{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

lorte dag.... {{forumTopicSubject}}

det startede ellers så godt, skulle have nye vinter dæk til konens lille øse,
fik et godt tilbud, fik dem på, synshallen lå lige ved siden af, så ville lige give den et tjek
da den skulle synes til feb, bilen fejlide intet, så fik den synet nu når jeg var der, glad kørte jeg hjem
da jeg kom hjem sage konen, at der næsten ingen tryk var på vores vand i huset, undersøgte sagen, ingen
rør var utætte, så regnede med der var nogle der rode med vandet et sted, gav lige min nabo en sms
hvad med dit vand, og fik så den dårlige nyhed, hans vand var der ikke noget galt med, ned i baghaven,
og tjekke vand uret, det kørte lystigt rundt, selvom der ikke blev brugt vand i huset, SÅ FOR DEN...
lukket for hovedet hanen, og konstateret, at brudet var 2 meter ned i vores græsplæne et eller andet sted i morges ringede jeg så til mit forsikrings selskab, de ville kontakte en vvs
mand, som ville kontakte mig snarest, havde ikke fået min morgen kaffe, ku ikke komme på lokum MM
der var ingen der havde ringet tilbage efter 2 1/2 time, ringede til til mit forsikrings selskab igen,
og var nr 38 i køen, efter en times tid var det min tur, der blev sagt at den der havde modtaget sagen, ville ringe
tilbage om et øjeblik, hun ringede efter 1 1/2 tme, og spurgte om jeg ikke var blevet kontaktede, af vvs manden
og nej det var jeg ikke, fik nr til vvs, og ringede så selv, tryk 1 for ditten tryk 2 for datten osv
trykkede på den jeg skulle bruge , et øjeblik, vent venligst, et øjeblik vent venligst, et øjeblik
vent venligst, stadigvæk, ingen morgen kaffe, elle lokum, så tog de tlf, en masse skratten, i tlf, og manden svarede
jeg ringer tilbage om et øjeblik, da der var gået en time ringede JEG til ham, og igen et øjeblik, vent venligst
han tog den så endelig, og sage han ikke havde modtaget noget fra forsikrings selskabet, forklaret ham det var under jorden, han sage at så skulle der en anden mand derud
for at lokaliserer hullet, han ville lige ringe til ham, og få ham til at ringe tilbage om et øjeblik
ventede 1/2 time, og ringede igen, et øjeblik vent venligst osv, manden tog den, og kunne ikke forstå
den anden ikke havde ringet, men han ville da lige ringe til ham igen, og sige han skulle kontakte mig
der gik så kun 5 min før han ringede, OG han kunne først komme i morgenda kl nu var blevet 15.15
så har ventet et øjeblik siden i morges kl 8, til kl 15.15, og har stadigvæk ikke fået min morgen kaffe, eller været på lokum
fuckin pis dag, sku lige af med det, god jul mvh hc


Kommentarer på:  lorte dag....
  • #1   16. dec 2014 nederen !! .. fucking nederen !!!

  • #2   16. dec 2014 Lort med meget lort på!!

  • #3   16. dec 2014 Lyder som en helt normal oplevelse, med vvs folk og forsikring. Husk nu at fortælle, at de 120 M3 der er løbet ud, at de IKKE er løbet i kloak, for så skal du helt sikkert, betale afledningsafgift af det vand, ellers kan du være heldig, ikke at skulle betale ved rørskade.

  • Glenn W
    Glenn W Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #4   16. dec 2014 Ind og straffe naboens lokum, han har vand smiley

  • #5   16. dec 2014 Det var jo netop en ikke-lorte-dag.. smiley Nej, det er sgu for træls, HC

  • #6   16. dec 2014 Pis

  • #7   17. dec 2014 husk at tage billeder, med dato, og ALT hvad du ellers kan fra den dato hvor skaden blev fundet... Forsyningen plejer at være nogle hårde hunde .. jeg havde en rør-skade, og fik en efterregning på lige omkring 200.000kr .. jeg løbe mellem vandværk, forsyning og det tog flere måneder før jeg fik forsyningen til at "eftergive" det mér forbrug ...

  • #8   17. dec 2014 Føler med dig hc. Sådan en dag havde vi lørdag den 6. dec. Vi er ved at bygge nyt badeværelse så en kabine med kværn bag på i køkkenet. Vores badeværelse skulle være tirsdag den 8. dec. Lørdag den 6. dec. om morgenen gik der et rør fra kabinen under vasken i køkkenet og der var lort på hele køkkengulvet. Faldstammen var stoppet og kværnen bag på kabinen pumpede med tryk.
    Vi får nu nyt gulv og delvis nyt køkken på håndværkerens forsikring og dette skulle stå færdigt inden Jul.
    Lige nu bor vi i et flytterod med flunkende nyt badeværelse men glæder os til det nye gulv og køkken.


