{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Hussam siger god jul... {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/roert-over-traengte-familier-nu-har-hussam-koebt-ind-til-jul/5359166

Og alligevel sidder der nogle personer på nazionen, øh jeg mener nationen og brokker sig, sikkert de selvsamme personer som til dagligt råber højst om at de savner en muslim til at tage afstand fra det ene og det andet, og gøre dit og dat..

why? me no comprendo smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hussam siger god jul...
  • #1   17. dec 2014 Det er snart 2015.

    Hvorfor tager du stadig nationen seriøst?

    Det er jo lavpunktet for dansk internet kultur, selv på facebook finder man diskussioner med dybere indsigt.


  • #2   17. dec 2014 Det er svært at lade være med at tage det seriøst, når det fylder så meget på alle sociale medier, herunder nationen, facebook, bg, mcg osv.. Men jeg undrer mig virkelig, kunne være sjovt at få et svar fra en kritiker smiley

  • #3   17. dec 2014 Jamen, selv JEG har forsøgt at være et godt menneske mod en udlænding/indvandrer/borger.
    Skovlede indkørslen for sne for min genbo, der er tysker, en vinter, da han havde skoldet sin fod.
    Tre dage efter døde min kat af kolik.
    Been there - done that.

    PS
    Katten var ikke tilmeldt folkekirken eller andre trossamfund.
    smiley


  • #4   17. dec 2014 haha smiley

  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #5   17. dec 2014 Hvad om du begyndte? Du kunne jo invitere Akkari "hjem" til jul.

  • #6   17. dec 2014 Akkari er til modne kvinder - så take care med at få ham inden for døren.
    Han løber sikkert med konen.
    Men så er der da ro så længe.
    smiley


  • #7   17. dec 2014 Niels B, du er også hjertelig velkommen smiley

  • #8   17. dec 2014 Pas nu på. Niels kører Suzuki.
    smiley


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #9   17. dec 2014 Tak i lige måde, Det hedder altså Glædelig jul smiley

  • #10   17. dec 2014 Jeg er rimelig hårdkogt racist, men må tage hatten af for denne hussan. En skam der ikke findes flere med hans indgang til religion.

    Glædelig jul

    #3 : Fårk hvor er det sjovt skrevet ??


  • #11   17. dec 2014 en dejlig historie smiley :) mvh hc

  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #12   17. dec 2014 Kan i ikke se at det der stunt handler om Hussan? Og valgkamp? Er han ikke bare en selvfed farisær.?


  • #13   17. dec 2014 Der er alt for få som hjælper hinanden. Sidst jeg var i byen i kbh og skulle med toget hjem mødte jeg en hjemløs udlænding. Han fik min pose med de 4 cheesburgere jeg lige havde købt. Små ting tæller også.

  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #14   17. dec 2014 En farisær er en der skilter med sin (selv)godhed.

  • #15   17. dec 2014 Vi har en lokal muslims familie der har inviteret en familie til jul ... Der var også nogen der skulle lukke en sviner ud

    Jeg skal selv holde jul med en veninde som ikk selv havde råd.. Kommer med det meste af maden og hun laver den.. Hvad hun ikke ved er at der også er en gave til hendes knægt på 12 .. En brugt men 110% iorden MTB (Han har ingen cykel og går 3-4km i skole hver dag)


  • #16   17. dec 2014 thumbs up Paul smiley

  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #17   17. dec 2014 Jeg vil hellere en verden med masser af gode handlinger begået af farisæere end en verden helt uden godhed.
    Med det sagt så tager jeg hatten af for Hussam.
    Tænk hvis en hel nation gjorde som ham: Inviterede nødstedte stakler fra en fremmed kultur til at leve i deres land og gav dem mad, husly, uddannelse, ja alt hvad en familie har behov for for at kunne trives, no questions asked.
    DET ville godt nok være stort. Så ville man som nyankommen vel næsten ikke finde nogen grund til at brokke sig, men bare fokusere på at blive en produktiv, loyal del af ens nye hjem.


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #18   18. dec 2014 Hold kæft hvor er det vammelt det her, nu skæres det ud i pap. MAN SKILTER IKKE MED SINE GODE GERNINGER, Hussan kunne vel finde en at gi uden at involvere medierne.

  • #19   18. dec 2014 Hussam har næppe involveret medierne (og her tænker jeg ikke på sociale medier), han har delt et opslag på facebook for at finde en trængende familie, og som det jo er med facebook, så bliver rygterne hurtig spredt også til aviserne..

    Men Niels, hvorfor virker du så sur, det er december, smil og vær glad smiley


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #20   18. dec 2014 2 tricks. 1 "De sociale medier er ikke medier"
    2. "Jeg er glad, du er sur"


  • #21   18. dec 2014 "Hold kæft hvor er det vammelt det her, nu skæres det ud i pap. MAN SKILTER IKKE MED SINE GODE GERNINGER, Hussan kunne vel finde en at gi uden at involvere medierne. "

    Du er skide glad nemlig ja smiley smiley


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #22   18. dec 2014 Martin. FN skønnede omkring år 2000 at der årligt var ca. 2 mill mennesker som var klar til at emigrere til vesten. Der er ingen grund til at antage dette tal er aftagende, men indsæt dine egne tal, og tænk så. Forestil dig du havde bestemt i 80érne da det hele begyndte, hvor mange var vi så nu? 30 mill eller 300? Kald mig sur, men det ændrer ligesom ikke ved de reelle problemer med befolkningstilvæksten.

  • #23   18. dec 2014 Hvordan du formår at vende en artikel om en muslim som siger glædelig jul til det du lige skrev forstår jeg ikke, men det bekræftede bare mine spekulationer i #1

    profilbillede
  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #24   18. dec 2014 Se 17.

  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #25   18. dec 2014 Jeg tror ikke, du helt forstod mit indlæg, Niels.
    Prøv at læse det igen.


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #26   18. dec 2014 Jo, men det er jo nemmere at drømme. Ville bare have dig til at tænke tanken til ende.
    I øvrigt vil jeg foreslå at oprette et nyt forum, hvor man uimodsagt kan svælge i selvros, om hvor heldige vore medmennesker er med os, og om hvad vi da har gjort i dag - måske et lukket forum.. Kan man kalde det " Mig Mig" eller "Hør lige Her".?


  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #27   18. dec 2014 Nej, Niels, du forstod det ikke. Heller ikke anden gang.
    Så lad mig bryde det ned for dig:
    1. Jeg starter med at tage hatten af for Hussams fine gerning. Uanset om den er selvpromoverende eller ej, får nogen vel glæde af hans gave.
    2. Denne del var ironisk. Det land jeg beskrev findes allerede. Det er vores land. Jeg er bare lidt træt af, at alle danskere bliver hængt ud som mega racister og Ku Klux Klan-undercovermedlemmer og xenofober og undertrykkere og jeg ved ikke hvad. Vi importerer tusindvis af flygtninge hver år, virkelig tusindvis. De kommer her og får ALT. Bolig, mad, uddannelse, sikkerhed, glæden ved et velfungerende land og en fantastisk infrastruktur, hvis lige ikke findes i nogen nation skabt af deres kultur.
    Vi går så vidt som til at financiere det ved at tage penge fra skoler, sygehuse og plejehjem, så vi kan have råd til at få nogle flere herop.
    Men vi er racister og nazier.

    smiley


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #28   18. dec 2014 Ja så skylder jeg et undskyld, vi er helt enige, det er ikke altid så nemt at opfatte ironi på skrift.

Kommentér på:
Hussam siger god jul...

Annonce