{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken en ville I vælge? og hvorfor?
  • #1   15. dec 2014 Jeg ville vælge den sidste da det er en 4-takter.
    Man ved bare de 2 andre har været tæsket gennem hele livet. Specielt ville jeg holde mig fra Apriliaen.


  • #2   15. dec 2014 Cagiva'en har sku charme. Der er jo en mini Ducati smiley

  • #3   15. dec 2014 Hvis de er friske, ville jeg også vælge en to-takter, hvis dit kørekort tillader det. Jo laver vægt, desto bedre køre/styre de. Bare min mening.

  • #4   15. dec 2014 #2 Lige den årgang af Mito har ikke noget Ducati over designet. Det er først fra EV modellen der ligner en mini 916.

    Men jeg ville vælge Cagiva'en. Det at den stadig står med original lak, tyder på den er blevet behandlet pænere, og ikke har været i så mange novice hænder.
    RS125 var mere populær i midt 90'erne, og har været et typisk valg for 18 årige der kun havde lille A. Der var Cagiva'en mere sjælden, og blev købt af et mere modent segment.
    Og så har den 7 trin i gearkassen, så man kan i den grad holde den til ilden.

    Koreaneren ville jeg gå uden om. En V2 på kun 125 ccm er for tamt


  • #5   15. dec 2014 Cagiva'en. Den er original lak osv. Udover det er det en smuk cykel. Og mht til mest køre glæde så får man mest ud af en hidsig 2takter kontra en blød 4 takter. Den kan faktisk komme godt derud af både aprillia og cagivaen med den rigtig chauffør

  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #6   15. dec 2014 men et a1 kort giver kun lov til sidste nævnt mc i udroslet stand og skal den drosles, så tag 4takteren, hyosung er ik så dårligt som folk siger.
    har selv haft en.


  • #7   15. dec 2014 Har prøvet såen RS125 ... Var jo nærmest som at køre på en ulovlig knallert smiley

  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #8   15. dec 2014 jeg har også haft en rs 125er, den er hammer sjov, den er meget velegnet til sving, men tvivler på den også er det med 15 hk.

  • #9   16. dec 2014 Når en forhandler prøver at sælge en hyosung som en licensbygget suzuki, er det ikke et sted jeg ville vælge at handle

  • #10   16. dec 2014 Hyosung vil jeg pisse på hvis der var ild i den, Aprilia hvis den er i god stand og hvis Mito så skal det være den nyere model med Ducati 916 looket, den er også relativt nem at smide en RD350 motor i.

  • #11   16. dec 2014 Jeg havde nok også valgt mito'en! Den har sq charme. Det er ikke lige en man ser hver dag smiley

  • #12   16. dec 2014 Kan de 2 første godkendes med drosling til 15 hk?, ellers er der kun den sidste at vælge imellem, og skal man kører ulovligt kan man sq da lige så godt købe noget større på en 400-600ccm, og så droppe den der kedelige 2 takts lyd og os

  • #13   16. dec 2014 Ja en 125 2-takter kan sagtens godkendes til A1 kørekort, hvis den drosles til de lovlige 15 med et TÜV godkendt droslingskit. Der står ikke noget i bekendtgørelsen for kørekort, om hvad en 125 maks må drosles fra af hestekræfter! Det er kun ved A2 kortet at 50% reglen gør sig gældende smiley

  • #14   16. dec 2014 Så både Cagiva'en og Aprilia'en kan køres på A1. Men du får efter min mening mere i Cagiva'en! Den har både brembo bremser, Öhlins forgaffel og Yoshimura udstødning, sådan en Eddie Lawson model

  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #15   16. dec 2014 en hyosung er ikke bygget over licens fra suzuki, der er intet tilfælles, udover nogle årgange bruger de samme sprøjteanlæg, som så mange andre fra mikuni.

  • #16   16. dec 2014 nogle Hyosung 650cc modeller brugte en Suzuki SV650 motor eller en replica af, kan ikke huske om det er det ene eller det andet

  • #17   16. dec 2014 Jesper H: Nej. GT650 motoren ligner en SV650 motor på samme måde som eb R6 motor ligner en CBR600 motor.

  • #18   16. dec 2014 Det kommer noget an på hvad dyret skal bruges til, Som regulær transportged ville jeg helt bestemt anbefale Hyusong'en, Til sjov og ballade er det uden tvivl en af totakterne, men de er begge noget dyrere i brændsel og i vedligeholdese

  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #19   16. dec 2014 har selv haft en 650er hyosung og ingen motordele passer på en sv motor.

    De ligner ikke engang hinanden, og motorblokken er den samme på alle 650er, den er ikke blevet ændret.


  • #20   16. dec 2014 men fejler den egentlig regulært noget?


  • #21   16. dec 2014 syntes at have hørt noget om dårlige topstykker, knækkede ventiler osv på 650'eren. Vil gætte på 125'eren er lige så effekt svag og sløj som alle andre 125'er med max 15hk

  • #22   16. dec 2014 Jeg ville tage Hyosungen , den er naked og ligner ikke en puch forklædt som racermaskine smiley

    Og så er Hyosung sgu ganske fin kvalitet til pengene...


  • #23   16. dec 2014 empiri!
    hvis Apriliaen er fra nyere årgang ville jeg vælge den! den er super billig i reservedele, og er nem at skaffe dele til!
    Cagivaen er derimod svær at skaffe dele til.
    begge to hidsige racere, men fortrækker nu Aprilia da jeg selv har haft en og ved hvor lækker den er.


  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #24   16. dec 2014 Thomas, det er på de helt gamle modeller af 650erne med gråt stel. Men det er en skam de danske importører ikke de tager de seneste årgange hjem og stadig sælger 2010 cykler, det er en skam for hyosung for de er blevet bedre, men det er jo ligegyldigt når importøren stadig sælger gamle cykler.

    men ved dog ikke om der er problemer med 125eren.


Kommentér på:
Hvilken en ville I vælge? og hvorfor?

Annonce