  • #9   17. dec 2014 sidste nyt, der har været en og fundet hullet, så nu venter jeg bare på mini graveren, skulle gå et par timer så er han her.. håber jeg da, så mon ikke jeg har vand til aften, trænger sku til min morgen kaffe, og skal skide så meget, at jeg er bange for lokumet stopper når jeg er færdig smiley :) mvh hc..

  • #10   17. dec 2014 Det er surt ikke at ha vand.
    Da vores sommerhus sidste år, skulle lukkes ned, var det min mor, der lukkede for vandet, da vi kom op i Februar-Marts månede, fandt vi ud af hun ikke havde lukket vandet ordentlig, men udluftningen var åben, så vandet løb lige igennem måleren, og ud i jorden.det havde det gjort i 5- 6 måneder, venter stadigvæk på regningen...
    Det kan vel live din dag lidt op he he he smiley


  • #11   17. dec 2014 lyder forfærdeligt Break a leg og nyd kaffen.

    Tim


  • #12   17. dec 2014 lyder som om du har brug for en lille mc tur...

    se det på den lyse side, du sked da ikke i busserne.
    godt baghjul og godt nytår.


  • #13   17. dec 2014 hvis du har en spand vand, så husk at du kan skide, og efter hælde en halv spand vand ned i kummen, så er den skyldet ud. ??

  • #14   17. dec 2014 # 3 Det er et forsøg værd, men forvent ikke de går. Jeg HAR Prøvet

  • #16   17. dec 2014 sidder her med min aften kaffe smiley :) smiley og har fået tømt tarmen smiley så lige nu er jeg en glad mand, men lidt nervøs for det samme skulle ske igen, så tjekker vand ur hver dag de næste dage, har haft en vand skade før også under jorden, og havde ikke forsikring, fik lavet røret med hjælp fra gode venner, MEN fik en regning på knap
    80.000 kr, for vand og afløb, men ente med at vandværket eftergav mig næsten alt vandet, men kommunen var sku tunge at danse med, men de gav også efter til sidst, da vandværket, og den forening jeg bor i lage pres på kommunen, da vandet jo ikke var løbet ud i kloakken , men de var sku ikke meget for at gi sig, typisk, , let at side derinde og true folk med inkasso osv.. så kig jeres vand ur en gang imellem, bare et godt råd.. mange aften hilsner herfra en glad mand, med sin kaffe.. hc


  • #18   17. dec 2014 at bo i lejlighed hvor man iike står for en skid er sgu dejligt. man skal huske på de små ting

  • #19   17. dec 2014 Sq godt du ikke fik kaffen til morgen hc................ Fordi så SKULLE du på lokum vand eller ej !!

  • #20   17. dec 2014 startede lige morgenen med at smadre en udborestang i cnc drejebænken dooh!

    elelrs kørte resten af dagen lige indtil jeg skulle til julehygge ved AH-racing, kom med store forventninger, skulle nemlig hente mit nye forrør det bedste på markedet, jeg sprætter kassen op nede ved ah og det så jo skide godt ud, nå hjem i en allerhelvedes fart, ca 40 km på 20-25 min, det gik lidt friskt smiley

    nå hjem hiver plastikken af forrøret skal til at skrue møtrikkerne af boltene i topstykket, da jeg til min store overraskelse ser en bule oppe i enden, frem med skydelærren.. trykket 4 mm sammen

    ringede self som den gode kunde jeg er til AH racing lige med det samme jeg opdagede det, nå maile maile, og nu sidder jeg her med hovedet ned af, havde elelrs håbet jeg skulle bruge ferien på lidt tilpasning


    profilbillede
  • #21   17. dec 2014 så sidder nogle self og tænker herregud så ret da den skide bule, ja det kunne jeg også men det vil tage lidt tid og måske lidt misfarvning af røret

    MEN!

    jeg giver ikke over 2300 kr for noget som er bulet færdig BUM! smiley

    og maskinen har jo ikke for mange hk i forvejen så lidt tæller jo også


  • #22   18. dec 2014 lort på lorte dag i dag

  • #23   18. dec 2014 nå det endte jo alligevel godt den skulle have den bule så kan jeg alligevel komme til at tilpasse lidt smiley

Kommentér på:
lorte dag....

Annonce