilsluttet og synkroniseret til den computer?

    Mark


  • #19   30. okt 2014 #18
    Jeps det er den, og har aldrig haft problemer med nogle af mine enheder...

    Jeg betegner mig selv som lidt nørd ang computer og Apple, så det irritere mig RIGTIG meget at jeg ikke selv har kunne løse dette problem.


  • #21   30. okt 2014 #20
    Jeg skal nok sige til når jeg har fundet en løsning...
    Jeg har skrevet på en Apple nørd forum og håber at der er en der der kan komme med en løsning...


  • #24   30. okt 2014 Det kan godt være, at jeg virker sur, men prøv lige at kigge på denne tråd. Den er en lang samling af prøv og fejl - hvor er den ansvarlige leverandør????? Hvor er Apple?????

  • #25   30. okt 2014 #23
    Hvis min hdd var stået af, så ville den jo nok have flere fejl, og med stor sikker hed ikke virke, med den virker super fin, lige med undtagelse af det beskreveden problem...


  • #27   31. okt 2014 Jeg køre med win7 og det har altid virket uden problemer... men den her har jeg sgu ikke lige kunne greje endnu... må se når der kommer en opdatering...


  • #30   1. nov 2014 Okay, der står en løsning jeg ikke har prøvet, så den vil jeg lige prøve....
    Skal nok komme med en opdatering, efterhånden som jeg finder ud af hvad virker og ikke virker...


Kommentér på:
Apple nørd, til synkronisering

Annonce